AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Del Skrevet 4. juli 2011 I helgen ble jeg med en bekjent hjem fra byen, og det endte med at vi hadde sex. Da jeg våknet tidlig om morgenen kledde jeg bare på meg og gikk hjem uten at han våknet, fordi jeg følte at det kom til å bli altfor pinlig å våkne sammen og skjønne hva vi hadde gjort. Saken er at jeg var interessert i han i fjor høst, men siden han ikke følte det samme så ble det aldri noe. Dengang endte det med at han ignorerte meldingene mine, og lot den veldig personlige kontakten mellom oss dø ut. Men vi har likevell møttes flere ganger blant felles venner. Men han har faktisk sendt meg meldinger siden natten vår og spurt hvordan det går ol. Kan jeg legge noe som helst i det, eller er det bare for å være høflig? Egentlig regnet jeg ikke med å høre fra han i det hele tatt. Han unnskydlte seg også med hvordan han hadde vært mot meg i fjor høst, men det skal sies at vi begge var veldig fulle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 4. juli 2011 #2 Del Skrevet 4. juli 2011 Du kan jo vente og se hvilke HANDLINGER han utfører. Uansett hadde ikke jeg ville hatt ham pga. det som skjedde i fjor høst, som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faust Skrevet 4. juli 2011 #3 Del Skrevet 4. juli 2011 I helgen ble jeg med en bekjent hjem fra byen, og det endte med at vi hadde sex. Da jeg våknet tidlig om morgenen kledde jeg bare på meg og gikk hjem uten at han våknet, fordi jeg følte at det kom til å bli altfor pinlig å våkne sammen og skjønne hva vi hadde gjort. Saken er at jeg var interessert i han i fjor høst, men siden han ikke følte det samme så ble det aldri noe. Dengang endte det med at han ignorerte meldingene mine, og lot den veldig personlige kontakten mellom oss dø ut. Men vi har likevell møttes flere ganger blant felles venner. Men han har faktisk sendt meg meldinger siden natten vår og spurt hvordan det går ol. Kan jeg legge noe som helst i det, eller er det bare for å være høflig? Egentlig regnet jeg ikke med å høre fra han i det hele tatt. Han unnskydlte seg også med hvordan han hadde vært mot meg i fjor høst, men det skal sies at vi begge var veldig fulle.. Jeg hadde også begynt å lure om dama stakk før jeg våknet neste morgen. I utgangspunktet tror jeg du skal tolke det som at han ER høflig. Mest sannsynlig ons. Skulle det være noe mere synes jeg du skal la han ta initiativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Del Skrevet 4. juli 2011 Du kan jo vente og se hvilke HANDLINGER han utfører. Uansett hadde ikke jeg ville hatt ham pga. det som skjedde i fjor høst, som du sier. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 4. juli 2011 #5 Del Skrevet 4. juli 2011 Du kan jo vente og se hvilke HANDLINGER han utfører. Uansett hadde ikke jeg ville hatt ham pga. det som skjedde i fjor høst, som du sier. Kremt. Han gjorde vel det som var riktig i fjor høst siden han avbrøt kontakten når hun begynte å få dype følelser og han ikke, eller skulle han blitt elskeren hennes? Vet ikke hvordan jeg ville tolket at han sender meldinger. Det er umulig å vite om han er blitt følelsesmessig betatt av henne nå, selv om han ikke var det i høst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 4. juli 2011 #6 Del Skrevet 4. juli 2011 Riktig da, ja, kanskje, men jeg synes ikke det er riktig å pule henne nå for det. Rett fra ikke interessert til pulings, lissom. Oh la la, denne fyren er bra - jeg vil dele livet mitt med ham! Nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Del Skrevet 4. juli 2011 Riktig da, ja, kanskje, men jeg synes ikke det er riktig å pule henne nå for det. Rett fra ikke interessert til pulings, lissom. Oh la la, denne fyren er bra - jeg vil dele livet mitt med ham! Nå! Hmm.. Ser det er noen delte meninger her. Ikke godt å vite hva som er riktig. Men jeg følger hvertfall det ene rådet her om å la han ta kontakt igjen TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 4. juli 2011 #8 Del Skrevet 4. juli 2011 Haaaaallooooo folkens. Det er snakk om NÅ og I FJOR høst. Det er en stund siden det altså, snart et år. Mye kan forandre seg på et år. Hva vet VI om hvordan denne gutten følte/hadde det i høst. Det kan være så mangt mange grunner til at han ikke ville ha noe forhold eller noe da. Men hvis han er klar nå, og han vil mer nå. Så skjønner ikke jeg hvorfor det skal være noe problem at TS og han finner tonen. Det er rett og slett for lite informasjon i innleggene til TS til at vi skal kunne bedømme gutten syntes jeg. Hvis du liker han TS, og han liker deg. Så syntes jeg du skal kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 5. juli 2011 #9 Del Skrevet 5. juli 2011 Hmm.. Ser det er noen delte meninger her. Ikke godt å vite hva som er riktig. Men jeg følger hvertfall det ene rådet her om å la han ta kontakt igjen TS Gjør det Og sørg for at du ikke svarer dersom det er klokka to natt til søndag Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juli 2011 #10 Del Skrevet 5. juli 2011 Hmm.. Ser det er noen delte meninger her. Ikke godt å vite hva som er riktig. Men jeg følger hvertfall det ene rådet her om å la han ta kontakt igjen TS jeg ville også ventet for å se hva han sier og gjør. Ellers kan det hende at det bare er et engangstilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå