Gå til innhold

Talkin' 'bout my generation


Gjest Varpunen

Anbefalte innlegg

Gjest Mauna Lee

:hallo:

Okey.... jeg har prøvd en "veien til førerkortet"dagbok og en slankedagbok. Begge deler gikk rett vest i løpet av noen dager, så om jeg klarer å holde liv i denne dagboka i en uke er det en stor forbedring!

Men det må da være mye enklere å samle alle tanker om mat, hunder, samboerskap, bøker, filmer, musikk, baking, huskjøp, overgangen fra student til fast jobb, slanking og kjøring på et sted istedenfor flere dagbøker, så kanskje jeg faktisk greier det denne gangen.

:velkommen: skal du også være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mauna Lee

Så hyggelig :) Velkommen skal du være!

Jeg kan jo fortelle litt om meg selv. Jeg er 24 år og nyutdannet adjunkt. Jeg starter i ny jobb 1 august (på papiret, selv om selve jobbinga ikke starter før i midten av august) på en barneskole her i Akershus hvor jeg bor. Opprinnelig kommer jeg fra langt inni Hedmarkens dype skoger, men min kjære samboer førte meg altså hit litt nærmere Oslo (og enda nærmere gardermoen). Så her er jeg fortsatt veldig i bli kjent på stedet fasen og "finne meg litt egne venninner og ikke bare henge med kjærestens kompiser/venninner" fasen.

Foreløpig bor vi i et lite hus som vi leier billig av familien samboer, men drømmen er å kjøpe et eget hus. Jeg ser mest på at huset skal ha et fint kjøkken, samboer er mest av at huset skal ha en fin garasje, også synes vi begge to at huset skal ligge landlig til og det skal være god plass til hundegård til våre to firbente polarhunder.

Men nå om dagen nyter jeg min første "ordentlige" sommerferie. Tenkt: jeg har ikke sommerjobb i år. Det er første året siden jeg var 14 at jeg ikke har sommerjobb. Det er ganske digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tenker jeg det er ekstra deilig med sommerferie, ja!

Du starter jo skikkelig på nytt med ny jobb og nytt sted å bo. Spennende tider :)

Lenke til kommentar