Gå til innhold

"Varmeanfall"


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.

I løpet av de siste månedene har jeg hatt "heteanfall", altså at en veldig sterk, overveldende, følelse av varme flommer over meg. Dette er så klart veldig ubehagelig, og jeg blir skikkelig svimmel når dette kommer over meg. Har aldri likt varme, aldri følt meg vel i sola, men disse plagene kommer litt uavhengig av vær og temperatur. Altså, får ikke disse når det er for kaldt og grått, men det behøver ikke å være glovarmt, heten kommer innenfra, først og fremst fra hodet, og det varmer mest i nakken og ansiktet.

Føler meg nesten alltid ubehagelig svett, men har fått høre at jeg er kald å ta på, altså at varmen ikke transporteres ut til overflaten. Kan gå i tynne klær der en del andre ville frosset, men når jeg først blir kald er jeg som is. Er ofte klam og kjølig, men plages ikke at jeg er litt kald på huden.

Er ellers ganske fysisk frisk, har ingen kroniske sykdommer eller allergier.

Jeg er 19 år, så tror ikke det er overgangsalderen ennå ;)

Hva kan dette være, og finnes det noe jeg selv kan gjøre som hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det kan være, men kan i hvert fall si at jeg har nøyaktig det samme selv. Helt forferdelig og blir fryktelig svimmel av det. Føles ut som at jeg "koker over".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med forskjellige former for angst siden barneskolen, og er fortsatt ikke frisk av det enda(men har forsøkt å forandre meg, så har blitt mye bedre på noen områder!), men heteanfallene har jeg ikke merket noe til før i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...