Gjest annONYM Skrevet 8. juli 2011 #61 Del Skrevet 8. juli 2011 Herregud så mange bitre menn som skriver på Kvinneguiden, patetisk å henge på et nettsted for norske kvinner kun for å spy ut hvor kvalme de liksom er, bruk tida på noe annet da haters. jeez.dra utenlands selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adrian28 Skrevet 8. juli 2011 #62 Del Skrevet 8. juli 2011 Wow, det smalt jo egentlig fra rett kjeft. Bare se hvor mange bitre kvinner det er her inne som skriver om hvor fælt de har det pga. mannen deres ikke gjør ditt og datt. DERE er urimelige - etter hva jeg har lest i flere av trådene her. Think before you speak, please 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #63 Del Skrevet 8. juli 2011 Kan egentlig godt forstå det. Var der nede for en stund siden selv og ble litt betatt av to forskjellige tyrkere. De var høflige, hyggelige og gav søte komplimenter/små-flørtet litt. Enkle å snakke med var de også og ingen prøvde å "komme i buksa" på meg, ihvertfall ikke som jeg merket. Føler at selvbildet og selvtilliten fikk seg en megaboost av det. Kunne gjerne blitt sammen med en tyrker jeg, hadde holdt øynene åpne for faretegnene naturligvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #64 Del Skrevet 8. juli 2011 Kan egentlig godt forstå det. Var der nede for en stund siden selv og ble litt betatt av to forskjellige tyrkere. De var høflige, hyggelige og gav søte komplimenter/små-flørtet litt. Enkle å snakke med var de også og ingen prøvde å "komme i buksa" på meg, ihvertfall ikke som jeg merket. Føler at selvbildet og selvtilliten fikk seg en megaboost av det. Kunne gjerne blitt sammen med en tyrker jeg, hadde holdt øynene åpne for faretegnene naturligvis. Så du er også én av mange kvinner med elendig selvtillit og er bekreftelsesjunkie? Gratulerer. Jobb med selvtilliten din du så trenger du ikke være så despo etter denne bekreftelsen hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #65 Del Skrevet 9. juli 2011 Så du er også én av mange kvinner med elendig selvtillit og er bekreftelsesjunkie? Gratulerer. Jobb med selvtilliten din du så trenger du ikke være så despo etter denne bekreftelsen hele tiden. Jeg har ikke elendig selvtillit og er heller ikke en "despo bekreftelsesjunkie". Men her i Norge blir jeg aldri flørtet med siden jeg bor i en liten by der alle vet hvem jeg er sammen med og dermed ikke tør å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hahaha Skrevet 9. juli 2011 #66 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har ikke elendig selvtillit og er heller ikke en "despo bekreftelsesjunkie". Men her i Norge blir jeg aldri flørtet med siden jeg bor i en liten by der alle vet hvem jeg er sammen med og dermed ikke tør å gjøre det. Haha, yeah, så derfor må du dra til Tyrkia for å få bekreftelse, fordi ingen gidder å flørte med deg. Vel, bare tenk på hvor mange de mennene der nede flørter med, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #67 Del Skrevet 9. juli 2011 Haha, yeah, så derfor må du dra til Tyrkia for å få bekreftelse, fordi ingen gidder å flørte med deg. Vel, bare tenk på hvor mange de mennene der nede flørter med, da. Og du mener at norske menn ikke flørter med mange? *klø seg i hodet* Slutt å vær så dum! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hahaha Skrevet 9. juli 2011 #68 Del Skrevet 9. juli 2011 Og du mener at norske menn ikke flørter med mange? *klø seg i hodet* Slutt å vær så dum! Hva faen? Poenget mitt er hun/du drar til Tyrkia for å få seg bekreftelse kun fordi ingen gidder å flørte med henne i norge, og det er jææævlig lættis og taperskt. hahaha what a whore. NORSKE MENN ER HERLIGE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #69 Del Skrevet 9. juli 2011 Haha, yeah, så derfor må du dra til Tyrkia for å få bekreftelse, fordi ingen gidder å flørte med deg. Vel, bare tenk på hvor mange de mennene der nede flørter med, da. Ja, klart. Det var naturligvis derfor jeg dro til Tyrkia Hva faen? Poenget mitt er hun/du drar til Tyrkia for å få seg bekreftelse kun fordi ingen gidder å flørte med henne i norge, og det er jææævlig lættis og taperskt. hahaha what a whore. NORSKE MENN ER HERLIGE. Gidder ikke å diskutere videre med usaklige drittkjerringer som deg Forresten, Norge skrives med stor 'N'. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #70 Del Skrevet 9. juli 2011 Så du er også én av mange kvinner med elendig selvtillit og er bekreftelsesjunkie? Gratulerer. Jobb med selvtilliten din du så trenger du ikke være så despo etter denne bekreftelsen hele tiden. Og du er blant de bitre, kjipne, gniene og emosjonelt fattige norske menn som ikke forstår veriden i å gi kvinnen komplimenter? Som mann burde du forstå at din rolle er å få kvinnen til å føle seg vel. Kvinnen behøver bekreftelse på mannen hele livet. Lærer du deg ikke å forstå dette, går du glipp av hele naturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #71 Del Skrevet 9. juli 2011 Norske kvinner reiser vel til Afrika og Tyrkia for å få seg en mann der, fordi norske menn ikke vil stifte familie. Norske menn viser seg ikke å ta initiativ til familie og barn, og dette er noe kvinner verdsetter høyt. Vil ikke de norske mennene, får kvinner bare reise til andre land der menn vil ha barn og bli fedre. Å ta vare på familien er noe menn i andre land setter høyt. Norske menn er fortsatt i lekegrinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #72 Del Skrevet 9. juli 2011 Ingen andre menn slår de norske! Ferdig snakka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #73 Del Skrevet 9. juli 2011 Norske kvinner reiser vel til Afrika og Tyrkia for å få seg en mann der, fordi norske menn ikke vil stifte familie. Norske menn viser seg ikke å ta initiativ til familie og barn, og dette er noe kvinner verdsetter høyt. Vil ikke de norske mennene, får kvinner bare reise til andre land der menn vil ha barn og bli fedre. Å ta vare på familien er noe menn i andre land setter høyt. Norske menn er fortsatt i lekegrinden. Det spørs jo hvem man treffer av norske menn da. Noen vil vel ikke ha familie, men de fleste vil jo det. Selv liker jeg best norske menn. Og ulempene med en mann fra f.eks tyrkia overstiger langt fordelene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørn82 Skrevet 9. juli 2011 #74 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er jo ikke bare norske jenter som blir flørtet med utenfor Norge. Jeg har vært så ufattelig mange steder i verden, og i Japan fikk jeg ikke gå 2meter i fred for japanske damer. De ville bli tatt bilde av sammen med meg. Det var skikkelig snodig. Måtte stoppe og stå så jentegjengene fikk tatt bilde sammen med meg. Flere steder hvor jeg har vært virker det som at nordiske menn er noe jentene er veeeeldig giret på. Det er jo bare hyggelig om du spør meg. Gjør meg ingen ting. Men nå er jeg jo gift med en flott norsk dame da, så jeg var vel noe jentene så på som en skikkelig lurekuk. Jeg kan godt forstå både norske menn og damer som ikke opplever å bli flørtet med i Norge oppsøker steder hvor de blir flørtet litt med. Men dessverre så er det jo i Norge de peneste jentene bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #75 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er jo ikke bare norske jenter som blir flørtet med utenfor Norge. Jeg har vært så ufattelig mange steder i verden, og i Japan fikk jeg ikke gå 2meter i fred for japanske damer. De ville bli tatt bilde av sammen med meg. Det var skikkelig snodig. Måtte stoppe og stå så jentegjengene fikk tatt bilde sammen med meg. Flere steder hvor jeg har vært virker det som at nordiske menn er noe jentene er veeeeldig giret på. Det er jo bare hyggelig om du spør meg. Gjør meg ingen ting. Men nå er jeg jo gift med en flott norsk dame da, så jeg var vel noe jentene så på som en skikkelig lurekuk. Jeg kan godt forstå både norske menn og damer som ikke opplever å bli flørtet med i Norge oppsøker steder hvor de blir flørtet litt med. Men dessverre så er det jo i Norge de peneste jentene bor. Nordiske menn er de aller beste, så jeg skjønner utenlandske kvinner godt, når de blir gira av dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amine1 Skrevet 9. juli 2011 #76 Del Skrevet 9. juli 2011 Mange interessante meninger her! Jeg er en av de som er gift med en tyrker som jeg selvfølgelig også traff der nede. Var min første tur til Tyrkia,og jeg ble rett og slett forelsket! Dro dit med en venninne fordi vi trengte en uke på stranda med en god bok. Nå er ikke jeg en av de som går rundt og tenker at jeg er vakrest i verden her,men har da heller aldri hatt noen problemer med utseendet,heller tvert i mot! Vi har vært sammen i mange år,har barn og elsker å være den kjernefamilien vi er-og det at vi nyter godt av begge kulturer! Det er farlig å generalisere. Jeg sier ikke at de tyrkerne som skifter dame hver uke,eller hver kveld,ikke finnes. Det har jeg sett,akkurat som jeg har sett og hørt det både i Hellas og Spania tidligere...men ikke alle er sånn. Skrev dette litt for å ta det ned på et respektabelt nivå;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2011 #77 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg har ikke elendig selvtillit og er heller ikke en "despo bekreftelsesjunkie". Men her i Norge blir jeg aldri flørtet med siden jeg bor i en liten by der alle vet hvem jeg er sammen med og dermed ikke tør å gjøre det. Det jeg ikke skjønner er at du må helt til Tyrkia for å finne deg en som gir deg oppmerksomhet/komplimenter. En fyr som har en helt annen kultur og språk enn deg, og sikkert en helt annen mentalitet. Dessuten vil jeg tippe at sjansen for å finne seg noe seriøst i Tyrkia er liten, iallefall på typiske turistplasser der de tyrkerne du kommer borti er kelnere eller bargutter. Og om du skulle finne deg 'ekte kjærlighet' der, så bor dere fortsatt i to helt forskjellige land. Hva med å bare dra til en annen og større by her i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 9. juli 2011 #78 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange reiser til Analya og sånne steder for å finne seg en tyrker. Folk kan ligge med hvem de vil for min del, men jeg tenker på de som blir lurt av den sjarmerende kelneren de møter på en strandbar f.eks. Er litt naivt å tro at han ikke har stappa pølsa inni noen andre turister. Jeg er veldig skeptisk til mannfolk generelt, og ville holdt meg langt unna tyrkere. Drittsekker fins overalt, men jeg foretrekker svensker, mexicanere og amerikanere jeg Likte måten du staver Alanya 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #79 Del Skrevet 9. juli 2011 Hvis norske menn i større grad viser at de er klare for ansvar, familie og det å bli fedre - og å ta vare på sin kone og familie - så vil ikke norsdke kvinner flykte til utlandet for andre menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #80 Del Skrevet 9. juli 2011 Det jeg ikke skjønner er at du må helt til Tyrkia for å finne deg en som gir deg oppmerksomhet/komplimenter. En fyr som har en helt annen kultur og språk enn deg, og sikkert en helt annen mentalitet. Dessuten vil jeg tippe at sjansen for å finne seg noe seriøst i Tyrkia er liten, iallefall på typiske turistplasser der de tyrkerne du kommer borti er kelnere eller bargutter. Og om du skulle finne deg 'ekte kjærlighet' der, så bor dere fortsatt i to helt forskjellige land. Hva med å bare dra til en annen og større by her i Norge? Reiste ikkje til Tyrkia for å finne meg noen som helst, seriøst eller useriøst-har nemlig kjæreste. Var der på ferie. Det er uansett gøy å møte folk fra andre kulturer og som snakker et fremmed språk. Annen mentalitet kan man finne her til lands også. Og at man bor i to forskjellige land, det er ikke verre enn at ene flytter om det skulle bli seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå