AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Del Skrevet 6. juli 2011 I helga rota jeg litt på en fest med en type, ble med hjem til han sammen med en kamerat av han. Vi hadde det koslig og jeg overnatta, men bare sov sammen. Han var en koslig gutt, men fortalde han hadde hatt det tøft de siste årene. Vi sa farvel og utveklsa telefonnummer, jeg lovde vel å ringe. Men etter og ha tenkt meg om er nok ikke dette en type jeg kan få et forhold til fordi jeg selv har hatt det tøft de siste årene. Han har ikke mobil, og syns det ble litt kleint år ringe... så da tenkte jeg han rok hintet om jeg ikke ringde. Han ringde en gang, men fikk da ikke tatt tlf. I dag fikk jeg blomster på døra av han. Hjelp hva gjør jeg nå? Med et kort der sa han syns jeg var så fin og hadde lyst og se meg mer. Hva gjør jeg? uff er så vanskelig og ringe og si det til han face to face. Og han har som sagt ikke mobil, så jeg kan sende en mld. Har vondt på hans vegne og tenker på hva jeg hadde følt. Ikke har han data, så jeg kan sende han en melding heller. Gi meg råd ver så snill.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 6. juli 2011 #2 Del Skrevet 6. juli 2011 Dust.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 6. juli 2011 #3 Del Skrevet 6. juli 2011 Selvom dere har hatt tøffe perioder begge to, er det ikke sikkert det er sånn nå? Kanskje han er en super mann som fordi han har opplevd litt selv, også kan forstå deg, kanskje han er verdt en sjanse? Uansett, du burde ringe han og takke for blomstene i det minste. Jeg synes det er normal høflighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå