Gå til innhold

Hvordan få han til å savne meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg gjorde det slutt for noen uker siden, men det varte i bare 2 dager, så ble vi enige om å bli sammen igjen. Men denne gangen ta litt pause fra hverandre og kjenne på oss selv hva vi vil og sånne ting. Det har ikke vært sååå mye pause akkurat, men vi har vært borte fra hverandre i EN dag to ganger i løpet av en uke. Resten av dagene har vi vært sammen. Men nå tror jeg vi skal være fra hverandre ihvertfall fram til søndag. TROR jeg.

Men greia er at når jeg ikke har planer og bare sitter hjemme og kjeder meg, har jeg så lett for å sende melding til kjæresten min og be han hente meg, enda jeg vet at vi nettopp var sammen og faktisk skal ta litt pause fra hverandre. Ganske irriterende! Det føltes som det alltid er jeg som ikke klarer å slappe av uten han... Han sender aldri meldinger selv. Han har heller ingen spesielle planer, men han takler det likevel fint på en eller annen måte. Det er så lenge siden jeg har kjent den følelsen der han sender en melding og bare "Savner deg! Vil møte deg!" SAVNER det altså...

Vi er i begynnelsen av 20 årene og har vært sammen i 2 år og 7 måneder. Vi har bodd sammen i et år, men har nå flyttet hjem igjen pga. økonomi. (Fikk støtte det året) Men så fort vi begge har fått fast inntekt, flytter vi sammen igjen. Gleder meg masse til det! Det er så herlig å ha et sted for seg selv. Vi har også en hund sammen.

Men tilbake til saken. Hva kan jeg gjøre for å klare å slappe av og gjøre andre ting og ikke "mase" på kjæresten min? Hvordna skal jeg klare å ikke se han fram til søndag? I morra for eksempel skal jeg heldigvis møte en venninne og være med henne et par timer. Og så skal jeg trene da. Så i morra går det ganske greit.

Noen som har tips tilhva jeg kan gjøre for å unngå å gå i fella ved å ringe til kjæresten min i desperat modus...? Jeg får lønning imorra, så tenkte å shoppe litt. Ikke bare til meg, men til kjæresten min også. Gleder meg til å gi det til han.. Jeg er så glad i kjæresten min! Jeg vil alltid det beste for han og oss. Huff hehe... er litt avhenig av han ser jeg nå ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS.

Også det spørsmålet jeg egentlig ville fram til da... Åssen spille kostbar? Ikke sende meldinger at all? Hvordna klare det? JEg klarer å la vær å sende på dagen, men på kveldene liker jeg å sende god natt melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Sånn som meg da, jeg liker tanken på at han kanskje lurer på hva jeg gjør om jeg ikke tar kontakt på et par dager når han er borte. Jeg liker at han spør "hva skjer siden jeg ikke hører noe ifra deg??" Jeg vil at han virkelig skal LURE og TENKE. Det holder i massevis for meg ihvertfall, nok til å klare å la være å ta kontakt. Er ikke alltid det er så bra å være pushy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utlogga bruker

Hei TS! spille kostbar gjør du ved å legge planer når du egentlig skal møte han. Dvs spør han om dere skal finne på noe, så kan du ikke fordi du skal ett eller anna: f.eks møte en venninne, dra å trene o.l. Når du ikke er med haan så legg vekk telefonen din slik at du må tenke deg om før du finner den frem og sender melding. Jeg var akkurat som du da jeg var yngre på dette området. Pleide å legge den lydløs på andre steder av huset når jeg var hjemme. Også ville jeg ha ventet på at han tok initativ. Vær blid og imøtekommende når han tar kontakt. Ellers kan han tro du er sur på han. Så kan det nok gå seg til. Anbefaller i denne sammenheng å lese 'he,s not into you': kanskje ikke sluke boka rått, men den er en tankevekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Send bare melding når han sender først. Ikke ring han, men svar når han ringer. Finn deg en altoppslukende hobby. Noe nytt. Sånn at du får annet å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest En usikker jente

Har det samme problemet selv. Jeg vil at han skal ta kontakt først, men det ender med at jeg begynner å gråte når han ikke gjør det..så derfor sender jeg melding der det står " elsker deg<3" "hva skjer?" osv..jeg får svar, men som pftes en stund etterpå. Jeg ar vært sammen med han i 3 måneder (ikke så lenge, men det er det lengste forholdet jeg har hatt, så jeg er villig til å satse alt for å beholde det lenger) men jeg er redd for at hvis jeg ikke sender melding til han, så vil han ikke sende til meg og da snakker vi jo ikke sammen! Dette vil jeg jo unngå siden jeg liker han og vil holde i gang forholdet.

Han startet i klassen min for 4 måneder ca. Så jeg kjente han en måned før jeg ble sammen med han. Noe jeg i dag angrer på..jeg vil egentlig holdt på lenger og vært kostbar da vi ikke var sammen, men i dag tar han meg for gitt og da vet jeg ikke hvordan jeg skal være kostbar for å ikke miste han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

det funker aldri uansett. var sammen med en svenske. hadde det perfekt. funket ikke fordi jeg bor i norge.

ikke vent på gutter. om han elsker deg så kommer han til deg. uansett hva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...