Gå til innhold

Har du rett på en hot mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MEN, det hender også en del at mindre pene gutter prøver å sjekke meg opp.. høres teit ut å si, men hvorfor gjør gutter ofte dette? Jeg har også kompiser som ikke ser særlig bra ut..bpde utseende og stil,men som prøver å sjekke opp veldig pene jenter. Tror de at de har sjans?

Det kan jo være at de har sjans på noen av dem. Trist å la være å bli kjent med noen på grunn av utseendet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jeg som likte innlegget til deg over her. Trykket feil, fordi jeg prøvde å quote det.. (lol).

Er ikke bare kroppen det spiller på heller, ansikt, klær og hår har jo like mye å si. Hvis en veltrent men stygg mann hadde prøvd å sjekke meg opp hadde han jo ikke hatt sjans. Samme med hvis en kjekk gutt med pondusmage hadde prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, det hender også en del at mindre pene gutter prøver å sjekke meg opp.. høres teit ut å si, men hvorfor gjør gutter ofte dette? Jeg har også kompiser som ikke ser særlig bra ut..bpde utseende og stil,men som prøver å sjekke opp veldig pene jenter. Tror de at de har sjans?

Tror ikke jenter gjør dette like ofte. (Sjekker opp gutter way over their league)

Jeg vil nok tro at de guttene som våger å sjekke opp ei prinsesse som deg, kanskje har et håp om at det finnes noen der ute som ikke bare tenker på det ytre. Og det gjør det jo faktisk også, hvor merkelig det enn høres. Jeg ser ofte par der den ene parten er over den andres "nivå", og dette går begge veier.

Det er forskjellene i kjønnsmarkedet som ofte skaper en falsk sannhet, i og med at kvinner i langt større grad styrer sexmarkedet, men dette skaper ofte problemer i markedet for forhold. En mann er ofte mer tilbøyelig til å ha sex med en kvinne som er under hans "nivå", mens han neppe kunne tenke seg å være i forhold med henne. Man ser at det er noen få menn som er konge på by'n og deler gleden ved å ha sex med dem gladelig. Så sitter det en bøling kvinner med en sterk tro på at det er nettopp dem som vil kunne temme disse kongene, selvom et utall andre har feilet før dem. Dette er selvsagt helt overfladisk sett. Det er heldigvis mange som ser igjennom det ytre og ikke har noen problemer med å gå på tvers av "nivåer".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg sikter etter de som ser bra ut og de som er smarte.

Hvordan league jeg er i, har jeg faktisk aldri tenkt stort over, men jeg regner med jeg er i en mye høyere nå enn jeg var før, mtp hvilket miljø jeg vanket i før.

Jeg tror jeg kan få hvem jeg vil, såfremt ikke hjertet deres allerede er hos noen andre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikter etter de som ser bra ut og de som er smarte.

Hvordan league jeg er i, har jeg faktisk aldri tenkt stort over, men jeg regner med jeg er i en mye høyere nå enn jeg var før, mtp hvilket miljø jeg vanket i før.

Jeg tror jeg kan få hvem jeg vil, såfremt ikke hjertet deres allerede er hos noen andre. ;)

Der snakker man ekstremt innbilsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Der snakker man ekstremt innbilsk.

Ok. Siden du kjenner meg så utrolig godt, så skal jeg si meg enig.

:ironi:

Du vet at det er forskjell på å ha selvtillit og å være innbilsk?

Hvorfor skulle jeg ikke få hvem jeg vil? Jeg har troen på meg selv, og ser ikke noe galt i det.

If you think you can get him, you will. If you dont think you can get him, you won't.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Girlygirl

Vel, kjekke veltrente sexy menn velger alltid meg selv om jeg ikke er så trent og fit. De sier de ikke liker veltrente damer som de finner "harde", kvinner skal være myke og gode..dog ikke smellfeite.

Samme her! ;) Jeg er heller ikke tynn, og både tynne, slanke, veltrente, overvektige, høye, middels høye og lave menn har vært tiltrukket av meg. Folk har forskjellige preferenser uavhengig av hvordan de selv ser ut. Dette med å finne seg en partner i "samme liga" fungerer nok bra i teorien, men i virkeligheten så er det hjertet som bestemmer hvem man tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er heldigvis mange som ser igjennom det ytre og ikke har noen problemer med å gå på tvers av "nivåer".

Eller kanskje de rett og slett liker det de ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Samme her! ;) Jeg er heller ikke tynn, og både tynne, slanke, veltrente, overvektige, høye, middels høye og lave menn har vært tiltrukket av meg. Folk har forskjellige preferenser uavhengig av hvordan de selv ser ut. Dette med å finne seg en partner i "samme liga" fungerer nok bra i teorien, men i virkeligheten så er det hjertet som bestemmer hvem man tenner på.

Ja, ikke sant. Kan egentlig legge til det samme som deg, alle slags menn i alle aldre liker meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Jeg tror ikke noen har rett på en hot mann, eller mann i det hele tatt for den saks skyld. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg tror ikke noen har rett på en hot mann, eller mann i det hele tatt for den saks skyld. :fnise:

Hehe. Det er sant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det kan jo være at de har sjans på noen av dem. Trist å la være å bli kjent med noen på grunn av utseendet?

Riktig. Å bli kjent bør en kunne uavhengig av utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok. Siden du kjenner meg så utrolig godt, så skal jeg si meg enig.

:ironi:

Du vet at det er forskjell på å ha selvtillit og å være innbilsk?

Hvorfor skulle jeg ikke få hvem jeg vil? Jeg har troen på meg selv, og ser ikke noe galt i det.

If you think you can get him, you will. If you dont think you can get him, you won't.

Er ikke noe kudos å "få" noen. Det er kudos å beholde noen etter at de ser ditt ekte overfladiske jeg. ^^,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesten

Konformiteten er ganske sterk, dessverre. Kan ikke folk få lov til å like hvem de vil, da?! Slike kategoriske inndelinger av mennesker er bare latterlig. Folk burde slutte å blande seg inn i andre menneskers kjærlighetsliv. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trent og fit, jeg velger og finner meg kjekke menn med stramme magemuskler, ikke nødvendigvis boleaper og folk som tydelig er avhengig av styrketrening, men jeg finner meg kjekkaser av den typen man snur seg etter på gaten.

Venninnen min elsker god mat og vin like mye som jeg liker å være aktiv og sunn, hun sikter på de samme mannfolkene som jeg gjør, og blir veldig såret og skuffet hver gang de ser forbi henne og ser på jenter som er slanke og trente, altså i deres league.

Så hvordan velger dere, et speilbilde på dere selv, eller noen du ikke kan satse på at liker deg tilbake?

:popcorn:

Jeg velger ut i fra hva jeg blir mest opphisset av, og det er utelukkende myke jenter, dvs. jenter med store runde rumper, myke mager og deilige pupper. For meg er jenter med lite kroppsfett turnoff. (NB: Jeg har sixpack)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Siden du kjenner meg så utrolig godt, så skal jeg si meg enig.

:ironi:

Du vet at det er forskjell på å ha selvtillit og å være innbilsk?

Hvorfor skulle jeg ikke få hvem jeg vil? Jeg har troen på meg selv, og ser ikke noe galt i det.

If you think you can get him, you will. If you dont think you can get him, you won't.

Å tro at du får til noe er ikke det samme som at det vil skje. Selvtillit på en god måte er for meg et rasjonelt forhold til egne evner. Mens noen som er innbilske har store ideer om egne evner som går forbi hva de kan konkludere eller hva som er sant (for høy selvtillit).

Når du tror du kan få enhver mann som ikke er i et forhold tror jeg dette er ekstremt overkonkluderende. Hvordan kan du vite at enhver mann ville falt for deg? Jeg finner det usannsynlig med tanke på de store ulikhetene i folks smak. Med uttalelsen fra innlegget ditt i bakhodet stiller jeg meg tvilende til om du hadde greid å få meg på kroken.

For å svare på tråden: Hvis jeg satser så blir det på noen som er lik meg. I mye mer en utsende. Personen trenger ikke være på akkurat samme nivå på dette ene feltet, (utsende) de kan være over og under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

Selvtillit er betraktelig mer attraktivt enn usikkerhet. Dessuten skal man ikke undervurdere hjernens kontroll over kroppen.

Tror man at man klarer noe, er sannsynligheten for å klare det større, enn om man tror det motsatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Å tro at du får til noe er ikke det samme som at det vil skje. Selvtillit på en god måte er for meg et rasjonelt forhold til egne evner. Mens noen som er innbilske har store ideer om egne evner som går forbi hva de kan konkludere eller hva som er sant (for høy selvtillit).

Når du tror du kan få enhver mann som ikke er i et forhold tror jeg dette er ekstremt overkonkluderende. Hvordan kan du vite at enhver mann ville falt for deg? Jeg finner det usannsynlig med tanke på de store ulikhetene i folks smak. Med uttalelsen fra innlegget ditt i bakhodet stiller jeg meg tvilende til om du hadde greid å få meg på kroken.

For å svare på tråden: Hvis jeg satser så blir det på noen som er lik meg. I mye mer en utsende. Personen trenger ikke være på akkurat samme nivå på dette ene feltet, (utsende) de kan være over og under.

Ikke vær så grinete da. Jeg er ikke alltid like bokstavelig i mine uttalelser, men bør kanskje bli det her inne siden noen er dramatiske av seg. Jeg vet at jeg ikke kan få alle menn på denne kloden, men jeg tror ikke jeg sliter noe spesielt med å sjarmere folk, spesielt ikke etter at de er kommet litt under huden på meg. Jeg liker å tro at jeg er morsom, pen, smart og snill, men har selvfølgelig noen ikke fullt så bra sider. Jeg velger iallefall å tenke at jeg er bra nok for alle menn, fordi jeg har alt det en person bør ha av omsorg, medfølelse og kjærlighet. Jeg er ikke innbilsk av den grunn, men det er lov å se på seg selv om et godt kjæresteemne.

Og som sakt, selvsakt vet jeg at man har ulik smak og noen ville kanskje ikke likt meg fordi jeg har brune øyne når de foretrekker blå, eller at jeg er for utadvendt når de heller foretrekker noen litt mer tilbaketrukne (finnes haugevis av eksempler). Men om noen avviser meg pga noe slikt, så vet jeg at det er ikke fordi jeg ikke er bra nok, men fordi vedkommende og jeg ikke passet sammen. Jeg går ikke rundt og depper fordi noen ikke liker den jeg er når jeg vet at det de ikke liker er uforanderlig og unikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Vel, kjekke veltrente sexy menn velger alltid meg selv om jeg ikke er så trent og fit. De sier de ikke liker veltrente damer som de finner "harde", kvinner skal være myke og gode..dog ikke smellfeite.

Trodde man stort sett valgte mennesker med nogenlunde samme interesser jeg. Dvs en veltrent person har ikke all verdens fritidsinteresser til felles med en som ikke trener for trening tar faktisk tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så grinete da. Jeg er ikke alltid like bokstavelig i mine uttalelser, men bør kanskje bli det her inne siden noen er dramatiske av seg. Jeg vet at jeg ikke kan få alle menn på denne kloden, men jeg tror ikke jeg sliter noe spesielt med å sjarmere folk, spesielt ikke etter at de er kommet litt under huden på meg. Jeg liker å tro at jeg er morsom, pen, smart og snill, men har selvfølgelig noen ikke fullt så bra sider. Jeg velger iallefall å tenke at jeg er bra nok for alle menn, fordi jeg har alt det en person bør ha av omsorg, medfølelse og kjærlighet. Jeg er ikke innbilsk av den grunn, men det er lov å se på seg selv om et godt kjæresteemne.

Og som sakt, selvsakt vet jeg at man har ulik smak og noen ville kanskje ikke likt meg fordi jeg har brune øyne når de foretrekker blå, eller at jeg er for utadvendt når de heller foretrekker noen litt mer tilbaketrukne (finnes haugevis av eksempler). Men om noen avviser meg pga noe slikt, så vet jeg at det er ikke fordi jeg ikke er bra nok, men fordi vedkommende og jeg ikke passet sammen. Jeg går ikke rundt og depper fordi noen ikke liker den jeg er når jeg vet at det de ikke liker er uforanderlig og unikt.

Jeg er ikke grinete og har vel aldri lagt til et innlegg på dette forumet som ble styrt av et surt sinn. Det er fornuftig å forholde seg til det som står skrevet og skrive hva en mener presist. Jo mindre direkte du skriver jo bedre blir forholdene for manipulerende mennesker på et forum. Det er mye misforståelse som går rundt når folk skriver velformulert. Det hele blir selvsagt enda verre når folk formulerer seg uklart. Dette har ingenting å gjøre med drama, men alt å gjøre med seriøse innlegg og funksjonell diskusjon.

Så langt er du ikke bra nok for meg. Ikke på grunn av trivielle ting som utsende og at vi ikke passer sammen. Det er fordi du tror du selv er bra nok mens du nevner kvaliteter som medfølelse og kjærlighet. Samtidig som du nedverdiger meg uten grunnlag med fordommer om at jeg er sur og dramatisk. Ganske selvmotsigende om du ikke snakket om selektiv kjærlighet, en kvalitet alle har. Du må ha mye mer en det for å tilfredsstille kravene til en godt over snittet intellektuell person. Så at du er innbilsk er vel ikke lenger et spørsmål. Empati, kritisk tenkning, moral, altruisme og forbedringorientering er viktigere en det du har nevnt. Dette er mine krav, og alle burde ha disse kvalitetene etter min mening, noe jeg kan argumentere for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...