Gå til innhold

Bh str.


krii3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 15 år. Jeg er helt greit fornøyd med kroppen min, men problemet er brystene. I følge en BH kalkulator skal jeg bruke 60AA - den minste størrelsen. For det første er det flaut å være 15 med så små bryst. Men det som er det verste, er at jeg har aldri brukt BH. Jeg har forholdt meg til kort topp med 1-2 t-skjorter utenpå, pga. størrelsen.

Sliter fælt med at det ene brystet er ca. dobbelt så stort som det andre i tillegg.

Vet noen av dere hvor jeg får kjøpt så små bh'er på nett eller i butikk? Eller har dere andre tips?

Takk på forhånd!

Endret av krii3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MorAase

Du har ca 8 år til å utvikle deg på. Om du ikke trenger BH å ikek bekymre deg for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte ikke å bruke bh før jeg var 19, fordi jeg ikke hadde bruk for det før da.. og nå bruker jeg D cup, så det er ingen grunn til bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å veeeeente. Vanskelig, men det eneste som "hjelper". selv var jeg paddeflat da jeg var 15, nå bruker jeg G/H-cup, og jeg har ikke silikon.

Om du vil ha BH for å se større ut, kan du jo kjøpe noen padded-varianter. Det kan jevne ut forskjellen også. Vet at Lindex har en del undertøy for unge jenter/ungdom, kanskje du kan prøve der? Ellers sverger jeg til Change - de har størrelser for meg, men de starter på 65A. De er imidlertid flinke til å hjelpe, kanskje ta en prat med en i en sånn butikk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, kan vel for all del vente. Men det som er ubehagelig er blant annet gymmen på skolen når man bare har en kort topp under t-skjorta.

Endret av krii3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt om du burde stole 100% på bh kalkulatorer. Når jeg enedelig kom meg til ordentlig undertøysbutikk og fikk målt meg, var jeg en helt annen bh størrelse, enn det kalkulatoren sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på Change, de har størrelser fra 60AA og opp til 100J. :)

Noen er tidlig utviklet, noen er sent utviklet og noen utvikler seg "som alle andre". Ta det med ro, du er 15 år og det er fortsatt en del år til kroppen din er ferdig utviklet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...