Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

1. Hvor mange tatoveringer har du? Hvor er de plassert?

Har en dritstygg en i nakken.

2. Har tatoveringene dine en spesiell betydning?

Den hadde det da jeg tok den som 18åring

3. Hva syns du om at det fremdeles er litt "tabu" å ha tatoveringer innenfor enkelte yrker? Forhåndsdømmer du folk med tatoveringer?

Har du er naken dame som knuller en blekksprut på armen din, så forhåndsdømmer jeg deg. Har du er normal tatovering så kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Null og veldig glad for det. Synes ikke kvinner kler tatoveringer, menn kler det mye bedre. Neste aldri sett en tatovering på en kvinne og tenkt at jeg synes det var fint.

Ja jeg dømmer folk med stygge tatoveringer på den måten at jeg synes de har dårlig smak.

Et spørsmål: Er det bare meg som synes Kat fon D ser "skitten" ut med alle tattisene sine??????

Endret av Liquorice
Gjest Heloise
Skrevet

Ang. Kat von D. så synes jeg hun ser meget bra ut.

:rolleyes:

Skrevet

Jeg også. Hun kler skitten sin. :jepp:

Skrevet

1. Hvor mange tatoveringer har du? Hvor er de plassert?

2. Har tatoveringene dine en spesiell betydning?

3. Hva syns du om at det fremdeles er litt "tabu" å ha tatoveringer innenfor enkelte yrker? Forhåndsdømmer du folk med tatoveringer?

Det spørs litt hvordan du teller..

Høyre legg, 3/4 sleeve på venstre arm, full sleeve på høyre arm, tattovert begge sider av brystet + navnet til kona på venstre underarm.

Ingen av tattoveringene (untatt konas navn) har noen betydning utover det at jeg liker tradisjonell Japansk tattoveringskunst.

Alle mine tattoveringer kan skjules med en vanlig bukse og skjorte.

Nei jeg har ingen fordommer mot folk med tattoveringer, men synes det er trist å se folk som går rundt med åpenbart dårlige tattoveringer, men som ikke skjønner det selv.

Skrevet

Jeg har ingen.. Menn er som regel fryktelig sexy med tatoveringer men det er FÅ kvinner som kler det.. Ser fort trashy ut.. Tramp stamp er det styggeste jeg ser! :skratte:

Skrevet

Jeg har to og planer om flere. De har ingen spesiell betydning utover at det er motiver jeg liker som er tegnet til og for meg. Men jeg kan faktisk ha små fordomsfulle tanker om folk som tatoverer seg kun fordi det er kult, og driter i motivet. Prøver å jobbe med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...