AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #1 Skrevet 6. juli 2011 babyen vår er nå tre mnd. han smiler til alle og er en fornøyd gutt. men i det siste har han blitt litt grinete når andre han ikke kjenner skal bære han. da gråter han litt, men som oftest gir dette seg etter en liten tid. og når han blir kjent med dem, så går det fint men er ikke dette litt tidlig å bli skeptiske til andre?
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2011 #2 Skrevet 6. juli 2011 Min eldste var skeptisk til alle fremmede omtrent fra han ble født til han ble 2-3 år. (Kanskje ikke den første mnd...) Hylte hysterisk hvis noen han ikke kjente forsøkte å holde han. Men godtok mer når han ble kjent med dem.
Gjest pysepusen Skrevet 6. juli 2011 #3 Skrevet 6. juli 2011 Gutten her begynte å bli skeptisk for fremmede da han var to eller tre måneder, og er det fremdeles (snart 14 måneder). Har også hørt om flere så det er nok ikke unormalt
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 Min er 3 mnd og vil ikke holdes av andre enn mor og far..vært sånn nesten fra starten.syns det var vel tidlig jeg og,men det syns tydeligvis ikke babyen:)
SummerJoy Skrevet 6. juli 2011 #5 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Min gutt var også skeptisk til fremmede ("fremmede" som besteforeldre f.eks) da han var så liten og kunne lage det sippefjeset om han ble holdt av andre. Varierte veldig. Noen ganger gikk det helt fint og han bare gliste. Storesøster var aldri skeptisk til noen. Tror dette går mer på personlighet enn på alder. Endret 6. juli 2011 av SummerJoy
Gjest Marmot Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Det er helt normalt at de blir skeptiske til fremmede rundt 2-3 mnd. alder, det er da de begynner å bli mer bevisst på seg selv og andre.
effy Skrevet 6. juli 2011 #7 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Tror dette går mer på personlighet enn på alder. Enig. Min sønn var skeptisk fra han var 4 mnd - 20 mnd kanskje? Nå er han 2 og fremdeles litt reservert. Vi har vel bare akseptert at det er sånn han er. Endret 6. juli 2011 av effy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå