AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Del Skrevet 6. juli 2011 Dette blir så utrolig sært å skrive. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg uten at det høres helt dumt ut, men bær over med meg litt Under oppveksten var jeg aldri spesielt populær. Jeg var vel det du kan kalle en litt rar unge, og ungdomstiden var heller ikke en blomstringstid for meg. Jeg var altfor høy, gikk i rare klær og følte meg ekstremt utilpass. Nå er jeg i begynnelsen av 20årene og jeg tror jeg endelig begynner å bli noe, om dere skjønner hva jeg mener. Tidligere har jeg aldri fått blikk av gutter, blitt sjekket opp eller noe som helst, men nå har jeg plutselig alltid en eller annen fyr innen rekkevidde. Jeg skjønner det ikke helt. Selvtilliten min er og har siden barndommen vært ganske dårlig på grunn av mobbing og utestenging, og jeg trodde aldri jeg skulle bli en av de "pene", men det virker som om jeg er det nå. Problemet er at jeg slett ikke er vant til dette, og jeg føler at jeg takler denne "rollen" utrolig dårlig. Jeg har rotet til ting så ufattelig mange ganger nå, for jeg er vant til at gutter bare vil være venn med meg, og når de plutselig viser romantisk eller seksuell interesse så vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo gjerne bli venn med dem, for jeg har ikke så mange venner og synes det er vanskelig å få nye. Men jeg kjenner tydeligvis ikke grensene for hvordan man oppfører seg, for det endre nesten alltid med at jeg knuser et hjerte og får en venn mindere. Jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre hvis de viser relativt tydelig interesse fra begynnelsen, og jeg ikke har lyt på noe mer enn vennskap. Det virker altfor inbilskt å si ifra med en gang, samtidig vil jeg gjerne være hyggelig og vennlig, men kanskje jeg er altfor vennlig? Det er ikke meningen at innlegget skal høres ut som en egotripp eller noe slikt. Det er bare et sukk fra den stygge andungen som ikke helt forstår hvordan svaner skal oppføre seg. Jeg vet rett og slett ikke hvordan dette fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #2 Del Skrevet 6. juli 2011 Så søtt innlegg. Jeg tror du må fokusere mer på hva du selv har lyst til, fremfor hva andre ønsker av deg. Dersom en gutt viser deg romantisk interesse, bør du spørre deg selv om du er interessert. Hvis ikke du er interessert, bør du ikke vise han noen spesiell oppmerksomhet. Så prøver du heller å fokusere på gutter som interesserer deg. Tror forresten veldig mange har opplevd å skuffe noen av det motsatte kjønn. Det er en del av det å være en relativt attraktiv person å avvise noen, og trenger ikke være noe en har gjort galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå