Gå til innhold

Hvorfor drar norske kvinner til Tyrkia for å skaffe seg type?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I have never heard a white man say that he refers Turkish/Kurdish women...

Dark haired beauties exist in other places (and have less body hair as well), and considering that they still practice inbreeding in Turkey there are many weird-looking boys and girls there.

However, Turkish women seem to think they are more beautiful than they really are.

There are weird looking people everywhere.

By the way, did you see the picture of the Turkish guy in this thread a few days ago?

Endret av hulaboer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kan noen i helvete forklare meg hvorfor? Hva gjør dem så mye bedre enn norske menn? Dere damer driver og snakker bak ryggen på andre folk som skaffer seg kjæreste fra andre land, mens med en gang VI snakker om dere kjerringer som drar til andre land og tøser med tyrkiske menn feks, da klikker dere fullstendig.

Ganske ironisk... kvinnfolk.

nææmmen så bitter du var da?Har du mistet dama di på ferie i tyrkia?kan nesten høres sånn ut...eller er det bare misunnelighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør hele greia motbydelig etter min mening er ikke bare det at damer tenner på den muslimske brunsten, - men at de forherliger og elsker det faktum at tyrkiske kvinner har retningslinjer.

Norske kvinner blir rett og slett kåte av tanken på at andre kvinner ikke har den samme friheten til og hore som dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAHHHHH. Dette er likestillingens paradoks. Damene vil gjerne være likestilte, men de tenner på menn som forteller de hvor skapet skal stå. Det er som jeg alltid har sagt; kvinner ønsker seg egentlig en herre, en de kan adlyde. Og dette finner de hos den muslimske kulturen. Patetisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner reiser til Tyrkia fordi norske menn ikke tør å be om forlovelse, giftemål og barn.

Tyrkiske menn tør i det minste å ta initiativ til disse viktige tingene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner ønsker (egentlig) å underdanne seg menn. Punktum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør hele greia motbydelig etter min mening er ikke bare det at damer tenner på den muslimske brunsten, - men at de forherliger og elsker det faktum at tyrkiske kvinner har retningslinjer.

Norske kvinner blir rett og slett kåte av tanken på at andre kvinner ikke har den samme friheten til og hore som dem.

Hva får deg til å tro at de ikke har den friheten? Vl man noe så får man det til. Finnes alltid en måte å snike seg unna.

De jentene som jeg kjenner som har flest skjeletter i skapet har vært de utenlandske jentene (en god del tyrkere) som har hatt en streng oppvekst med hundrevis av regler som de måtte følge. Istedenfor å løsrive seg og gjøre ting åpenlyst så gjemmer de ting bak løgner, utroskap, you name it. Det florerer av det i de miljøene. Og det gjelder ikke kun jenter, tyrkiske gutter har også en del regler, mange blir giftet bort o.l. Istedenfor å løsrive seg vek fra de reglene og tvangen så får de damer på si, og en del smeller sine elskerinner på tjukka også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner reiser til Tyrkia fordi norske menn ikke tør å be om forlovelse, giftemål og barn.

Tyrkiske menn tør i det minste å ta initiativ til disse viktige tingene.

Ja, de tør å gjøre det for å få naivt kjøtt på kroken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får deg til å tro at de ikke har den friheten? Vl man noe så får man det til. Finnes alltid en måte å snike seg unna.

De jentene som jeg kjenner som har flest skjeletter i skapet har vært de utenlandske jentene (en god del tyrkere) som har hatt en streng oppvekst med hundrevis av regler som de måtte følge. Istedenfor å løsrive seg og gjøre ting åpenlyst så gjemmer de ting bak løgner, utroskap, you name it. Det florerer av det i de miljøene. Og det gjelder ikke kun jenter, tyrkiske gutter har også en del regler, mange blir giftet bort o.l. Istedenfor å løsrive seg vek fra de reglene og tvangen så får de damer på si, og en del smeller sine elskerinner på tjukka også.

Bullshit. Kvinner i muslimske land har da virkelig ikke den samme friheten som norske. Er du så uopplyst? Det heter "skjeletter i skapet" nettopp fordi den eneste måten å unngå konsekvenser er å handle i det skjulte. Jeg har forøvrig snakket med muslimske gutter og det er ikke pene ord de bruker om norske damer for å si det sånn. Bruk og kast.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bullshit. Kvinner i muslimske land har da virkelig ikke den samme friheten som norske. Er du så uopplyst? Det heter "skjeletter i skapet" nettopp fordi den eneste måten å unngå konsekvenser er å handle i det skjulte. Jeg har forøvrig snakket med muslimske gutter og det er ikke pene ord de bruker om norske damer for å si det sånn. Bruk og kast.

Ja, er det noe bedre å gjøre ting i det skjulte enn åpenlyst? Leve et dobbeltliv i flere år? Enn å bare gå åpent ut og si "jeg har vært utro" eller "jeg vil skilles nå".

Så kommer de til Norge, Og pluselig har dem et støtteapparat her i tilfelle de vil bryte med familien. Og da er det ville vesten. Literally.

Har merket at en del av de jentene med streng oppdragelse som får like mye frihet som norske jenter ikke har noen grenser. De grensene de har hatt har vært satt der av brødre og fedre, ikke av dem selv. Så når de først gjør noen ting så overdriver de til tusen.

Mange av utenlandske jentene som har den attituden "jeg gjør hva jeg vil" er mye mer ekstreme enn norske jenter. Både i klesstil (jo kortere skjørt jo bedre), makeup (ser ut som om de har påført sminke med en malerkost). I tillegg er mange av de så vante med å lyve og manipulere at de gjør det i situasjoner de ikke må lyve engang. I tillegg er det de som ofte ser 'ordentlige' ut utenpå (de ser respektable ut and so on) ikke er det i det private liv.

Utifra de menneskene jeg har møtt fra det landet så har jeg sett et stort antall som er løgnere og manipulerende mennesker, at enhver norsk 'løssluppen' jente blekner i forhold.

Har til og med eksempel fra min egen familie (unfortunately) Søskenbarnet mitt ble gift med ei, som var 'jomfru' and all that (ikke at verken han eller noen brydde seg om det men hun gjorde det klart at hun var det, som om hun trodde at vi kom til å tro hun var et bedre menneske av den grunn). Frøken engelen selv. Bullshit. Fant på en del historier som senere viste seg å ikke være sanne, for de norske vennene hennes dannet hu et bilde av en ordentlig oppegående jente. Vi som dessverre fikk kjenne henne privat, og over lang tid, så noe annet. Tre kids og 10 års ekteskap etterpå sa hun at hun skulle på venninnetur til utlandet, som viste seg å være at hun traff en fyr hun møtte på en dating-side. Bortsett fra utroskap-delen var hun blottet for IQ og null moral (på en felles familieferie sto hun og flørtet med kelnere/bargutter som ga hnne komplimenter og blikk der hun deiet seg i de trashy illusion.no klærne sine) eller selvrespekt, eller respekt for andre mennesker. Og nei, han importerte ikke inn hu i Norge, hu var bosatt her i mange år før de traff hverandre.

Hadde jeg vært en gutt hadde jeg lett valgt en norsk jente med 30 sexpartnere så lenge hun var et ærlig menneske, enn det kreket ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer jeg ser litt ned på norske kvinner som skaffer seg type i Tyrkia. På samme måte som jeg "tenker mitt" om menn som farer til Thailand for å hente ei kone.

De jeg kjenner som har truffet "sin kjærlighet" i Tyrkia har alle vært lubne, med et utseende under middels og litt dumme/naive. De får barn med tyrkeren, så kommer han her. De fleste har vært sammen med x antall tyrkere, får seg en ny hver ferie. Og Facebook fylles opp med kjærlighetserklæringer, mens alle tenker "hmm, dette høres jo seriøst ut :ironi:".

Jojo, de får holde på, jeg personlig hadde ikke dratt til Tyrkia etter type om så Norge var tømt for menn. Finner dem harry og uattraktive. Stereotypen slesk bartender i Alanya får det til å vrenge seg inni meg. Er faktisk overassket over at noen er så dumme at de faller for dem!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvorfor drar norske familiemenn på kaia for å finne seg ei hore? Er det noe bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner ønsker (egentlig) å underdanne seg menn. Punktum.

Noe norske menn ikke håndterer, tydeligvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe norske menn ikke håndterer, tydeligvis.

Selvfølgelig ikke. Vi har jo blitt oppdratt til det STIKK MOTSATTE fra dagen vi ble født. Likestilling er og blir en illusjon, menn har sin helt naturlige plass over kvinnen. Og hvis dere kvinner vil ha det motsatt så må dere gå mot instinktene deres å begynne og velge "nedover", noe som aldri kommer til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvorfor drar norske familiemenn på kaia for å finne seg ei hore? Er det noe bedre da?

Nei, det er ikke noe bedre, ingen som har sagt det heller. Men det er da i det minste en ærlig sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som gjør dette her får jo bøter. Det burde jo i det minste vært kriminelt for norske kvinner og hore i andre land også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de tør å gjøre det for å få naivt kjøtt på kroken.

Norske menn er jo helt fraværende på denne arenaen: det å ta initiativ til forlovelse,giftemål og barn: å stifte en familie.

Derfor reiser norske kvionner i busslaster til Tyrkia, Afrika og til Storken sædklinikk i Danmark. Trist men sant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestilling er og blir en illusjon, menn har sin helt naturlige plass over kvinnen.

Velkommen lenge etter. Du har innsett dette først ? :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lenge etter. Du har innsett dette først ? :filer:

Nope. Dette er noe jeg innså for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...