Gå til innhold

småblødning..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei..

Eh, jeg oppdaget nettopp at jeg har fått mensen(?), men den burde ikke ha kommet nå.

Jeg går på p-piller, og har hoppet over mensen 3-4 ganger nå, kan det være årsak til at det plutselig kom en blødning?

I helgen var jeg på festival, og glemte pillen den ene dagen. Dagen etter tok jeg en som vanlig, men litt sent i forhold til når jeg pleier å ta den. Kan dette være en grunn?

Jeg er ganske plaget med depresjon/stress for tiden, og mener å ha lest at dette også kan føre til småblødninger...

Jeg er bare 17, så hadde aldri taklet et svangerskap og en unge. Jeg våknet nå, og det var da jeg oppdaget det, så vet ikke hvor lenge den varer enda...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I helgen var jeg på festival, og glemte pillen den ene dagen. Dagen etter tok jeg en som vanlig, men litt sent i forhold til når jeg pleier å ta den. Kan dette være en grunn?"

Dette er nok grunnen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og om du har hoppet over mensen 3-4 gagner nå, hvordan kan du da vite at pillen ikke har sviktet helt i starten?

Ta en test, og om det er kritisk for deg å ikke bli gravid, vurder dobbelt opp med prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan også få småblødninger når jeg har hoppet over mensen i flere måneder.Da har jeg mens en gang som normalt før jeg igjen hopper over i en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...