Gå til innhold

testing av kjønnsykdommer


Gjest hei

Anbefalte innlegg

Hei.

lurer på hvor dere tester dere? Gjør dere det på helsestasjonen eller hos legen? Når man går til legen. ringer man bare og sier at min vil teste seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man ringer legen, bestiller time. Spør resepsjonisten hva det gjelder, så sier du hva det gjelder.

Helsestasjonen er sikkert samme saken. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke gratis å teste seg?

Trenger man virkelig en time til legen for å levere et glass med en urinprøve hvis man skal teste for klamydia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de tester for klamydia må du til gynekolog, det er veldig fort gjort, de bare tar noe som minner om en lang q-tips og tar en prøve.

Skal du ta en hiv/aids test må du ta blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de tester for klamydia må du til gynekolog, det er veldig fort gjort, de bare tar noe som minner om en lang q-tips og tar en prøve.

Nei det må du ikke. Hvis du bor i Oslo eller i nærheten, så kan du få tilsendt gratis test av olafia klinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En urin prøve for testing av klamydia hos kvinner er ikke en sikker måte å teste seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

En urin prøve for testing av klamydia hos kvinner er ikke en sikker måte å teste seg på!

Utstryk av skjedesekret som man tar selv, eventuelt kombintert med urinprøve, er ansett for sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å levere urinprøve for testing av klamydia da? Det gjorde jeg en gang. Leverte det hos legen med det samme jeg hadde et annet ærend der, så ringte han noen dager senere å sa at jeg ikke hadde det:) Er ikke denne måten sikker altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...