Gjest Trøtt for tiden Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg er utrolig trøtt for tiden. Jeg har mest til å sove til elleve og legge meg så fort som mulig igjen. Ikke gøy. Har masse å gjøre, men nå orker jeg ingenting. Har hatt det sånn før i perioder, legen fant ikke ut av det men sa jeg burde få meg litt frisk luft og spise sunt...det gjør jeg allerede! Jeg føler meg litt feberaktig, som om jeg går i halvsøvne hele dagen. Har noen noen gode råd? Jeg er spesielt trøtt uken før mesnen, men så føler jeg meg på topp igjen to dager etter at jeg får mensen. Jeg fikk mesnen i forrige uke men føler meg fortsatt helt gåen....klan ikke være gravid, heller. Blir så fortvilet, snart er det eksamen også...hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Har du sjekket blodsukkernivået ditt? Hva med din psykiske helse? Dette er ikke lett å svare på fordi trøtthet kan komme av uendelig mange ting. Ta kontakt med legen din igjen, evt. bytt lege og be om en grundigere undersøkelse, det ville hvertfall jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Foreslår at du tar en legetime snart og får sjekket hemoglobin ( jern ) og blodtrykk etc. Rett og slett ta en vanlig rutineundersøkelse og fortell legen om dine symptomer. Det kan også være lurt å prøve yoga / andre avspenningsteknikker. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Det var meg som var gjest, takk for svar. Er bare så redd for at legen sier at det ikke er noe å gjøre med. Jeg tror jeg kan ha litt ustabilt blodsukker, er kjent for å besvime hvis jeg ikke spiser regelmessig (veldig sjelden jeg har besvimt, kanskje fem ganger siden jeg var 12). Men jeg aner ikke om det har noe med saken å gjøre. Er det ikke noen leger her?! Jeg er ganske stresset for tiden men det virker som kroppen har koblet ut og helst vil gå i hi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Dette med ustabilt blodsukker kan være nøkkelen til veldig mange ting, som kronisk trøtthet. Men jeg er ikke noen lege og du skal heller ikke ta alle råd du får her for god fisk. Uansett ville jeg hvertfall skaffet ny legetime umiddelbart for du skal ikke gå rundt og ha det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 B12-mangel? Dette sjekker de ikke alltid på unge kvinner, men det skulle ikke mer til en non sprøyter før Poirot var på topp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 Det kan også være en idè å få sjekket stoffskiftet dersom det ikke er blitt gjort. Starya -som blacker ut idet hun kommer i kontakt med behagelig underlag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2003 #8 Del Skrevet 18. november 2003 Eller hva med en dagslyslampe......? "Foreslår at du tar en legetime snart og får sjekket hemoglobin ( jern ) og blodtrykk etc. Rett og slett ta en vanlig rutineundersøkelse og fortell legen om dine symptomer". Ja, det kunne jo være hun er dødssyk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 18. november 2003 #9 Del Skrevet 18. november 2003 Eller hva med en dagslyslampe......? "Foreslår at du tar en legetime snart og får sjekket hemoglobin ( jern ) og blodtrykk etc. Rett og slett ta en vanlig rutineundersøkelse og fortell legen om dine symptomer". Ja, det kunne jo være hun er dødssyk....... Eh ? Hva var galt med mine råd igjen ? Frekk er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå