Gå til innhold

Min lille verden


siine

Anbefalte innlegg

trening, sminke, shopping, gutter, sex, venner, familie, ferie, mat, snikksnakk, folk,tips, triks,anbefalinger, nettsider, bøker, motivasjon, inspirasjon, barn, voksne, klær, rom, interiør, pc, utdanning, skole, jobb, mote osv.

Rett og slett en dagbok om meg, livet mitt og alt som faller meg inn

enjoy - siine ! :kaffekopp:

Her jakter jeg ikke etter lesere,eller evt. Ønsker bare få ut følelsene mine. Sånn litt anonymt :happy:

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Overskrift endret"

Skal ikke plapre i vei om detaljer hvordan vi møttes osv.Men heller gå "rett på sak"

Endret tekst på grunn av personlige årsaker

Jeg: ENDRET** (*****)

Hun: ENDRET!

Jeg:ehm,ja okei *tenke*

Er ikke sikker.Skulle jeg blitt sint å slått tilbake med samme mynt, ******************* ? Bli trist eller bare tenke sammadet. :klo:

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før noen besøker, visst noen i det hele tatt gjør det.Vil jeg ønske alle en felles velkommen..

:velkommen::vinke::hallo::smilyblomst::tommelsmil::hoppe:

Så håper jeg dere trives i min finurlige verden, av virvar, snakk, og en haug med tanker og filosoferinger.

Gjerne still spørmsål visst du lurer på noe. Så svarer jeg deg gjerne i eget inlegg.

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dagens eneste trim"

Nå er dagens eneste trim utført, eller mosjon om jeg heller skal si det. Tok sykkelen fatt,og sykla opp til ei veninne for å slå av en prat :kaffekopp:

Men etter flaut mye kake spising (pga bursdags rester).Hadde jeg mer en godt av det.Ble ikke sliten egentlig etter turen, men gud - Det lettet på samvittigheten.

Morgendagen består av les -- >sykling til kjøpesentret, shopping og ikke sykling hjem.

Etter det har jeg en uke ferie. Men etter det har jeg trening 5 dager i uka - 1 hel måned,før jeg starter med håndball igjen.

Treningsprogram kommer fortløpende!

klem Siine :briller2:

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sommertrening - En måned" :trene:

Mens håndballen har tatt ferie, må man holde opp kondisen.Selv skal jeg kjøpe månedskort på treningsentre.

Slik ser planen min ut: (mer detaljert plan kommer senere)

Mandag

- Sykling

Tirsdag

- Tredemølle 5km

Onsdag

- Sykling

Torsdag

- Tredemølle 5km

Fredag

- Sykling

+ magerygg to ganger i uka.

+ Core plus,eller zumba

+ De dagene jeg kjeder meg melder jeg meg på ledige programmer.

+ Styrketrening i salen, før og etter kondistimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Shoppingdag - uten shopping"

Hei!

Idag har dagen min gått til å være på kjøpesentret. Føler meg litt som en personlig shopper eller noe, når jeg går sammen med veninna mi å bare "den kan du jo kjøpe, den var fin, var det ikke en sånn du ville ha?" Jeg finner - hun kjøper. Blir jo sverige på meg i neste uke, så shoppingen får vente til da.

Men nå er betasuppen straks servert, en episode av onetrehill skal sees. Etterfulgt av veninnebesøk og en tur på treningsentre.

Klem Siine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"godt å sette seg ned etter en god treningsøkt"

Etter å ha vært på treningsentre med en venninne, er det ubeskrivelig godt å ta en dusj, sette seg ned med noe godt, å se favoritt programmet på tv-en i bare chilleklær.

Spinning + magerygg trening idag.

- sine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mitt filosofiske hjørne"

- Mesterverket i hodet

herregud, elsker å skrive - Elsker å sitte å filosofere i min egen verden.Få ut tanker og spinn i hodet.Utrolig synd at pcen ikke er tiljengelig 24/7 , og at den heller ikke er en tankeleser. Akkurat når jeg kommer med en god tanke, noe jeg vil dele. Starter jeg å fortelle dere det i hodet mitt - med innlevelse. Det høres så bra ut...

Er ikke like enkelt å få innlevelsen når man skriver. Kreativiteten blir mindre, og skrivesperre er ikke et ukjent fenomen. Hvordan kan jeg få denne geniale tanken, debatten, eller kanskje novellen - ned på arket? På¨en måte, der folk vil lese? Det spørsmålet har jeg stilt meg alt for mange ganger. Har så mange halvferdige tekst ideer jeg har startet på i hodet mitt. Som egentlig er glemt for lenge siden.shame on me, hæ?

Under kommer litt triks og tips

HVORDAN FÅ DITT GODE VERK NED PÅ PAPIRET?

1.Lær deg å bli kreativ, tegn, mal, skriv, fotografer. Jo mer kreativ du er jo fler ideer har du! Google rett og slett "bli mer kreativ.

