Gjest Lalaila Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Hallo. Samboeren min har gått fra meg, og jeg klarer ikke lavær å skrive følelsesladde SMS'er. Hvordan i all verden skal jeg klare å lavær?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Slå av tlf og finn på noe annet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Skriv de følelsesladde SMSene, men sikt dem på en venninne. Det er endel "møkk" som må ut i et brudd, det er en sorgprosess og det er tungt å bære alene. I en sorgprosess vender vi oss mot den som føles mest naturlig å dele slikt med - i et brudd har den personen "skyld" i sorgen, og derfor blir det pinefullt å få trøst derfra. Gråt det du trenger, søk trøst i venner og familie. Det er naturlig å ville snakke om det og ville ha trøst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tammie Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Helt enig med Tirkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvis det er mer en utblåsning du trenger, og ikke nødvendigvis respons, så kan det jo være en idé og heller skrive ned følelsene dine i et brev som du ikke sender til noen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 6. juli 2011 #6 Del Skrevet 6. juli 2011 Slett nummeret hans! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå