Gå til innhold

Menns "signaler"

Gjest :)

Anbefalte innlegg

Leste tråden om at jenter fikler med håret om det er en kjekk mann i nærheten. Utover i tråden viser deg seg visst at våre signaler er veldig lette å lese om vi ser noe vi liker.

Så da lurer jeg, hvordan kan vi se at en mann syns ei dame er fin? Hvilke signaler sender dere menn ut bevisst eller ubevisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=:)' timestamp='1309940779' post='9433381]

Leste tråden om at jenter fikler med håret om det er en kjekk mann i nærheten. Utover i tråden viser deg seg visst at våre signaler er veldig lette å lese om vi ser noe vi liker.

Så da lurer jeg, hvordan kan vi se at en mann syns ei dame er fin? Hvilke signaler sender dere menn ut bevisst eller ubevisst?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at det er ganske normalt for menn å holde hendene på hoftene underbevisst når de snakker med noen de liker av det motsatte kjønn. Grunnen er for at da virker de større/sterkere/tøffere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ereksjon kan være et høvelig bra signal.

Ellers:

- sterkere/mer intens øyekontakt

- varierer mellom å se på øynene og leppene dine

- fokuserer på deg

- leder deg mye

- berører deg

- han stirrer åpenlyst med kjeven i gulvet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Enkelt menn får smale øyne når de har øyenkontakt med meg... er det et av signalene? eller sliter de med å se på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangel på øyekontakt og mer eller mindre komplett å oppnå det, kan også være et godt tegn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt menn får smale øyne når de har øyenkontakt med meg... er det et av signalene? eller sliter de med å se på meg?

Ja,jeg vil tro det... I hvertfall få jeg det når jeg får dirty tanker, og er intressert i å prøve å få det i boks... :sjenert: Spes om jeg har drikki litt...

Ingen dirty tanker, så prøver jeg fortsatt med blikkontakten å oppnå kontakt.

Alt det som Katten sier kan jeg huske å ha gjort... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vil tro det... I hvertfall få jeg det når jeg får dirty tanker, og er intressert i å prøve å få det i boks... :sjenert: Spes om jeg har drikki litt...

Ingen dirty tanker, så prøver jeg fortsatt med blikkontakten å oppnå kontakt.

Alt det som Katten sier kan jeg huske å ha gjort... :sjenert:

Pluss å bli litt rettere i ryggen, og prøve å føle meg litt større på en måte.

Ikke like lett når man skal si hva man selv gjør, som å si hva man ser kvinner gjøre... :fnise:

Man ser jo ikke seg selv utenfra.

Dama mi sier at et signal er når vi begynner å kjøpe drinker...Og det er det jo. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Etter hva jeg har lest/hørt er menn ekle griser som kun tenker på én ting og i nærheten av en fin dame vil det resultere i reisning (æsj), flakkende blikk, tunga ut, pust og pes og sikkel på skjorta (dobbelt-æsj).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest/hørt er menn ekle griser som kun tenker på én ting og i nærheten av en fin dame vil det resultere i reisning (æsj), flakkende blikk, tunga ut, pust og pes og sikkel på skjorta (dobbelt-æsj).

Blir de varulver??? :lete:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ereksjon kan være et høvelig bra signal.

Seriøst? Om dere står rett opp og ned i en samtale med en fin dame, eller ser en gå forbi på gaten? Skal det ikke mer til? :fnise:

Dette med å se fra øyne til lepper mye har jeg faktisk lagt merke til! Og jeg tror jeg gjør det selv og, når jeg snakker med noen jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette med å se fra øyne til lepper mye har jeg faktisk lagt merke til! Og jeg tror jeg gjør det selv og, når jeg snakker med noen jeg liker.

Jeg gjør det også når jeg ikke har noen interesse av de. Og på grunn av dette som de fleste vet om så synes jeg det er svært pinlig da jeg ikke har noen interesse av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en beiler med et meget tydelig kroppsspråk for en stund siden. Han liksom "blåste seg opp" og gjorde seg større enn han var, ranket ryggen, sto mer bredbent, tok mer plass. Han gikk også veldig nær meg, trampet seg langt inn i intimsonen min. Også søkte han øyekontakt, gjerne med et lite smil eller noe, både når vi var alene sammen og hvis vi var i møte med flere. Han var alltid veldig "vendt mot meg" og var alltid oppmerksom på hvor jeg var i rommet. Han hermet også etter meg/speilte meg. Både fakter, meninger og formuleringer. Han gjorde også sånne teite ting som å studere puppene mine på en så åpenlys måte at det ble litt brysomt, og var i det hele tatt veldig pågående med kroppsspråket sitt, det sto ikke helt i stil til resten av ham som var litt beskjedent og "ordentlig". På samme måte var han også tydelig en gang han var sur på meg, da liksom vente han seg vekk fra meg når vi var i samme møte og møtte ikke blikket mitt, osv. Jeg tror ikke han var seg helt bevisst at han hadde så tydelig kroppsspråk, det var uansett litt fasinerende for det er nok mer vanlig med vage hint enn å vise seg fram så tydelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

har hørt at både gutter og jenter vender seg mer mot den personen de liker eller er tiltrukket av, dette gjeler også med pene jenter. Ofte kan personen som er tiltrukket av en annen perosn ha føttet vendt mot den personen de liker, selvom hodet ser en annen vei(dårlig forklaring, men håper der skjønnte hva jeg mente:-P)

Morsom tråd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...