Gå til innhold

Merker dere at dere begynner å fikle med håret hvis en kjekk mann er i nærheten?

Gjest mmmmm

Anbefalte innlegg

Gjest mmmmm

Stort sett alle jenter begynner å fikle med håret hvis en kjekk mann er i nærheten. Men merker dere det selv, eller skjer det helt ubevisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker at jeg fikler med håret når jeg har lyst til å fikle med håret, det være seg når jeg er alene eller i samvær med menn. Jeg liker altså å fikle med håret, det er derfor jeg beholder en viss lengde på det. Go figure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Stort sett alle jenter begynner å fikle med håret hvis en kjekk mann er i nærheten. Men merker dere det selv, eller skjer det helt ubevisst?

Det er en veldig effektiv måte å single ut de som man har sjans på i et rom ... :fnise: Øyekontakt fra meg og de ser beskjedent bort,og fikler med hår,- og jeg setter inn støtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg fikler ALDRI med håret når en kjekk mann er i nærheten. Men jeg retter på bh-stroppene, noe jeg har lest er vanlig.. :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg fikler ALDRI med håret når en kjekk mann er i nærheten. Men jeg retter på bh-stroppene, noe jeg har lest er vanlig.. :gjeiper:

Jenter "retter på" det de selv mener er deres sterke side..Siden de vil ha kontroll på det når en kjekk fyr ser i deres retning.

Det handler om å ville ta seg godt ut for han.

Og jeg tror ikke alltid dere merker det selv en gang.

Noen bytter ganske enkelt måten de står og legger hodet sitt på skrå så håret henger sånn de syns ser volumaktig ut.

Noen bytter måten de hoder drinken sin og pørver å se så feminin ut som mulig.

Andre merker du det på blikket når de enten blir påtatt sjenerte eller mer oppglødd.

Alle prøver å vise fram det de syns er best ved seg selv.

Det handler bare om å klare å oppfatte hva det er for akkurat den dama. Spesielt når det er en du ikke har sett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er temmelig kortklipt så her blir det ikke fikling, nei. Det ville sett i overkant merkelig ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg er temmelig kortklipt så her blir det ikke fikling, nei. Det ville sett i overkant merkelig ut.

Du pusser sikkert skallen uten å merke det ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du pusser sikkert skallen uten å merke det ;)

*note to self - ta med polérklut for evt. påkommende tilfelle :skratte: *

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å leke med håret når jeg er nervøs også jeg da, så det har ikke alltid noe med kjekke karer å gjøre. Bite meg i leppa gjør jeg også i tide og utide, samt når jeg får noe pent å se på.

Det jeg derimot vet jeg gjør er å se ned i bakken mens jeg flytter på føttene også titter jeg litt opp og smiler, smilet er vel det som jeg virkelig har fint lite kontroll over og det kommer gjerne bare jeg tenker på noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, gjorde det ikke når jeg var langhåra heller i den værste sjekkeperioden på 20 år.. Biter heller i leppa....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg fikler alltid med håret uansett. Har ingenting med sånt å gjøre for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

*note to self - ta med polérklut for evt. påkommende tilfelle :skratte: *

*lager gnukkelyder med isopor på vinduet*

Aaah, lyden av inkommende sjekketriks.

Ja. Jeg merker det også, er ganske kroppsbevist. Jeg legger hodet på skakke, smiler lettere, fikler med håret og skiller leppene.

Half the tricks in the book. Jeg er lettlest som sådan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beate

Jeg fikler titt og ofte med håret, og det har absolutt ikke noe å gjøre om jeg ser en kjekk kar eller ikke, kan tenke meg hvor mange menn som tolker disse "signalene" feil hvis de tror det, hahaha! :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jeg fikler med håret hele tiden jeg. Har lurt på om det stemmer med fikling og hår med jenter, når de ser kjekke menn. Det tror jeg er en myte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å fikle og å ordne håret mener eg. Dersom damen begynner å "pynte"/stelle/ordne med håret rett foran meg så tar eg det som posetivt. Dog det er ikkje slik at dersom en dame gjør dette så er det garantert at hun er interriesrt. Da burde du heller se etter tegn som om hun følger meg på deg og holder seg i nærheten. Eg pleier å smile til en eg syntes ser interresang ut :), om hun smiler tilbake så er det en bra start!

Endret av Bankai L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg fikler med håret hele tiden jeg. Har lurt på om det stemmer med fikling og hår med jenter, når de ser kjekke menn. Det tror jeg er en myte.

Det er nok ikke bare en myte. Fikling med håret og kasting med hodet er ganske vanlig. Muslimske damer retter på hijaben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erikha

Jeg har faktisk merket at jeg fikler med håret, ja!! det er ubevisst, og gjerne hvis jeg syns gutten er HOT!!! og i tillegg er litt nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg fikler titt og ofte med håret, og det har absolutt ikke noe å gjøre om jeg ser en kjekk kar eller ikke, kan tenke meg hvor mange menn som tolker disse "signalene" feil hvis de tror det, hahaha! :skratte: :skratte:

Det er ganske lett å se forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...