Gå til innhold

Bruker du andre deler av KG enn forumet?

85 stemmer

1. 1. Bruker du andre deler av KG enn forumet?

• Hæh!? Andre deler enn forumet? Hvor er det?
      2
    • Nope. Jeg er utelukkende på forumet. Havner jeg inn på artikler eller noe annet er det et rent arbeidsuhell.
      58
    • Det hender jeg leser artikler og slikt, men jeg er mest på forumet.
      23
    • Jeg er delt på midten, cirka.
      2
    • Jeg bruker mer tid på artikler og annet enn på forumet.
      0

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk plutselig opp for meg at KG er mer enn bare forum. Eller, jeg har jo visst om artiklene lenge, hadde bare glemt dem fordi jeg forsøker å fortrenge at de finnes. :fnise:

Altså bruker jeg kun forumet på KG, alt annet er å regne som uhell.

Hva med deg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Bruker kun forumet. Artiklene har jeg av og til dumpet innom, men de har aldri vært av en slik kvalitet at jeg føler at jeg MÅ lese flere av dem.

• Liker 7
Skrevet

Har sett på artiklene, men det er som oftest fordi jeg kar klikket på dem med et uhell.

Skrevet

Hender jeg er innom noen av artiklene, men det er hovedsaklig forumet som brukes for min del.

Skrevet

Bruker bare forumet. Leser artiklene noen ganger, men det er veldig sjeldent.

Skrevet

Skummer gjennom en og annen artikkel innimellom, men bruker i all hovedsak kun forumet.

Skrevet

Det blir nok som regel bare forumet på meg ja. Er sjelden innom artikler, er ikke noe som lokker meg akkurat.

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Jeg bruker kun forumet. Har lest et par av artiklene tidligere men de har vert så teite at jeg ikke har noe interesse av å lese dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Artiklene er så dårlige at jeg holder meg til forumet.

• Liker 3
Skrevet

Bare forumet.

om jeg klikker meg inn på en artikkel er det vel fordi en tråd handler om artikkelen :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Bare forumet. Hender at jeg ser en artikkel med overskrift som tiltaler meg, men jeg leser ofte ikke hele før jeg mister interessen.

• Liker 2
Skrevet

Bruker egentlig bare forumet, fort artiklene til Kvinneguiden er elendige!

• Liker 4
Skrevet

Tror jeg har lest en artikkel her. Sjeldent jeg ser noe som er interessant.

Gjest Fable
Skrevet

Bare forumet.

om jeg klikker meg inn på en artikkel er det vel fordi en tråd handler om artikkelen :fnise:

Ditto, artiklene her er så dårlige at det er nesten litt vondt.

"Slik får du perfekt hud!"

*klikk*

"Bruk en rens." Uten å utdype hvilken eller hvordan eller hvorfor.

"Slik får du fantastisk hår!"

*klikk*

"Flett det i en *navn på tullete flette*" Men ingen forklaring på hvordan man lager denne fletten.

"Slik lager du en helt fantastisk kake!"

*klikk*

"*navn på kake som kanskje er god* er en kjempefin kake å bake." Også en rask oppramsing av ingredienser men ingen fremgangsmåte.

"Dette syns vi kvinner om * hva som helst*"

*klikk*

"Oppramsing av en haug sitater fra krangling på forumet om ett eller annet tøv."

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Interessant å se at ingen ser ut til å være noe særlig begeistret for artiklene. Altså, det er jo fullt forståelig, med tanke på kvaliteten i det de publiserer. Men siden det ser ut til å være ganske stor enighet om at artiklene ikke er verdt å lese så lurer jeg på om KG gjør noe for å endre på dette? Eller er forumet så altoverskyggende at artiklene uansett ikke har ambisjoner om å være annet enn fyllstoff og knapt nok det?

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Artiklene er direkte flaue å lese, så holder meg langt unna dem gikk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Artiklene er så dårlige i kvalitet og innhold at jeg så og si aldri leser dem. Om jeg leser dem så er det som regel fordi det er en tråd med link.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg kikker inn på artiklene endel egentlig. Ihvertfall overskrifter som er aktuelle. Feks i dag så er det: "Hvordan få bedre orgasme". Er alltid litt interessant å lese og reflektere over det etterpå :popcorn: . Men helhetlig er jeg mest inne på forumet :)

Skrevet

På forumet finner man både gode og dårlige innlegg. Blant de "redaksjonelle" "artiklene" finner man utelukkende sistnevnte. Greit nok har jeg også dumpet innom en og annen artikkel opp gjennom årene, men jeg kan aldri huske å ha lest noe som har vært i nærheten av interessant.

Årsaken til at jeg i det hele tatt har klikket kan ha vært en overskrift som er så dum og/eller flau at jeg bare må se om saken står i stil, eller langt vanligere: henvisningsbildet har en utilslørt pupp, og vi gutter er da så enkle at hånden har klikket lenge før vi har lest overskriften, i et underbevist håp om å få sett samme pupp i større oppløsning i selve artikkelen. :wow:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...