Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Je æ svoltin å lyt ha ei kakuskive! :fnise:

Skær du ha nåe å drekke attåt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skær du ha nåe å drekke attåt?

Je tæk gjinne en kaffitår!! Je drekk tå skåla men det speller ittno rolle. Hembrent har du `fel itte?

Gjest Eurodice
Skrevet

Je tæk gjinne en kaffitår!! Je drekk tå skåla men det speller ittno rolle. Hembrent har du `fel itte?

Je har en dunk ståendes godt gjømt på det hemlige stellet mett, veit du :fnise: .

Skrevet

Je har en dunk ståendes godt gjømt på det hemlige stellet mett, veit du :fnise: .

Nå lyt du gjømme det mye bære`.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Nå lyt du gjømme det mye bære`.

Je tru itte hembrenten er ferdiggått, er nok bære satsen ennå, sekkert ingen som drekk tå den :fnise: .

Endret av Belladonna
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Je tru itte hembrenten er ferdiggått, er nok bære satsen ennå :fnise: .

je au vil småkkå nårn æ fæli!

Gjest Eurodice
Skrevet

je au vil småkkå nårn æ fæli!

Je er ei mor go'hjerta, bære kom du, a Havbris kjæm au. Da skær vi ha det huggalt!

Skrevet

Je tru itte hembrenten er ferdiggått, er nok bære satsen ennå, sekkert ingen som drekk tå den :fnise: .

Itte i kvell! Nå lyt je legga meg før jeg ska tidlig oppat i mårå. Kjæmm kænskje tebarsatt her i mårå! :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

Itte i kvell! Nå lyt je legga meg før jeg ska tidlig oppat i mårå. Kjæmm kænskje tebarsatt her i mårå! :fnise:

Ja, det må du gjæra! Det har vøri so korsli i kvell, tiss je. Men dessa moderatora kjæm kanskje tell å sletta oss, før vi har itte låv tell å skrive på dialækt, ama. :ler:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

:fnise:

nei je lyt knyte benhøvven og komma mej i sæng je au.

:sovne:

Gjest Eurodice
Skrevet

:fnise:

nei je lyt knyte benhøvven og komma mej i sæng je au.

:sovne:

Rekti go'natt tell døkk begge. Je blir full sittanes oppe ei stønn tell, tenkje je.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...