Gå til innhold

Min lille verden


siine

Anbefalte innlegg

Anonymitet!

Jeg har vært en av dem her inne som har brukt anonymbruker knappen litt for ofte. Livredd for å bli kritisert. Dette beskriver godt hvordan jeg er i hverdagen å. Men nå skal jeg rett og slett drite i hva folk kritiserer med meg! Så meg vil dere nok se mer på forumet. Tenker også å bytte navn, heter egentlig Maria, så sine var litt i farten, føler at ix2 gir det hele et fjortisspreg, jeg ikke like...

Ha en strålende mandag alle sammen! Det skal jeg, eller jeg skal prøve. Er en av de som HATER mandager... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra bunn til topp!

"ahh", etter en littdeprimerende periode, kan jeg ikke si annet en at livet er herlig! - Navneendring,slalom ,besluttning av videre skole, er bare noen av gleden på lista mi. Små gleder sier jeg bare.

Har bare et par ting som skal i boks nå, og henger desverre litt etter tidskjemaet! Da er det bare å brette opp armene, skolearbeid skal unnagjøres, klær skal brettes, "egenpleie" av meg selv, og endring av navnesøknaden skal gjøres før kl. 20.30 i kveld.

Lekse og klær kommer defintivt først og 20.30 blir det onetreehill på tven, og deretter litt lesing av en utrolig gripende bok (omtale kommer). Men først Te, skolearbeid og god musikk! Ha en strålende uke da dere, det skal jeg! :kaffekopp:

Tips; Et kompliment skader aldri, selv har jeg som mål og dele et ut hver dag, gleden av å glede andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle skrive her, bare for å få litt orden i systemet. Senere idag blir det en treningsøkt, og dagen idag går egentlig bare til litt små rydding. Morgendagen går til baking av energi-barer, trening, små ærend jeg må gjøre også tar jeg turen i alpinbakken på fredag, moro! Søndagen går til lesing og jobbing med særemne!

pjooh, deilig å få ramset opp, så nå tror jeg jeg har kontroll. Etter denne uka starter prosjekt gode arbeidsvaner, så må nok kutte ned på treningen litt. Snakkes :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

akk og ved, tenkte jeg skulle skrive en lengre tekst nå, men den datt ut like fort som den kom inn i hodet på meg, jeg hadde FAKTISK tenkt å ta for meg et dypere tema, savn, kjærlighet, selvtillit, prestasjonsangst eller noe de fleste av oss kjenner seg igjen i. Desverre ser det ut som ideene er ute av hodet, så da setter jeg på musikken, lager meg en kopp

te, og fresher meg litt opp. Det er viktig å føle seg bra! :kaffekopp:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

"17 mai"

Så var det denne 17 maien da. Bunad og is er byttet ut med pcen og jordbær, og 17 mai er ikke som da jeg var lita. Merker at i denne alderen jeg er å nå har jeg verken barn og feire, eller muligheten til å være barnet selv. Hater egentlig og være her mens alle er der, men jeg skal vel ikke klage. Fikk vondt i meg av å lese om alle de som var alene på 17.mai, og problemet mitt er ikke at jeg har venner som vil være med meg, for det har jeg så absolutt, jeg har bare ikke penger eller mulighet til å komme meg til byen å se på toget med dem, eller mulighet til å dra ut å spise med dem, med mindre jeg vil hive meg på sykkelen. Savner å ha på meg bunaden,men lillebroren min skal konfirmeres snart så da får jeg vel hive den på meg. Ble liksom ikke noe stemning uten den på 17 mai da. Sårer uansett og se bilder av vennene mine kose seg, men jaja. skal ikke klage, jordbær, fløte og sukker er vell ikke så ille? Jeg skal i alle fall feire med masse USUNN mat. Sender en klem til alle på denne flotte dagen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...