Gå til innhold

Inspirert av tråden hvorfor mange menn reiser til Asia for å få dame

malifika

Anbefalte innlegg

Det viser seg at det er mange delte meninger om hvorfor menn reiser til Asia for å få seg dame.

Noen sier at Thaidamer, Vitnamesere ol er bedre damer og at menn ønsker seg disse da de er lei av norske damer.

Andre mener at det er fordi dem ikke får seg Norske damer pga utseende, at de er sjenerte etc.

Jeg har merket meg at det finnes en del Norske damer som er sammen med afrikanske menn. Disse damene er stort sett ikke noe blikkfang, er ofte meget tykke og uflidde.

Hva mener folk om disse damene da???

Hva er grunnen til at disse jentene/damene ikke velger Norske menn?

Er det fordi at de syntes Afrikanske menn er mer eksotiske eller vil rett og slett ingen Norske menn ha dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viser seg at det er mange delte meninger om hvorfor menn reiser til Asia for å få seg dame.

Noen sier at Thaidamer, Vitnamesere ol er bedre damer og at menn ønsker seg disse da de er lei av norske damer.

Andre mener at det er fordi dem ikke får seg Norske damer pga utseende, at de er sjenerte etc.

Jeg har merket meg at det finnes en del Norske damer som er sammen med afrikanske menn. Disse damene er stort sett ikke noe blikkfang, er ofte meget tykke og uflidde.

Er det fordi at de syntes Afrikanske menn er mer eksotiske eller vil rett og slett ingen Norske menn ha dem??

Tjukk = stor vajayjay = afrikaner = stort utstyr *hint, hint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De er så "eksistensielle" at de må til Afrika og komme i kontakt med urkraften i kvinneligheten og sånt piss. Og så finner de seg en kjekkas å få unger med og i samme slengen får de en hel masse fedre eller noe... Ja.

Det er den sarkastiske fordomsvarianten min iallefall,som garantert har en haug med modifikasjoner.

Men det jeg ikke forstår er at de tar sjans på å få AIDS.

Vet de at han har testet seg før de knuller, lizm..? :sjenert:

Det er sikkert sygt å si og masse fordommer og sånt. Men da er jeg åpen for å bli korrigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tjukk = stor vajayjay = afrikaner = stort utstyr *hint, hint*

Mener du at de er feite?

For jeg har sett noen ganske tynne også, med "importerte", afrikanske menn.

Men hvilke deler av Afrika snakker vi om her?

Madagaskar?Kongo?Ghana? Afrika Sør for Sahara? Somalia?

Eller land som Marokko og Algerie?Egypt?

Afrika er jo nokså svært...

Det blir litt uspesifisert å bare si Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Tja, i følge KG er stor pikk uhyggelig undervurdert.......

Mulig det er forklaring godt nok :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker nå om afrikanere sør for ekvator, altså de veldig mørke.

Har 2 jenter jeg kjenner godt som holder på med dette. Hun ene er meget stor, hun andre er ganske tynn og har et bra utseende.

Begge insisterer på å være med afrikanere. Enten det bare er sex eller forhold.

once you go black you never .... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem i helvete er det som vil ha afrikanske menn??

statistikken på AIDS/HIV der nede er jo sånn over 50% av befolkningen..

Kan ikke tenke meg at det er noen andre enn feite troll av kjærringer går etter slike menn, fordi de gjerne gir henne litt kuk for å kunne få bli i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker nå om afrikanere sør for ekvator, altså de veldig mørke.

Har 2 jenter jeg kjenner godt som holder på med dette. Hun ene er meget stor, hun andre er ganske tynn og har et bra utseende.

Begge insisterer på å være med afrikanere. Enten det bare er sex eller forhold.

Ikke sant i det hele tatt. Har hatt en "kjæreste" fra Bahamas da jeg bodde i området. Totalt kulturkrasj! Ingen menn har så bra kvinnesyn som skandinaviske menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er som noen påpekte her Afrika veeeeldig stort med enorme kulturelle forskjeller. Bare Kongo er visstnok like stort som vest-Europa (correct me if I'm wrong). Og bare innen hvert land har du helt ekstreme forskjeller både på kultur og levesett.

Så å si Afrika er litt som Amerikanere som sier de har vært i hele Europa når de har vært en tur innom Paris og Barcelona.

Nok om det.

Har en bekjent som har gifta seg med en Namibisk mann. (Der bor det også mange hvite afrikanere, men han er helt mørk). Han er høyt utdannet, snakker fire språk flytende, har en kjempevilla og virker veldig smart og oppegående. Hun har et helt normalt utseende, og er også høyt utdannet. De bor i Namibia sammen, og hun lever et likt liv som her, hvor hun går på jobb. Nå er Namibia også veldig variert, og også denne mannen kommer opprinnelig fra en stamme. Derfor hadde de et normalt kirkebryllup og et tradisjonelt stammebryllup. Og tradisjonen tro ble det "betalt" kuer for henne. Men det var mer en tradisjon på linje med at brudens far "gir henne" bort til mannen sin når hun gifter seg i vestlige bryllup, selv om hun jo er et selvstendig menneske i langt større grad enn før i tida.

Jeg har kun vært i Namibia pga frivillig arbeid og kan bare snakke for det landet (og knapt nok det, men har i alle fall møtt denne jenta og mannen hennes når jeg har vært der).

Men: Det virker som de afrikanske som jobba der jeg jobba som frivillig (et prosjekt med dyr) hadde en historie med å være litt vel interessert i de vestlige jentene. (Det kommer folk fra hele verden dit, men mye UK, USA og Skandinavia).

Men om det skjedde noe fikk de sparken på dagen. Så første dag der ble vi advart om at om man innynda seg hos dem mista han jobben, en jobb som sannsyligvis redda en hel familie fra fattigdom. Lederne på prosjektet sa at mange hvite jenter sier de ikke har vært i Afrika før de har hatt sex med en svart mann, men at noe sånt er uakseptabelt å gjøre når man er en del av prosjektet. "Keep your plans of "doing Africa" to yourself".

Snodige greier, jeg ante ikke at det verserte en sånn tankegang hos NOEN før jeg hørte om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor dette er noe å spekulerer i.

Hvis man finner seg en mann eller kvinne og er lykkelig og har det godt spiller det ikke en rolle hvem man finner seg?

Jeg ser kvinner som har afrikanske menn. Kvinner som har menn som ser skitne og ustelt ut. Kvinner som har menn som er over deres liga.Listen er lang. Menn som har afrikanske kvinner. Menn som har asiatiske kvinner. Menn som har feite kvinner etc etc.

Hvis de er lykkelig er det det eneste som teller :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lederne på prosjektet sa at mange hvite jenter sier de ikke har vært i Afrika før de har hatt sex med en svart mann,

:hakeslepp:

Fy f.. Det skulle vært forbudt å være så skutt i hodet.

Klart man har vært i et land selv om man ikke har harr sex med en av innbyggerne. Hva feiler det folk?

Må man ligge med en lettmatros også, før man har reist med Hurtigruten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så den typen rasisme er ok?

Men man må altså passe seg nøye for å si noe i nærheten av n-ordet, eller på noen annen måte virke krenkende.

Jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...