Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #161 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har ikke noe problemer med å forstå at noen norske damer foretrekker tyrkiske menn, på lik linje med at noen norske menn foretrekker thailandske,fillipinske, russiske damer. Norske menn må drikke seg halvt ihjel før de tør å se på en kvinne, dette til tross for at de er voksne og ikke små gutter som er redde for jentelus lenger. Det er pinlig å gå ut en lørdagskveld å se hvordan nordmenn oppfører seg; en gjeng usiviliserte dyr som spyr på gatehjørnet og må ha hjelp for å finne veien hjem, ikke særlig attraktivt spør du meg. Ikke vil de binde seg, ikke vil de ha unger før de er nærmere 40-45 (og da er det ofte for sent for dama å få barn biologisk sett) og jaggu er mange av dem utro (kollega på jobben, flørt fra "guttekveld" på byen o.l) når de først har klart å gifte seg i en alder av 40. Ikke rart fødelsstatistikken i Norge raser nedover sånn som norske menn holder på.. Tyrkere er er varmere folkeslag, de tør å snakke om følelser uten å være drita full og de er ikke redde for jenter. Så hos meg har disse jentene full forståelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #162 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg strør om meg AKKURAT det jeg vil! OG jeg mestrer det så godt at til og med DU må klare å forstå betydningen! Caps lock gjør ikke floskelen din mindre irriterende, bare så det er sagt. Lær deg engelsk. Anonym poster: 587537e01494e87bef116e4a2d32d41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #163 Del Skrevet 19. august 2012 link til sexturisme Det hele er ganske ironisk vil jeg si. De samme damer hetser menn som kjøper sex i Norge og resten av verden. Det er da alltid slik jeg har sagt lover og regler gjelder ikke for damer på samme måten. Tydligvis ikke sexkjøpsloven heller som også skulle gjelde for kvinner i inn og utland. Men dette føyer seg inn i rekken av hvordan feminismen har føyd seg inn i Norge. Kvinner får også mildere straff generellt for sine lovbrudd. Stakkar hun sitter og tisser og kan ikke sitte i fengsel. Det er dette inntrykket en sitter igjen med etter å ha levd i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #164 Del Skrevet 19. august 2012 Norske menn generelt er så kalde kalde kalde, har man først vært borti en fra tyrkia som gir kjærlighetserklæringer og romantiske ord og er varmere i et forhold generelt og oppmerksom, så vil man ikke tilbake til en kald fisk...sorry to say but thats the truth Hilsen ei med erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #165 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har ikke noe problemer med å forstå at noen norske damer foretrekker tyrkiske menn, på lik linje med at noen norske menn foretrekker thailandske,fillipinske, russiske damer. Norske menn må drikke seg halvt ihjel før de tør å se på en kvinne, dette til tross for at de er voksne og ikke små gutter som er redde for jentelus lenger. Det er pinlig å gå ut en lørdagskveld å se hvordan nordmenn oppfører seg; en gjeng usiviliserte dyr som spyr på gatehjørnet og må ha hjelp for å finne veien hjem, ikke særlig attraktivt spør du meg. Ikke vil de binde seg, ikke vil de ha unger før de er nærmere 40-45 (og da er det ofte for sent for dama å få barn biologisk sett) og jaggu er mange av dem utro (kollega på jobben, flørt fra "guttekveld" på byen o.l) når de først har klart å gifte seg i en alder av 40. Ikke rart fødelsstatistikken i Norge raser nedover sånn som norske menn holder på.. Tyrkere er er varmere folkeslag, de tør å snakke om følelser uten å være drita full og de er ikke redde for jenter. Så hos meg har disse jentene full forståelse! Helt enig med deg i det du sier om norske menns oppførsel på byen! Utrolig mange av de er rett og slett motbydelige, dessverre. Min ex-mann var en av de som fant seg en sekretær på jobben Takk og farvel, og "lykke" til sa jeg Du treffer også spikeren på hodet i det du sier om tyrkere (gjelder sikkert også for de andre middelhavslandene). Veldig fornuftig og bra innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #166 Del Skrevet 19. august 2012 Caps lock gjør ikke floskelen din mindre irriterende, bare så det er sagt. Lær deg engelsk. Anonym poster: 587537e01494e87bef116e4a2d32d41d Se der, ja! Da har jeg oppnådd akkurat DET jeg ville :D Fornøyd og glad vandrer jeg fra samtalen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #167 Del Skrevet 19. august 2012 Norske menn generelt er så kalde kalde kalde, har man først vært borti en fra tyrkia som gir kjærlighetserklæringer og romantiske ord og er varmere i et forhold generelt og oppmerksom, så vil man ikke tilbake til en kald fisk...sorry to say but thats the truth Hilsen ei med erfaring Hva sier du når du er blitt pult på en unge han ikke vil vite av. Da sitter du der og lar oss andre skattebetalere ta regningen uten et øre fra mannen i Tyrkia, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #168 Del Skrevet 19. august 2012 Litt merkelig det akseptert blant damer når de ikke er aksepterer at menn drar til Thailand og Phillipines. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #169 Del Skrevet 20. august 2012 Litt merkelig det akseptert blant damer når de ikke er aksepterer at menn drar til Thailand og Phillipines. Veldig mange av oss aksepterer det faktisk. Jeg har mange mannlige venner som har funnet seg jenter fra bl.a. Thailand, og i svært mange tilfeller så fungerer disse forholdene kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #170 Del Skrevet 20. august 2012 Rasist ja. Jeg melder deg for rasisme! Realist er vel det rette ordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 20. august 2012 #171 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har ikke noe problemer med å forstå at noen norske damer foretrekker tyrkiske menn, på lik linje med at noen norske menn foretrekker thailandske,fillipinske, russiske damer. Norske menn må drikke seg halvt ihjel før de tør å se på en kvinne, dette til tross for at de er voksne og ikke små gutter som er redde for jentelus lenger. Det er pinlig å gå ut en lørdagskveld å se hvordan nordmenn oppfører seg; en gjeng usiviliserte dyr som spyr på gatehjørnet og må ha hjelp for å finne veien hjem, ikke særlig attraktivt spør du meg. Ikke vil de binde seg, ikke vil de ha unger før de er nærmere 40-45 (og da er det ofte for sent for dama å få barn biologisk sett) og jaggu er mange av dem utro (kollega på jobben, flørt fra "guttekveld" på byen o.l) når de først har klart å gifte seg i en alder av 40. Ikke rart fødelsstatistikken i Norge raser nedover sånn som norske menn holder på.. Tyrkere er er varmere folkeslag, de tør å snakke om følelser uten å være drita full og de er ikke redde for jenter. Så hos meg har disse jentene full forståelse! Nei, norske menn må ikke drikke seg halvt ihjel før de tør se på en kvinne :gjeiper: , hvis du opplever det på den måten må det være at du bare går ut på de verste rølpestedene og i tillegg kanskje bare i helgene. Her jeg bor (i Oslo) går både menn og kvinner på byen både i helgene og på hverdagene uten å drikke seg sørpe fulle. Og ser du hva som foregår ute på byen ser du at man nettopp er her for å snakke med andre - ikke minst det annet kjønn. Det gjelder ikke bare meg selv, det er normalen, det gjelder så å si alle jeg kjenner. Det er også forunderlig at du gir den norske mannen ansvaret for at folk her til lands ofte venter med å etablere seg og stifte familie. Allerede som ung mann hadde jeg en drøm om å finne kvinnen i mitt liv tidlig slik at vi kunne oppleve alle stadier av livet sammen, gå gjennom hele voksenlivet som oss to. Dessverre har vi en kultur der svært mange kvinner anser det viktig å reise verden rundt alene og rase fra seg i mange år før de føler seg modne for "det kjedelige etablerte liv". Alt spennende skal liksom oppleves først, markedet skal melkes for opplevelser, ikke minst de opplevelser du som ung kvinne har rikelig tilgang til. At jeg var moden for å etablere meg tidligere skyldes kanskje at jeg ikke har hatt denne oppfatningen av parforholdet som kjedelig, i mitt idealforhold kan vi inkludere andre i vårt seksualliv og i det hele tatt rase like mye fra oss sammen som vi ville gjort som single eller i en serie kortere forhold. Men akkurat på det området vet jeg jo at jeg kanskje er i mindretall. Likevel blir det noe riv ruskende galt i å gi mannen alene skylden for at unge i Norge venter lenge med å stifte familie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #172 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har ikke noe problemer med å forstå at noen norske damer foretrekker tyrkiske menn, på lik linje med at noen norske menn foretrekker thailandske,fillipinske, russiske damer. Norske menn må drikke seg halvt ihjel før de tør å se på en kvinne, dette til tross for at de er voksne og ikke små gutter som er redde for jentelus lenger. Det er pinlig å gå ut en lørdagskveld å se hvordan nordmenn oppfører seg; en gjeng usiviliserte dyr som spyr på gatehjørnet og må ha hjelp for å finne veien hjem, ikke særlig attraktivt spør du meg. Ikke vil de binde seg, ikke vil de ha unger før de er nærmere 40-45 (og da er det ofte for sent for dama å få barn biologisk sett) og jaggu er mange av dem utro (kollega på jobben, flørt fra "guttekveld" på byen o.l) når de først har klart å gifte seg i en alder av 40. Ikke rart fødelsstatistikken i Norge raser nedover sånn som norske menn holder på.. Tyrkere er er varmere folkeslag, de tør å snakke om følelser uten å være drita full og de er ikke redde for jenter. Så hos meg har disse jentene full forståelse! Ja, kjempesjarmerende med klisjefylte tyrkiske menn av typen; "eeey, i buy you rose. You are so bjutiful. I love you" etter fem minutter. Men det er vel denne klisjen tv-serier har fortalt dere at er så flott? "De tør å snakke om følelser". Åjoda, etterhvert blir det MYE følelser..FOR mye følelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #173 Del Skrevet 20. august 2012 Norske menn generelt er så kalde kalde kalde, har man først vært borti en fra tyrkia som gir kjærlighetserklæringer og romantiske ord og er varmere i et forhold generelt og oppmerksom, så vil man ikke tilbake til en kald fisk...sorry to say but thats the truth Hilsen ei med erfaring Jepp. Kjærlighetserklæringer og romantiske ord etter å ha kjent deg i 5 minutter. Dette faller selvsagt simple kvinner som deg for og sprer beina etter en flaske vin. Siden han var så romantisk og sa han elsket deg, så lar du han sprute inni deg. Når bastarden fødes 9 måneder seinere har han allerede mishandlet deg, snyltet på deg og prøver desperat og få oppholdstillatelse slik at han kan leve på NAV og flørte rundt med andre like naive jenter. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 20. august 2012 #174 Del Skrevet 20. august 2012 Norske menn generelt er så kalde kalde kalde, har man først vært borti en fra tyrkia som gir kjærlighetserklæringer og romantiske ord og er varmere i et forhold generelt og oppmerksom, så vil man ikke tilbake til en kald fisk...sorry to say but thats the truth Hilsen ei med erfaring De norske mennene jeg har vært sammen med, har ikke vært kalde fisker. Jeg har noen kompiser også, de er heller ikke kalde. Disse kjærlighetsærklæringene du snakker om fra tyrkere, er bare for å få deg i seng. De bryr seg ikke om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 20. august 2012 #175 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Ikke rart fødelsstatistikken i Norge raser nedover sånn som norske menn holder på.. Tyrkere er er varmere folkeslag, de tør å snakke om følelser uten å være drita full og de er ikke redde for jenter. Så hos meg har disse jentene full forståelse! Apropos dette med å forklare lave frukbarhetstall med norske menns kjølighet: Norge ligger faktisk nesten på topp i Europa i fruktbarhet (hvis vi ser bort fra muslimske Tyrkia). Vi ligger skyhøyt over land som Hellas (1,3 barn per kvinne), Italia (1,19 barn per kvinne) og Spania (1,2 barn per kvinne). http://www.ssb.no/va...1-09-06-01.html Med din logikk skulle det bety at søreuropeiske menn er uhyre kalde. Endret 20. august 2012 av Cuckold 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #176 Del Skrevet 20. august 2012 Jepp. Kjærlighetserklæringer og romantiske ord etter å ha kjent deg i 5 minutter. Dette faller selvsagt simple kvinner som deg for og sprer beina etter en flaske vin. Siden han var så romantisk og sa han elsket deg, så lar du han sprute inni deg. Når bastarden fødes 9 måneder seinere har han allerede mishandlet deg, snyltet på deg og prøver desperat og få oppholdstillatelse slik at han kan leve på NAV og flørte rundt med andre like naive jenter. Lykke til! Dette var veldig å skjære alle over en kam, skjerp deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #177 Del Skrevet 20. august 2012 Dette var veldig å skjære alle over en kam, skjerp deg Vel, statistikken taler ikke til din fordel dersom du mener det motsatte. Anonym poster: 587537e01494e87bef116e4a2d32d41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 20. august 2012 #178 Del Skrevet 20. august 2012 Ikke vil de binde seg, ikke vil de ha unger før de er nærmere 40-45 (og da er det ofte for sent for dama å få barn biologisk sett) og jaggu er mange av dem utro (kollega på jobben, flørt fra "guttekveld" på byen o.l) når de først har klart å gifte seg i en alder av 40. Ikke rart fødelsstatistikken i Norge raser nedover sånn som norske menn holder på.. Tyrkere er er varmere folkeslag, de tør å snakke om følelser uten å være drita full og de er ikke redde for jenter. Så hos meg har disse jentene full forståelse! Det er jo ikke for ingenting denne reklamekampanjen for OBOS gjorde seg morsom på bekostning italienske menn som ofte bor hjemme hos mamma til de er nærmere 40 : Massimo bor hos mamma http://www.flickr.com/photos/czlowiekzpolnocy/7382229824/in/photostream/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #179 Del Skrevet 20. august 2012 Det er jo søtt da. Anonym poster: 84889d50177d48348cb389a4b71c2364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #180 Del Skrevet 20. august 2012 Ja, klart alle tyrkiske menn er like, akkurat som alle nordmenn er det! Så bra at det fins så mange norske menn som er eksperter på hvordan de tyrkiske er, for da er det jo opplest og vedtatt: Norske jenter, hold dere unna de tyrkiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå