Gå til innhold

Bør jeg la vær å henge meg opp i

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..at han la meg til som kjæreste på FB men fjernet straks dette fra sin news feed? Ergo ingen kan se at han har fått kjæreste uten at de går inn på profilen hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida. Kanskje han bare ikke vil ha masse oppmerksomhet rundt det og "gratulerer!", "Hvem er dette da?", "ei til?" på profilen sin...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Kanskje han bare ikke vil ha masse oppmerksomhet rundt det og "gratulerer!", "Hvem er dette da?", "ei til?" på profilen sin...

Jeg tenker at han ikke vil at noen skal vite om det. Nå går det jo rimelig ubemerket hen siden han fjernet det straks..Faktisk sårer det meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han faktisk har offentliggjort det på facebook, vil han jo at folk skal vite om det. Det står jo der, pent og tydelig rett under profilbildet hans! Jeg syns ikke du skal henge deg opp i det, det er jo bare en liten bagatell. Hvis dere har det fint ellers, ser jeg ingen grunn til å kverne på det... Kanskje han ikke liker all oppmerksomheten rundt det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han faktisk har offentliggjort det på facebook, vil han jo at folk skal vite om det. Det står jo der, pent og tydelig rett under profilbildet hans! Jeg syns ikke du skal henge deg opp i det, det er jo bare en liten bagatell. Hvis dere har det fint ellers, ser jeg ingen grunn til å kverne på det... Kanskje han ikke liker all oppmerksomheten rundt det?

Joda, det er der rett under profilbildet. Men hvem går da inn på profilen til personer i hytt og pine? Men mulig jeg blåser en fjør opp til fem høns..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skal du ikke henge deg opp i. Han ønsker ikke 100 gratulasjonsmeldinger og styret med å forklare hvem du er, hvordan dere møttes, hvordan dere ble sammen, hvor lenge dere har vært sammen, om han vil gifte seg med deg, hvor dere ønsker å bo og hvordan dere skal dø sammen. Alt dette slipper han ved å fjerne det fra news feeden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller.. Han vil ha deg, men vil fortsatt være "attraktiv".

Mange av dere jenter er så naive/godtroenede om menna deres.

Til syvende og sist er menn råvdyr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...