AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 Møtte tilfeldigvis på en gammel venn som jeg alltid har syns har vært kjekk. Nå var han bare enda kjekkere og utrolig sjarmerende! Det har aldri vært noe mellom oss og jeg har ikke sett han på mange år. Fant ut på FB at han er i et forhold med den søte jenta og jeg følte et lite stikk av sjalusi Skal vel innrømme at jeg kunne tenkt meg han selv Det skulle vært meg på de bildene......... Har dere opplevd en liknende følelse? Å bli sjalu på noen man ikke har "krav" på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest martine Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 jeg har et forhold til en gift mann, og merkelig nok er jeg ikke sjalu på kona hans, men på alle andre damer. jeg føler at jeg ikke har rett til å være sjalu på henne, for han er liksom hennes. men jeg regner med at han ikke er utro med kun meg, og jeg er utrolig sjalu på alle andre damer som han kjenner. hver gang han har lagt til noen nye venninner på FB må jeg inn å se på bilder av henne for å se om hun er fin nok til at han muligvis holder på med henne også.. jeg forstå ikke hvorfor jeg har det sånn, men sånn er det nå bare... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 hadde et forhold til en type med kjæreste og jeg ble sjalu på henne når de hadde sex selv om jeg vet jeg er bedre enn henne (utseende), alle andre kunne han gjøre hva han ville med uten av jeg brydde meg. jeg hatet bare at han hadde sex med henne. sjalusi er urasjonelt men kan forstås fra et evolusjonistisk perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Jepp, har opplevd det - og følte meg utrolig dum mens det sto på. Var avstandsforelsket i en fyr for mange år siden og må innrømme jeg var lettere sjalu på dama hans. Det komiske var at jeg til og med skjønte at han ikke passet for meg, så selv ikke da han ble ledig på torvet igjen gadd jeg "hive ut noen garn". Vi ville vært elendig match - men avstandssjalu ble jeg like forbasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 Møtte tilfeldigvis på en gammel venn som jeg alltid har syns har vært kjekk. Nå var han bare enda kjekkere og utrolig sjarmerende! Det har aldri vært noe mellom oss og jeg har ikke sett han på mange år. Fant ut på FB at han er i et forhold med den søte jenta og jeg følte et lite stikk av sjalusi Skal vel innrømme at jeg kunne tenkt meg han selv Det skulle vært meg på de bildene......... Har dere opplevd en liknende følelse? Å bli sjalu på noen man ikke har "krav" på? JAAA. Men det var fordi han var "min" først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simone Skrevet 6. juli 2011 #6 Del Skrevet 6. juli 2011 Til gjesten martine. Det du skrev var som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg er også ganske sikker på at han gifte som jeg har ett forhold med driver på med andre jenter. Jeg blir så sjalu når han legger til noen på facebook,sjekker de ut hvor de bor,googler de osv...sykt... Jeg burde ikke hatt sånne følelser men har det og det plager meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #7 Del Skrevet 6. juli 2011 Jepp, har opplevd det - og følte meg utrolig dum mens det sto på. Var avstandsforelsket i en fyr for mange år siden og må innrømme jeg var lettere sjalu på dama hans. Det komiske var at jeg til og med skjønte at han ikke passet for meg, så selv ikke da han ble ledig på torvet igjen gadd jeg "hive ut noen garn". Vi ville vært elendig match - men avstandssjalu ble jeg like forbasket. Det er nettopp det som er her også. Føler meg veldig dum! Kjenner han knapt lenger og tror ikke vi hadde passa sammen i et langvarig forhold, men allikevel er jeg sjalu Merkelig følelse og litt irriterende. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 6. juli 2011 #8 Del Skrevet 6. juli 2011 Til gjesten martine. Det du skrev var som om jeg skulle skrevet det selv. Jeg er også ganske sikker på at han gifte som jeg har ett forhold med driver på med andre jenter. Jeg blir så sjalu når han legger til noen på facebook,sjekker de ut hvor de bor,googler de osv...sykt... Jeg burde ikke hatt sånne følelser men har det og det plager meg.... Herregud, det er mye å være sjalu på. Han høres ut som en fantastisk fyr. Gift, i ett forhold til deg og holder på med andre damer i tillegg. For et varp! Få selvtilliten din opp av hengemyra og finn deg en bra fyr. Ingen oppegående damer vil vel se to ganger på en mann som det der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest martine Skrevet 6. juli 2011 #9 Del Skrevet 6. juli 2011 Herregud, det er mye å være sjalu på. Han høres ut som en fantastisk fyr. Gift, i ett forhold til deg og holder på med andre damer i tillegg. For et varp! Få selvtilliten din opp av hengemyra og finn deg en bra fyr. Ingen oppegående damer vil vel se to ganger på en mann som det der? Tror du ikke vi vet dette?? desverre er ofte følelser sterkere enn fornuften, og da havner man i en sånn situasjon.. For min del går jeg ikke å håper at han skal gå ifra kona for å bli sammen med meg, jeg ville jo selvsagt aldri være i stand til å stole på han. At han er gift er ok for meg, jeg visste det jo fra starten, og har frivillig gått med på dette. Men hvis han også holder på med mange andre blir jeg bare sprø av sjalusi... Jeg funderer mye på hvorfor jeg føler det sånn... dette med følelser og sjalusi er ganske fasinerende, og skremmende sterkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2011 #10 Del Skrevet 6. juli 2011 jeg har det motsatt at jeg er utro og er sykt sjalu på han jeg er utro med han er singel, men føler at han har mange damer rundt seg hele tiden og jeg vill vite hvor han er og hvem han er med, men jeg har jo ingen ting med det siden jeg har type?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest simone Skrevet 6. juli 2011 #11 Del Skrevet 6. juli 2011 Nå skal det jo være sagt at vi har gjort det "slutt" flere ganger men alikevel funnet tilbake til hverandre. Det vanskelige er jo nå det at jeg savner han og tenker på han hele tiden når vi holder avstand. Han sier selv det at han tenker på meg og han virker også sjalu på meg til tider. Jeg forstår rett og slett ikke hvordan jeg klarte å rote meg så inn i det. Har selv prøvd å ikke få følelser men har nettopp funnet ut at jeg må jo være forelska så mye av min tid jeg bruker på å tenke på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2011 #12 Del Skrevet 6. juli 2011 Det er nettopp det som er her også. Føler meg veldig dum! Kjenner han knapt lenger og tror ikke vi hadde passa sammen i et langvarig forhold, men allikevel er jeg sjalu Merkelig følelse og litt irriterende. TS Trøsten er at det kommer til å gå over med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2011 #13 Del Skrevet 6. juli 2011 Yes, been there, done that. Vi mennesker er ikke rasjonelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå