Gå til innhold

Savner han

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er ikke enkelt dette livet her merker jeg:(

Nettopp blitt dumpa av min første kjæreste på 1 og et halvt år:( Savner han å tenker på han støtt og stadig, å klarer ikke å kontrollere tårene som plutselig kan komme i både gode og triste sammenhenger. Vi var sammen i over 1 og et halvt år, å jeg har aldri vært mere lykkelig. Ja, klart vi hadde våre problemer, sånn som alle par har det, men det ble vel litt mye for han etter en stund, å han sa han ikke ville mere:( Skjønner han! Har en del problemer jeg sliter med som jeg må jobbe med. Er veldig sjalu av meg, å jeg hater det!

Jeg savner han så mye, tenker på han hele tiden å jeg henger over telefon nesten for jeg er spent på å se om han har sendt noe meldinger, å det er slitsomt å gå sånn å ha det vondt;/ Det har vært slutt to ganger før, men han kom tilbake begge gangene for han ville være med meg, men denne gangen vet jeg han ikke kommer tilbake for han er redd for at vi skal være kjærester i en liten stund, åsså er det noe som skjærer seg igjen, å jeg skjønner han er redd for det, for det sårer både meg å han:( Men jeg er villig til å kunne jobbe med forholdet vårt, å vise at jeg virkelig kan! Jeg elsker den gutten så høyt, så er vondt å vite at det ikke er gjensidig lengere:( Har lært så mye av han, å har opplevd ting med han som jeg aldri trodde jeg noengang kunne oppleve.. Mye sprell å moro som jeg alltid kommer til å ha med meg videre i livet mitt. Han er den første kjæresten min, å jeg kommer alltid til å huske det fine vi hadde sammen!:) På en måte er det vel stygt å si at jeg skulle ønske jeg ikke hadde møtt han for da hadde jeg ikke hatt noen å være lei meg for nå, men samtidig er jeg så evig takknemelig for at jeg traff han for de har vært de to mest lykkeligste årene i livet mitt, å de fikk jeg oppleve å utforske med han<3 Vet at det alltid kommer til å være der.. Et bånd knyttet sammen av meg å han. Hjelper også litt å vite at jeg er den beste jenta han har hatt:')

Kommer til å savne deg i lang, lang tid, kjære! Du vil alltid være i mitt hjerte, å du lærte meg hva kjærligheten betyr:) Vil alltid elske deg<,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærlighetssorg er noe ingen vet hvor ille er, før de selv opplever det. Ta tiden til nytte og bearbeid sorgen. Var gjennom noe lignende for et halvt år siden, og selv om det ikke føles sånn nå, så vil alt bli bedre etterhvert! Gråt og slipp følelsene ut, det var det som hjalp for meg:) God bedring, tiden leger alle sår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Savner han

Ja, jeg vet:/ Men jeg savner han så mye å jeg tenker på han hele tiden:(

Tiden går så stille å jeg våkner med et slag i ansiktet hver dag, for tanken som slår meg er " Du er alene nå igjen " :( Mister motivasjonen til alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjennom det samme. Klisje å si, men det BLIR BEDRE etterhvert :klemmer:

Anbefaler deg å lese boken "I can med your broken heart" av Paul McKenna, kan kjøpes på de flere bokhandlere. Denne boken hjalp meg MYE :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest World ann

Ja, vet ting sikkert blir bedre. Er det alle sier! " Ting blir bedre, du kommer over, han å du skjønner litt mere når tiden går " Men akkurat nå er det så vanskelig å tenke for jeg savner han så mye å vil bare være med han:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hvis du vil komme over han, og å gjøre det litt fortere å bli ferdig:

skriv en liste over negative ting ved ham eller ved deres forhold, og gjerne en annen med positive ting ved å være singel/ved at du ikke er sammen med akkurat han mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Savner han

Ja, har tenkt på det. Men føler liksom at jeg ikke vil skrive ned noen negative ting, selvom det var det, når vi kranglet å sånn.. Men var jo mere ting som var positivt da, å blir så vanskelig å sette de opp mot hverandre, for da blir det en liste med bra ting, å en med dårlig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...