Gå til innhold

For å få dame

Gjest Kenneth

Anbefalte innlegg

Ja ok, det funket. Men da må du vel også nevne her at det krever spesielle omstendigheter..

Så burde stå noe som;

for å få seg dame på byen, må man ha en asshole tendens som å legge ann på andre sine damer, OG samtidig være så heldig at det er en skænk i nærheten som kan falle for noe sånt også :D

Veel. Det var vel mer det at han ville teste ut om dere damer faktisk reagerer sånn som han fikk inntrykket av.

Neste gang er det jo ikke sikkert at han er like heldig...

Det er vel ikke sikkert at hun som ble med hjem var en skænk heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veel. Det var vel mer det at han ville teste ut om dere damer faktisk reagerer sånn som han fikk inntrykket av.

Neste gang er det jo ikke sikkert at han er like heldig...

Det er vel ikke sikkert at hun som ble med hjem var en skænk heller?

Jo det er visse kriterier du må fylle for å være en skænk, å falle for sånt er en av de..

Og ja du har rett, neste gang kan det være han ikke er så heldig. Er jo slett ikke sikkert det står en skænk å ser på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaktene tok seg så av typen. Dama hans stakk av,

Gjorde hun dette, eller løp hun ivei for å møte sin typen utenfor å finne ut at han fortsatt var ok?...

Det er ikke sikkert at den andre dama så at du hadde prøvd deg på ei som var opptatt heller, men bare fikk med seg at du ikke lar andre herse med deg.

Så det blir det som er cluet.Å ikke la seg herse med.

Og nå forventer hun kanskje litt andre takter fra deg neste gang noen prøver å sjekke henne og du er der, enn at du ikke kjemper for henne men bare tar henne med på dansegulvet.

Du er dømt til å være litt mer bad-boy nå... :fnise:

Det er ikke bare å dra dem vet du.Man må kunne beholde dem og. ;) Så ikke kast ut agn du ikke kan leve opp til da, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er visse kriterier du må fylle for å være en skænk, å falle for sånt er en av de..

Og ja du har rett, neste gang kan det være han ikke er så heldig. Er jo slett ikke sikkert det står en skænk å ser på :D

Hva er de andre kriteriene, da? ( Vet det er OT, men... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de andre kriteriene, da? ( Vet det er OT, men... :sjenert: )

En skænk kan være flere forskjellige typer oppførsel.

Blir en felles betegnelse på de vi allerede vet om..

F.eks.

En skænk kan være en 30-40 år gammel cougar som prøver å leve som hun enda er 21. Drikker seg drita og klenger seg på alle ungguttene i baren.

Det kan være en ungjente som drikker seg drita hver helg, for så å ligge med en ny tilfeldig gutt som hun møtte i baren.

Det kan være en jente som vi mange har møtt overalt. Den typiske oppmerksomhets bitchen, som tror hun er bedre enn de andre rundt seg, og derfor går rundt med en attitude som ikke ligner ræva.

Det kan være det vi kaller mindre pene damer, som ikke selv vet at de ikke er guds gave til jorden, og f.eks danser rundt på bardisken og oppfører seg mer eller mindre FLAUT.

Det kan være en dame som konstant prøver seg på andre sine menn, fordi de føler seg mindre verdt på en eller annen slags måte, og derfor må få en slags bekjennelse at de er bedre enn en annen.

Eller det kan være hun dumme naive jenta som lar seg imponere av alt dumt en gutt kan gjøre. Eks. Banker opp andre gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

En skænk kan være flere forskjellige typer oppførsel.

Blir en felles betegnelse på de vi allerede vet om..

F.eks.

En skænk kan være en 30-40 år gammel cougar som prøver å leve som hun enda er 21. Drikker seg drita og klenger seg på alle ungguttene i baren.Det kan være en ungjente som drikker seg drita hver helg, for så å ligge med en ny tilfeldig gutt som hun møtte i baren.

Det kan være en jente som vi mange har møtt overalt. Den typiske oppmerksomhets bitchen, som tror hun er bedre enn de andre rundt seg, og derfor går rundt med en attitude som ikke ligner ræva.

Det kan være det vi kaller mindre pene damer, som ikke selv vet at de ikke er guds gave til jorden, og f.eks danser rundt på bardisken og oppfører seg mer eller mindre FLAUT.

Det kan være en dame som konstant prøver seg på andre sine menn, fordi de føler seg mindre verdt på en eller annen slags måte, og derfor må få en slags bekjennelse at de er bedre enn en annen.

Eller det kan være hun dumme naive jenta som lar seg imponere av alt dumt en gutt kan gjøre. Eks. Banker opp andre gutter.

Den likte jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få dame er det nødvendig å være aggressiv, samtidig er det veldig viktig og ikke bry seg om hva de synes om deg. Drit i hva de synes om deg. Klarer du og sette på plass et par andre karer så blir de våte i trusa.

Selvfølgelig må du være balansert og kunne vise snille, myke sider av deg selv men ikke hele tiden. I helga når jeg var på byen så prøvde jeg meg på ei dame som hadde type. Typen kom bort å skulle snakke til meg pga det.Jeg gikk naturligvis rett oppi trynet på han, han prøvde å dytte meg, men jeg var størst og sterkest å la han enkelt i bakken uten at noen ble skadet. Vaktene tok seg så av typen. Dama hans stakk av, men det var en annen jente som så det, som begynte å snakke med meg, jeg tok henne med utpå dansegulvet. Deretter dro vi hjem å knulla.

Så menn krev deres plass, ikke sikkert alle liker dere, men dame blir det når du er litt drittsekk. :)

Og du er mellom 16 og 18 år? Du høres utrolig barnslig ut. Riktig en liten sjarmklump du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kenneth. Hehe, ja, du er jo en feig liten jævel som "bare gå etter typer du vet du kan takle" og aktivt går etter andres damer. Du snakker så varmt om å sette foten ned for å få respekt. Vel, du får ingen. Å gå etter andres jenter, selv om det bare er for å lage et eksempel er såpass nedrig at du ikke hadde vært verdt bunnen i bøtta. Respekt klarer man kanskje å oppnå, når man helt uprovosert går i selvforsvar. Selv om det var typen hennes som ble litt mer fysisk først, så var det faktisk du som provoserte det frem, så du kan nok ikke påperope deg selvforsvar her, når det er du som er den eksterne trusselen.

En dag vil dette også sannsynligvis gå mot deg, og du truer en motstander du ikke ønsker å true. Hadde det vært dama mi, og du hadde gjort henne ukomfortabel på noe vis, så hadde du fått en kraftig springskalle før du i det hele tatt hadde fått vurdert om du skulle begynt med en av lekekampsportteknikkene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg lurer imidlertid på om det faktisk er akseptert i utelivsbransjen at man holder på slik jeg. Husker da hun dama kastet seg over kjæresten min. Bartenderne hadde sett meg og kjæresten stå ved baren hele kvelden, da hun dama kastet seg over min kjæreste ble jeg bedt om å gå av bartenderne!! Jeg fikk ikke engang lov til å prate med min kjæreste, og jeg opptrådte rolig og behersket hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...