Gjest blåmann Skrevet 5. juli 2011 #1 Del Skrevet 5. juli 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Del Skrevet 5. juli 2011 Hun har sikkert bare noe i øyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 5. juli 2011 #3 Del Skrevet 5. juli 2011 Hva mener gutter som blunker til en jente? Det kan ha betydd nesten hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Hun prøvde å blinke deg hjem til der du kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Facepainter Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 "Jeg ser du er hypp på meg, men jeg er langt over ditt nivå, lillegutt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #6 Del Skrevet 5. juli 2011 Hun mener sikkert at du skal hjelpe henne å fjerne det rusket hun har på øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2011 #7 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg kan blunke til fremmede, kjente, små barn, søsken, foreldre, samboer. Jeg blunker som regel dersom jeg sier noe halvseriøst, for å understreke at dette var tøys. Og jeg gjør det vel helst til småbarn faktisk. Så hadde det vært meg som blunka så er det sikkert fordi jeg tror du er under ti år og jeg har tøysa med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmann Skrevet 5. juli 2011 #8 Del Skrevet 5. juli 2011 LOL. Er dere seriøse? Hvorfor svarer dere så flåsete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 5. juli 2011 #9 Del Skrevet 5. juli 2011 LOL. Er dere seriøse? Hvorfor svarer dere så flåsete? Ok, jeg skal slutte å svare flåsete. Siden du har gitt oss så god informasjon om hva som skjedde og hvordan, er det klinkende klart for meg at hun blunker fordi hun vil ha sex med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #10 Del Skrevet 5. juli 2011 Hun vil være med deg hjem, for å være sexslaven din.. Hallo, trodde alle sammen visste dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmann Skrevet 5. juli 2011 #11 Del Skrevet 5. juli 2011 LOL. Snåle folk ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #12 Del Skrevet 5. juli 2011 ? Innbilske TS, det var aldri deg jeg blunket til men han kjekke ved siden av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2011 #13 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg svarte helt seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmann Skrevet 5. juli 2011 #14 Del Skrevet 5. juli 2011 Innbilske TS, det var aldri deg jeg blunket til men han kjekke ved siden av deg... hehe, hva faen? Jeg spør jo et helt legitimt spørsmål og så får jeg så vanvittig mange dumme svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #15 Del Skrevet 5. juli 2011 LOL. Er dere seriøse? Hvorfor svarer dere så flåsete? Jeg svarte helt seriøst. TS gir oss jo svært lite informasjon, så det vil bare bli ville antagelser når man skal gjette hva hun mente. Hvor møttes de? I hvilken setting? Blunket han først? Kjenner han henne? Gjorde hun noe mer enn å blunke? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #16 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvis f.eks en mann stiller seg rett foran oss på et utested så pleier min venninne gjerne å vinke han til seg - for det synes vi er utrolig morsomt - og det blir vel nesten det samme som å blunke...og ja, kan vel si at hun flørter fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå