AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg har de siste dagene hatt symptomer på urinveisinfeksjon, og i dag har jeg fått vondt i siden nede på ryggen, er litt redd for nyrebekkenbetenelse. Men kan jeg vente med lege til i morgen? Eller bør jeg ringe legevakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Dra til lege så fort som mulig! Hvis det er nyrebekkenbetennelse er det ikke noe å vente med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camella Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hei:) Jeg ville anbefalt deg å ringe legen og skaffe en time fortløpende. Ellers er generelle råd væske, væske, væske:P Hold deg varm og drikk gjerne noe surt, feks sitronvann og juice. Tranebær kapsler og c-vitamin er også gull:) (men skal ikke taes dersom man er gravid). En nyrebekkenbetennelse kan være alvorlig, men jeg ville sett an allmenntilstanden og fått meg en legetime fort Lykke til og god bedring ! Endret 5. juli 2011 av Kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #4 Del Skrevet 5. juli 2011 Legevakt! Regner med at du ringte? Det er lurt å i de minste ta en telefon til legevakten å høre hva de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. juli 2011 #5 Del Skrevet 5. juli 2011 Tråden er ryddet, det er ikke lov å utgi seg for å være helsefaglig personell i diskusjonene, jamfør reglene. Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå