Gå til innhold

Ryggplager. Skjev og irritert/ betent øvre rygg/nakke


Gjest Pinokkio

Anbefalte innlegg

Gjest Pinokkio

Blir smårar av smerter i øvre del av ryggen og nakken.

Har forsøkt kiropraktor i lang tid.

Eneste jeg "fikk" etter hver behandling var hodepine, svimmelhet og kvalme 1-7 dager, så 1-2 dager med litt bedring i rygg /nakke før smertene var tilbake som tidligere.

Lurte på om kanskje forsøke med noen massarsjetimer.

Men er litt bekymret for å få mer smerte av det siden jeg ble så dårlig etter kiropraktor behandlingene ute å ha noe virkning.

Noen her som har ryggplager i øvre del av rygg og nakke som har prøvd massarsje eller annen behandling som kan dele litt erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

manuellterapi fungerer for meg og kansje du burde prøve?

Jeg har både rygg(flere prolapser,døde skiver + nerveskade i ryggmarg)

og nakkeproblemer (whiplash)

Normalt blir en dårligere før en får noen dager hvor det er bedre.Men etterhvert som behandlingen fortsetter,vil de dårlige dagene bli kortere og færre.De gode blir lengre og lengre samt at smertene blir mindre ,ialle fall for meg

Må legge til at det også er normalt at alt blir værre,økte smerter og ubehag.Jeg har selv kastet opp under behandling,etter behandling og på vei hjem fra behandling.Men i dag ,1,5 år etterpå,får jeg litt hodepine eller litt nakkesmerter etter endt behandling. Ikke gi deg selv om du får litt ekstra smerter,en behandler som er flink burde også forklare deg hva du kan forvente av ubehag,smerter osv

Ting tar tid vet du ;)

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...