AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg vil gjerne ytre til mannen min at han er god nok - han har følt seg utilstrekkelig en liten stund nå grunnet ting jeg har sagt, uten at jeg har ment det. Nå vil jeg gjerne være obs på dette - og sende han en liten oppmerksomhet på sms hvor jeg sier "du er mer enn god nok", gjerne på en annen måte. Jeg vil selvfølgelig vise han dette når vi møtes, men akkurat nå er situasjonen slik at vi ikke kan sees før om et par måneder, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal "vise" dette på avstand, så jeg tenkte å skrive et par hyggelige ord. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 6. juli 2011 #2 Del Skrevet 6. juli 2011 Skriv noe som viser at du kan ta hans perspektiv og at du ønsker å lytte til ham. Det å skrive "du er god nok" kan også lett bli en slags "vurdering". Skriv noe om at du ser at det du har sagt/gjort var urimelig og at du ønsker å endre på det som innebærer klaging. Det er først og fremst ditt problem og bare du kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nessy Skrevet 6. juli 2011 #3 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg har lyst på deg og ingen andre. Du er det beste som har hendt meg. Jeg føler meg så godt rundt deg. Du er en utrolig person. Jeg har så glad jeg har deg i livet mitt. Skulle ønske jeg var i armene dine akkurat nå. Du er min gullmedalje. Etc, hvis det var noe slikt du tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helst anonym heh Skrevet 6. juli 2011 #4 Del Skrevet 6. juli 2011 Skriv noe som : du er min uansett hva som skjer, jeg har aldri elsket noen mer en deg <3 jeg er din så lenge du vil ha meg. Det får meg til å bli glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #5 Del Skrevet 6. juli 2011 Skriv noe som viser at du kan ta hans perspektiv og at du ønsker å lytte til ham. Det å skrive "du er god nok" kan også lett bli en slags "vurdering". Skriv noe om at du ser at det du har sagt/gjort var urimelig og at du ønsker å endre på det som innebærer klaging. Det er først og fremst ditt problem og bare du kan gjøre noe med det. Spørsmålet er hva dette noe er, sånn ut av det blå, for å gi en liten oppmuntring. Når han tok det opp, at han følte seg utilstrekkelig, la jeg meg flat og beklaget. Jeg sa at jeg var mer enn fornøyd med vårt forhold, og at jeg elsket han for akkurat den han var. Det var aldri mine intensjoner å klage på han. Jeg har heller ikke gjort dette som i at jeg har sittet og klaget på han, men det kom kanskje gjennom en setning eller to som en spøk fra min side, noe jeg forstår ikke ble oppfattet som det fra hans side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninab Skrevet 6. juli 2011 #6 Del Skrevet 6. juli 2011 Spørsmålet er hva dette noe er, sånn ut av det blå, for å gi en liten oppmuntring. Når han tok det opp, at han følte seg utilstrekkelig, la jeg meg flat og beklaget. Jeg sa at jeg var mer enn fornøyd med vårt forhold, og at jeg elsket han for akkurat den han var. Det var aldri mine intensjoner å klage på han. Jeg har heller ikke gjort dette som i at jeg har sittet og klaget på han, men det kom kanskje gjennom en setning eller to som en spøk fra min side, noe jeg forstår ikke ble oppfattet som det fra hans side. Hva med noe sånt som; "Hei kjære.. Jeg ville bare sende deg en liten sms for å fortelle deg at du gjør meg til en bedre person, du er min beste venn og jeg elsker deg utrolig høyt. Gleder meg til vi sees igjen, og til jeg kan få ligge tett inntil deg...på plassen min <3 Takk for at du er akkurat den du er, mitt alt! Kyss fra xxx" Ingen god følelse du går med, han har sikkert ingen god følelse rundt dette han heller.. kanskje du har tråkket på manndommen hans uten å være klar over det, kommentert noe han har vært stolt av feks. Håper du føler du får rettet opp, det kan ikke vært lett når avstanden blir stor over en lengre periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 6. juli 2011 #7 Del Skrevet 6. juli 2011 Spørsmålet er hva dette noe er, sånn ut av det blå, for å gi en liten oppmuntring. Når han tok det opp, at han følte seg utilstrekkelig, la jeg meg flat og beklaget. Jeg sa at jeg var mer enn fornøyd med vårt forhold, og at jeg elsket han for akkurat den han var. Det var aldri mine intensjoner å klage på han. Jeg har heller ikke gjort dette som i at jeg har sittet og klaget på han, men det kom kanskje gjennom en setning eller to som en spøk fra min side, noe jeg forstår ikke ble oppfattet som det fra hans side. Da misfortso jeg deg sikkert. Skriv at du skal bli flinkere til å hindre en sur padde i å hoppe ut av munnen din, og at han er viktig i livet ditt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 6. juli 2011 #8 Del Skrevet 6. juli 2011 På kort sikt er det ingenting du kan gjøre. På lang sikt kan du trene på å ordlegge deg annerledes. Være mer oppmerksom på ting som er positivt, og oppmuntre disse positive tingene. I stede for for å påpeke alt negativt. Om du har snakket negativt om hans penis så er løpet kjørt. Den skaden er uopprettelig og kan kun opprettes av en annen kvinne. Da en kvinne som er veldig annerledes enn deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #9 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva du skal si kommer jo helt an på hva du har sagt til han. For eksempel er det stor forskjell på en kommentar om at han ikke har på seg den fineste genseren i dag til å hinte om at han f. eks er liten nedentil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninab Skrevet 6. juli 2011 #10 Del Skrevet 6. juli 2011 På kort sikt er det ingenting du kan gjøre. På lang sikt kan du trene på å ordlegge deg annerledes. Være mer oppmerksom på ting som er positivt, og oppmuntre disse positive tingene. I stede for for å påpeke alt negativt. Om du har snakket negativt om hans penis så er løpet kjørt. Den skaden er uopprettelig og kan kun opprettes av en annen kvinne. Da en kvinne som er veldig annerledes enn deg selv. Og; Les Gary Chapman's Kjærlighetens 5 språk! Ligger i nettutgave HER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #11 Del Skrevet 6. juli 2011 Hva med noe sånt som; "Hei kjære.. Jeg ville bare sende deg en liten sms for å fortelle deg at du gjør meg til en bedre person, du er min beste venn og jeg elsker deg utrolig høyt. Gleder meg til vi sees igjen, og til jeg kan få ligge tett inntil deg...på plassen min <3 Takk for at du er akkurat den du er, mitt alt! Kyss fra xxx" Ingen god følelse du går med, han har sikkert ingen god følelse rundt dette han heller.. kanskje du har tråkket på manndommen hans uten å være klar over det, kommentert noe han har vært stolt av feks. Håper du føler du får rettet opp, det kan ikke vært lett når avstanden blir stor over en lengre periode. Det var en veldig hyggelig melding å sende! Jeg er usikker på om jeg skal være så "følsom"? Eller er det kanskje best nå? Jeg har aldri vært i en slik situasjon før. Jeg har ingen anelse hva jeg har sagt, utenom den setningen jeg kom med i den siste samtalen, som i mine øyne ikke var så ille, men jeg forstår hvis det gir en annen følelse hos han. Jeg skal hvertfall passe godt på å ikke fremkalle slike følelser hos han igjen! Jeg savner ingenting i forholdet som jeg kan sette fingeren på - han er en utrolig god mann. Derfor vil jeg jo gjerne vise at det er akkurat den personen han er jeg ønsker å være sammen med. Jeg ønsker å få han til å trekke på smilebåndene hvertfall litt - å føle seg satt pris på, hvor godt det lar seg gjøre på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #12 Del Skrevet 6. juli 2011 Da misfortso jeg deg sikkert. Skriv at du skal bli flinkere til å hindre en sur padde i å hoppe ut av munnen din, og at han er viktig i livet ditt:) Ja, det skal jeg si! På kort sikt er det ingenting du kan gjøre. På lang sikt kan du trene på å ordlegge deg annerledes. Være mer oppmerksom på ting som er positivt, og oppmuntre disse positive tingene. I stede for for å påpeke alt negativt. Veldig godt tips. Jeg skal vise at jeg legger merke til ting han gjør - så han ikke føler seg så utilstrekkelig. Hva du skal si kommer jo helt an på hva du har sagt til han. For eksempel er det stor forskjell på en kommentar om at han ikke har på seg den fineste genseren i dag til å hinte om at han f. eks er liten nedentil. Det var nok litt verre enn å si at han ikke har på seg den fineste genseren, men ikke i nærheten av at han er liten nedentil. Og; Les Gary Chapman's Kjærlighetens 5 språk! Ligger i nettutgave HER Takk, det skal jeg sjekke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 6. juli 2011 #13 Del Skrevet 6. juli 2011 Du kan jo skrive at du trives alltid godt i hans selskap og at han er den beste du kan tenke deg. Og at du får et smil om munnen hver gang du tenker på han.. . Da tenker jeg han blir glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 6. juli 2011 #14 Del Skrevet 6. juli 2011 Du kan jo skrive at du trives alltid godt i hans selskap og at han er den beste du kan tenke deg. Og at du får et smil om munnen hver gang du tenker på han.. . Da tenker jeg han blir glad! Det kan hun heller si til venner og kjente. Om ham altså. For ham kan hun kun handle over tid. Panisk reparering når vedkommende er borte i to måneder gjør bare vondt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninab Skrevet 6. juli 2011 #15 Del Skrevet 6. juli 2011 TS; Jeg har reddet mitt samboerskap med den boken... klisjeaktig som det nok lyder, men det er sant.. fikk meg litt fler en 1! aha-opplevelse av å lese den, og fra å skulle flytte fra hverandre for snart 2 år siden, så står bryllupet om 1,5 mnd Anbefales på det aller aller varmeste, og jeg mener bestemt at alle gifte/samboere bør lese den.. obligatorisk pensum i ekteskapet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 6. juli 2011 #16 Del Skrevet 6. juli 2011 TS; Jeg har reddet mitt samboerskap med den boken... klisjeaktig som det nok lyder, men det er sant.. fikk meg litt fler en 1! aha-opplevelse av å lese den, og fra å skulle flytte fra hverandre for snart 2 år siden, så står bryllupet om 1,5 mnd Anbefales på det aller aller varmeste, og jeg mener bestemt at alle gifte/samboere bør lese den.. obligatorisk pensum i ekteskapet Enig med deg. jeg fikk meg mange aha opplevelser jeg også - og rødmet opptil flere ganger når jeg leste om situasjoner som kunne vært hentet rett ut fra vårt ekteskap. Det står mye fornuftig om forelskelse og kjærlighet. Burde være pensum i ethvert forhold ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå