Gå til innhold

Om att


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skær du ha nåe å drekke attåt?

Je tæk gjinne en kaffitår!! Je drekk tå skåla men det speller ittno rolle. Hembrent har du `fel itte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Je tæk gjinne en kaffitår!! Je drekk tå skåla men det speller ittno rolle. Hembrent har du `fel itte?

Je har en dunk ståendes godt gjømt på det hemlige stellet mett, veit du :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je har en dunk ståendes godt gjømt på det hemlige stellet mett, veit du :fnise: .

Nå lyt du gjømme det mye bære`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå lyt du gjømme det mye bære`.

Je tru itte hembrenten er ferdiggått, er nok bære satsen ennå, sekkert ingen som drekk tå den :fnise: .

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

je au vil småkkå nårn æ fæli!

Je er ei mor go'hjerta, bære kom du, a Havbris kjæm au. Da skær vi ha det huggalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je tru itte hembrenten er ferdiggått, er nok bære satsen ennå, sekkert ingen som drekk tå den :fnise: .

Itte i kvell! Nå lyt je legga meg før jeg ska tidlig oppat i mårå. Kjæmm kænskje tebarsatt her i mårå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Itte i kvell! Nå lyt je legga meg før jeg ska tidlig oppat i mårå. Kjæmm kænskje tebarsatt her i mårå! :fnise:

Ja, det må du gjæra! Det har vøri so korsli i kvell, tiss je. Men dessa moderatora kjæm kanskje tell å sletta oss, før vi har itte låv tell å skrive på dialækt, ama. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

:fnise:

nei je lyt knyte benhøvven og komma mej i sæng je au.

:sovne:

Rekti go'natt tell døkk begge. Je blir full sittanes oppe ei stønn tell, tenkje je.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...