2. Vær "in the mood" Sitt med en kopp te, musikk som enten gjør deg rolig til sins eller irritert som f*** og skriv. Sitt gjerne behagelig og.

3. Etter du har skrevet en tekst "i nuet" gå over teksten legg inn komma, punktum, smileyer, avsnitt, sett teksten i kursiv og ha en fengende overskrift.

4.Skriv ting folk vil lese, og (wait for it) tål kritikk. Jeg personlig legger gjerne inn mine verk på forum.Der personer som ikke er redd for å såre meg, bryter mer eller mindre ut om forbedringspotensiale.

5.Legg gjerne ved illustrasjoner bilder,smileyer, metaforer, og ordtak. Lær deg å bruk hjelpemidler.

Så få ut din kreativitet, og husk dette er mine råd. De funker på MEG, så ikke kritiser visst de ikke funker.

Klem sine :hjerte:

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry litt dårlig rettskriving og sånt. Er på tur til seng. Skal gå over det i morgen.

- Siine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"En lite oppdatering fra meg"

Hei, en stund siden. Har vært på ferie i sverige en uke. Hvor treningen ble maks lagt på hylla, lommeboka tømt, og magen stappet. Kort sagt en fantastisk uke. Bading,shopping,spising osv. (Er jo så billig i Sverige -> grensehandel, u0) Er litt deilig å være hjemme igjenn også da.

Treningen er startet for fullt igjenn. Gir meg så mye glede! Skal se om jeg får meldt meg på noen gruppetimer i morgen , hmm.. *TENKE* Ja, nok pc for idag. Har bedre å gjøre.. :husarbeid:

Oppdaterer dere kanskje med innkjøp, treningsplan (NY!) oppskrifter, og mine meninger om forskjellige saker.Når jeg gidder å skrive det, lite tid + latskap = not good. + Vil jo ikke haste igjennom innleggene slik som nå, var bare for å oppdatere dere. Noe som gjør at inleggene blir litt dårlig.Jaja, bedre innlegg kommer senere *lover' neida. joda..

Siinee :hjerte:

psst..

Forresten, i underoverskriften vil mine nyeste innlegg stå. Bak - AKTUELT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager treg oppdatering, minimalt med tid. :snurt:

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Treningsuke"

Herregud! Nå er jeg virkelig stolt altså. Etter å ha trent tre ganger i uken. Til å dra på ferie nesten helt treningsfri. Har jeg trent stortsett hver dag denne uka.Ikke bare trener jeg, men jeg liker det også! Blir så glad. :biggrin:

Er for det første tidsfordriv, mye bedre enn å se en haug med drittprogram på tv. + merkbare resultater.

Var også på min første zumbatime, ikke enkelt å henge med nei. Etterhvert skal jeg nok melde meg på fler gruppetimer som friskpuls, magerygg, bodypump osv. *gleder meg*

Forresten ;

Må virkelig beklage at innleggene blir litt sånn "idag har jeg.." Men skal sette meg ned en dag og skrive litt mer "dype" innlegg, med meninger sjel og tanker i. Som liksom betyr noe.

siine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Ord blir små"

Ord blir små i en slik situasjon. Alle vet vel hva jeg snakker om.

1 mann! En f***** mann. Hva feiler det folk. "grusomt, men nødvendig "sier han. Det eneste han får ut av dette er hat. INGEN vil støtte revolusjonen hans. Ingen vil følge han. Vi lever i en annen tid, en annen verden. Dette er ikke som andre verdenskrig. Er ufattelig å tenke på at dette har skjedd.Får det ikke helt inn. Vi er jo Norge, dette trygge landet !? Mine tanker går til alle som har noen som helst forhold til situasjon, UTENOM gjerningsmannen selv.

Istede for at jeg, skal skrive mye dritt om gjerningsmannen nå.Skal jeg heller linke til et par veldig gode tekster om hendelsen. Skrevet av folk som er litt nærmere situasjonen selv.

"av en som var der"

"Mor til en som var der"

"Annen"

Dette viser vår styrke, vårt samhold for Norge som nasjon. At vi er en, vi er sammen. Mot terror , vi er sterk, støttende. Vi er noe å være stolt av. Vi som i du og jeg...

:dagens-rose: Rest in peace.

siine :hjerte:

Endret av siine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tankespinn"

Tv-en har stått på stort sett hele dagen. 1 fjelltur var dagens mosjon.Klarte likevel ikke få han ut av tankene.

Herregud jeg gråter, ser på intervjue med en som har mistet sønnen sin. Imorgen er det familiebesøk rundt omkring. Bilturen er lang, den gir meg tid til å tenke. Men ingenting vil få meg til å støtte disse handlingene. Blir så irritert! Vil liksom gi tilbake med samme medisin, vil han skal få inn hva han har gjort. Vil han skal angre - ikke nyte det! Har skiftet fra NRK til tv2 stort sett hele ettermiddagen. Nå er det kveld, imorgen pakker jeg, og reiser på en miniferie. Forhåpentligvis tenker jeg på litt andre ting, nyter at jeg har alle rundt meg i live, samtidig som jeg sender mine varmeste tanker til omkomne, og pårørende...

Føler meg vell noe slik nå ;

:trist::sjokkert::angry::forvirret::sur:

siinee :hjerte::flagg::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enda en oppsummering"

Hei , vet ikke om dagen idag er vellykket eller ikke. Har iallefall vasket bad, plukket bær, tatt en deilig dusj (interresant iknow) Vært på besøk, og skal avslutte dagen med å henge opp noen "bilder" på soverommet. Eller avslutte å avslutte skal forsåvidt sette meg ned med en kopp te, pledd og tven. Noen anbefalinger? Føler til tross for dette, at pcen har blitt litt for mye brukt idag, men ja en veninne kommer innom litt senere kanskje. Så får vell diske opp med noe. Hmm...

Imorgen er det bursdag i vente, og over helgen ser jeg frem til sunne, gode frokoster, hjemmepleie, bestilling av md produktene, jeg har utsatt i evigheter og sist men ikke minst, begynne på med treningen igjenn *gleder meg* Slik at senga kan inntas, med litt bedre samvittighet enn nå.

Siinee :hjerte:

huff må slutte med disse oppsummeringene av dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Pc skulle ikke vært oppfunnet"

Avogtil, skulle jeg virkelig ønske pcen ikke fantes. Er bare noen dager siden hus og bad ble vasket. Baking gjorde jeg på mandag, og shopping igår. Da sitter jeg her da, som vanlig. Bilen er utiljengelig helt til i ettermiddag, så da får jeg vente med å dra på treningsentre. Tro det eller ei, men er det noe jeg IKKE klarer, er det å sykle på treningsentre. Slite meg ut å sykle hjem, Med bag og alt tilbehør. I morgen står jeg for noen kjipe dilemmaer. Har et par felles treninger jeg kanskje skulle vært på, men trives desverre bare på halvparten av dem. Noen damer er så uforskammet. De begynner å grave og spørre, for å finne ut hvorfor jeg ikke kom da, hvorfor jeg går før osv. Føler det litt som på skolen. Der jeg skulka svømminga for det var det verste faget, att på til skulle noen jenter begynne å bable i vei om hvorfor. Er det virkelig deres sak da?

Hørt om privatliv?

Tenker ihvertfall på å sette meg ned å nerde sims. Klippe ut noe bilder, eller *prøver å være kreativ - tenke tenke* blæh kommer ikke på noe mer. Føler heller ikke for å dra ut idag. Da er det bare styr med å ordne seg osv. Uansett serveres middagen om et par tre timer..

Som sagt, blir så frustret av pcen. Jeg kan sitte på den UTEN å kjede meg, men får så vondt i hode, å føler det ikke er bra å sitte på den. blææk. Waisted day - You know..

"SYTESYTESYTE" - Luksusproblem..

- Siinee :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Herregud for en dritt dag. Været er også helt forj*vlig. Stikker å trener nå. Må få opp humøret litt...

Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

"Blir bare en kjapp oppdatering"

- Sorry,, lengesiden sist

Hei dere. Beklager, lengesiden sist. Og blir vell ikke noe "stort" plaster på såret. At dette blogg innlegget blir ekstremt kort. Har bare så mye å gjøre. Dagen idag har gått til barnepass. Så straks skal jeg ta fatt på dagens husarbeid- gjøremål. Ta en dusj, ordne meg for en ny uke. Og sette meg ned med litt dataarbeid.

Tiltross for at jeg sa over her at jeg ikke "jakter" på kommentarer. Setter jeg veldig pris på noen. Men siden jeg trykker litt for ofte på anonymbruker knappen. Skjønner jeg at det er flere som IKKE, vet hvem jeg er,og at de da ikke ønsker å kommentere. Men kommer bedre innlegg senere dere!

Nå venter badevask, og vaskemaskinen på meg. Også er det en ny uke med masse <3trening. Can't wait :-D muss

Sine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En avslappene julekveld i heimen!

I dag er vell dagen før dagen. For noen år siden hadde sommerfuglene i magen kriblet som bare det. Og denne dagen hadde vært uutholdelig, men nå er den bare avslappende. Jeg skal sitte å kose meg, med siste juleinnpakking, julemusikk, te og en god julefilm som en koselig alvsutning. Men før det må jeg ta fatt på siste rest av arbeidsoppgavene. Litt rydding, litt pynting, og litt småting som skal fikses. Håper alle får en fortreffelig julefeiring, og et strålende nyttår!

- Sine :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...