Green Lady Skrevet 5. juli 2011 #41 Del Skrevet 5. juli 2011 TS.. Hvis han har et så forferdelig forhold med sin dame, og er så forelsket i deg, hvorfor tror du han fremdeles er sammen med dama si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 5. juli 2011 #42 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei gud forby å la mannen tenke selv! Grunnen til at han er med en annen kvinne er vel at han fremdeles er glad i henne, vet det vil såre henne å gå fra henne ( så lenge hun ikke vet at ahn har sex med en annen kvinne sårer jo ikke dette henne ) fordi han kanskje har det godt med henne utenom at han ikke føler han får nok sex? kan være mange grunner til at han fremdeles er med henne. Men så lenge han har TS får han jo både i pose og smekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #43 Del Skrevet 5. juli 2011 blir leimeg av å lese at det finns sånne motbydelige kvinnfolk, og for å ikke bynne med mannen. sikkert 26 åring i tyveårs"krisa" og seff litt yngre enn deg. Hvorfor trur dere elskerinner på menn som gjør sånt mot dama sin uten å gjøre slutt først? og at du sier at det ikke er følelser med i bildet tviler jeg sterkt på, trur du vet innerstinne at du hadde tatt han mengang om du hadde fått sjangsen å være dama hannes. Tipper at du er som alle andre elskerinner, bare deilig i et soverom under 4 øyne. TS svarer Du må nok opp 10 år for å få alderen vår. Og jeg er et år yngre. Jeg er helt ærlig når jeg sier at det ikke er følelser fra min side. Jeg vil ikke ha fast følge for tiden. Men som en over skrev, så må jeg være ærlig med ham og si at det ikke er følelser fra min side. Han skal komme idag, så jeg skal prøve å snakke med ham. Og jeg har INGEN forpliktelser eller meldeplikt for damen hans. HAN velger hva han vil gjøre, om det så er at han får i pose og sekk. Jeg driter i damen hans, ikke mitt problem. Høres kvasst ut men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #44 Del Skrevet 5. juli 2011 TS svarer Du må nok opp 10 år for å få alderen vår. Og jeg er et år yngre. Jeg er helt ærlig når jeg sier at det ikke er følelser fra min side. Jeg vil ikke ha fast følge for tiden. Men som en over skrev, så må jeg være ærlig med ham og si at det ikke er følelser fra min side. Han skal komme idag, så jeg skal prøve å snakke med ham. Og jeg har INGEN forpliktelser eller meldeplikt for damen hans. HAN velger hva han vil gjøre, om det så er at han får i pose og sekk. Jeg driter i damen hans, ikke mitt problem. Høres kvasst ut men.. Dere begge får i pose og sekk.... bare han skjønner at det ikke er følelser fra deg altså:-) Men be carefull - menn er merkelige der.. har også en elsker ( han er dog singel as me) men jeg forklarte han veeldig tydelig på hva jeg ville ha fra han - KUN SEX - han syntes det var helt supert der og da - Men enting er disse menn sier og noe annet hva de gjør, for han har blitt veldig passiv etterpå med å sende meldinger og ta kontakt.. to bad .. han er herlig sengeos - men kjæreste emne - Nææ vil ikke. Lykke til med kosen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå