starie Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Nok en gang har de forandret på innholdet i twistposen. Når skal de slutte med det? :evil: Har nettopp sendt sinnamail til Kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Det er ingenting som opprører det norske folk mer, enn når de tukler med innholdet i Twistposen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Hva?!?!? Hva har de gjort nå da? Hva er borte og hva er kommet til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 18. november 2003 #4 Del Skrevet 18. november 2003 Har ikke folk respekt for noe som helst??? Hva har de endret nå? Savner såååå banan, vanilje, aprikos, Café.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. november 2003 #5 Del Skrevet 18. november 2003 Har de tatt bort Cafe??? :evil: Det var den eneste biten jeg faktisk likte etter at de buttet ut biter sist. Og jeg fikk dem helt for meg selv! Jeg skal IKKE kjøpe Twist til jul vaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 "Vern om dine favorittbiter" - my foot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2003 #7 Del Skrevet 18. november 2003 Til alle dere som savner banan -Smil med banan smaker nesten akkurat likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 "Vern om dine favorittbiter" - my foot! Det er neimen ikke mye å verne lenger :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Til alle dere som savner banan -Smil med banan smaker nesten akkurat likt! Nei, det synes jeg egentlig ikke. Twist banan var med mørk sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2003 #10 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg vet det, nesten sa jeg jo... forøvrig spiser jeg ikke twist lenger etter at de byttet ut alle de gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 18. november 2003 #11 Del Skrevet 18. november 2003 Dårlig gjort ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 18. november 2003 #12 Del Skrevet 18. november 2003 *Boikotter Twisten fra nå av* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 18. november 2003 #13 Del Skrevet 18. november 2003 Noen som vet nøyaktig hva som er byttet ut og hva som er nytt? Moren min mente at det bare var nytt papir på noen av dem...?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. november 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 18. november 2003 Cafè og wildberries er borte som jeg vet. De nye er Black (sjokolade med lakrisfyll ), Orange (noe appelsincrisp, Strawberry (jorbærfyll). Her er svaret på mailen forresten. Takk for mailen din. Vi setter pris på å høre fra engasjerte forbrukere. Noe av det fine med Twist, er at posen skaper engasjement. Meningene er alltid svært delte om hva som bør være med og hva som bør tas ut av Twist-sortimentet. Helt siden Twist ble lansert i 1958 har det vært utskiftninger av bitene i posen. Vi foretar jevnlig markedsundersøkelser, og på bakgrunn av disse foretas det regelmessig forandringer av Twist, hvor nye biter introduseres og de minst populære tas ut. Til tross for dette, kan det ofte være slik at den biten som scorer lavest totalt, likevel kan være favoritten til mange. Bananbiten ble således erstattet med en ny bit for et par år siden. Det er mange som har etterlyst biten siden da, så selv om det ikke er konkrete planer om å relansere den for øyeblikket, vet en aldri hva som vil komme av endringer i fremtiden. I mellomtiden får du kose deg med vår helt nye Smil Banan. Kanskje den kan døyve noe av abstinensen? Vi takker for henvendelsen, og håper at du også vil kose deg med Twist i årene som kommer. Og hvem vet - kanskje det dukker opp en banabit igjen, eller helt andre biter som etterhvert blir din favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 18. november 2003 #15 Del Skrevet 18. november 2003 Æsj sjokolade med lakris?! Det er jo ikke noe godt!! Er alltid sånt som blir liggende igjen hos oss. De burde hatt en bit som var bare mørk sjokolade. Særlig siden det har blitt litt 'in' nå. Jeg vil ha Café! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 18. november 2003 #16 Del Skrevet 18. november 2003 Æsj sjokolade med lakris?! Det er jo ikke noe godt!! Er alltid sånt som blir liggende igjen hos oss. Bare send de overflødige biten til meg du, Mrs B Kan ikke fatte at det i sin tid var mulig å fjerne banantwisten- Hva tenker de med - de strategiske twistplanleggerne? I huleste! :o Jeg har boikotta twist etter det. Og sjokolade med lakris - da er det bare Minde som duger - ikke Freia eller kraft eller hva ... det måtte være!! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. november 2003 #17 Del Skrevet 19. november 2003 Tusenfryd liker lakris. Tusenfryd elsker banansjokolade - også den i twisten - men IKKE smilbanan. Den smaker emment - som en sjokoladebit som er glemt mellom putene i sofaen, liksom, og blir spist et halvt år etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. november 2003 #18 Del Skrevet 19. november 2003 Eeeh... Har du... spist en sånn? Jeg bare spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. november 2003 #19 Del Skrevet 19. november 2003 Eeeh... Har du... spist en sånn? Jeg bare spør :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. november 2003 #20 Del Skrevet 19. november 2003 Eeeh... Har du... spist en sånn? Jeg bare spør Hvem har ikke det? Fanden spiser fluer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå