Gjest Lea Skrevet 19. november 2003 #21 Del Skrevet 19. november 2003 Sjokolade er sjokolade og sjokolade er godt. Spiller ingen rolle om den er litt klemt og smaker sofapute vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. november 2003 #22 Del Skrevet 19. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. november 2003 #23 Del Skrevet 20. november 2003 ER CAFÈ BORTE?????? Det var jaggu den eneste oppi posen som var god..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. november 2003 #24 Del Skrevet 20. november 2003 Alle de gode er borte. Bare skvipet igjen. Men marsipan, DEN bytter de aldri ut?? Den som er vondest av alle?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. november 2003 #25 Del Skrevet 20. november 2003 Alle de gode er borte. Bare skvipet igjen. Men marsipan, DEN bytter de aldri ut?? Den som er vondest av alle?? Heelt enig!! Det tror jeg er den kjipeste av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 20. november 2003 #26 Del Skrevet 20. november 2003 Marsipanen må bli! Den er så god atte - litt bitter og grov i konsistensen! NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meta - ulogget Skrevet 20. november 2003 #27 Del Skrevet 20. november 2003 De nye er Black (sjokolade med lakrisfyll HVA???? Det er jo den aller beste biten som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #28 Del Skrevet 20. november 2003 lakrisen er jo kjempegod!!!! sjokolade med flytende lakris inni, naaaaaaaaaaaaaaaaam. og jeg syns banan smilen er bedre enn banan twisten. men jeg savner den med kjeks inni (ikke den nye, men en som var for mange år siden). Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. november 2003 #29 Del Skrevet 21. november 2003 Det er ingenting som opprører det norske folk mer' date=' enn når de tukler med innholdet i Twistposen .[/quote'] - er veeeeldig sjelden at jeg kjøper twist lenger. En gang i tiden var det mulig å kjøpe twist i løsvekt på Tusenfryd, det var tider det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 23. november 2003 #30 Del Skrevet 23. november 2003 de selger twist i løsvekt i mange butikker, i smågodtet. kjøper det alltid på freia kiosken når jeg skal på kino:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 3. januar 2004 #31 Del Skrevet 3. januar 2004 Nei, det synes jeg egentlig ikke. Twist banan var med mørk sjokolade. jeg var meget skeptisk til denne smilen... men nå -jeg har helt dilla!!!!! ok, den har ikke den mørke sjokoladen, men god er den jammen likevel -og en "liten" trøst fordi banan ikke finnes i twistposen lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå