Gå til innhold

Har du rett på en hot mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er trent og fit, jeg velger og finner meg kjekke menn med stramme magemuskler, ikke nødvendigvis boleaper og folk som tydelig er avhengig av styrketrening, men jeg finner meg kjekkaser av den typen man snur seg etter på gaten.

Venninnen min elsker god mat og vin like mye som jeg liker å være aktiv og sunn, hun sikter på de samme mannfolkene som jeg gjør, og blir veldig såret og skuffet hver gang de ser forbi henne og ser på jenter som er slanke og trente, altså i deres league.

Så hvordan velger dere, et speilbilde på dere selv, eller noen du ikke kan satse på at liker deg tilbake?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har funnet ut av at jeg, med min normale tankekraft, kjeder vettet av hjernedøde blondiner. Så jeg, for min del, søker etter noen med i alle fall sånn noenlunde normal hjernevirksomhet. Utseende spiller mindre rolle. Så lenge hun kan smile og være seg selv er jeg fornøyd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm:

Det er stor forskjell på å ha selvinnsikt og det å være innbilsk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig litt interressant!

Jeg merker at de guttene jeg føler meg tiltrukket av ofte er tiltrukket av meg også.. Gjerne fordi vi er i samme "league".

Jeg er slank, liker å trene, liker å pynte meg og gå pent kledd. Guttene som liker å holde seg i form, er trente, liker å pynte seg og går pent kledd legger gjerne merke til det? :)

MEN, det hender også en del at mindre pene gutter prøver å sjekke meg opp.. høres teit ut å si, men hvorfor gjør gutter ofte dette? Jeg har også kompiser som ikke ser særlig bra ut..bpde utseende og stil,men som prøver å sjekke opp veldig pene jenter. Tror de at de har sjans?

Tror ikke jenter gjør dette like ofte. (Sjekker opp gutter way over their league)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på jordnære menn som jobber med mye hendene og kroppen. Noe som naturligvis gir en ganske slank og trent kropp. Selv går jeg bare turer og litt øvelser for triceps og rumpe, lager god mat og er litt rundere i kantene. Går ikke for mitt speilbilde med andre ord, og hadde ingen problemer med å få en slik mann jeg beskrev her. ;)

Men jeg har aldri brukt byturer som sjekkearena, det er håpløst tilfelle for mine og deres kriterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig litt interressant!

Jeg merker at de guttene jeg føler meg tiltrukket av ofte er tiltrukket av meg også.. Gjerne fordi vi er i samme "league".

Jeg er slank, liker å trene, liker å pynte meg og gå pent kledd. Guttene som liker å holde seg i form, er trente, liker å pynte seg og går pent kledd legger gjerne merke til det? :)

MEN, det hender også en del at mindre pene gutter prøver å sjekke meg opp.. høres teit ut å si, men hvorfor gjør gutter ofte dette? Jeg har også kompiser som ikke ser særlig bra ut..bpde utseende og stil,men som prøver å sjekke opp veldig pene jenter. Tror de at de har sjans?

Tror ikke jenter gjør dette like ofte. (Sjekker opp gutter way over their league)

Ts her, ja det er nettopp min erfaring også, at de som deler mine interesser og livsstil, fort kjenner seg igjen i meg når de ser meg, takes one to know one?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MEN, det hender også en del at mindre pene gutter prøver å sjekke meg opp.. høres teit ut å si, men hvorfor gjør gutter ofte dette? Jeg har også kompiser som ikke ser særlig bra ut..bpde utseende og stil,men som prøver å sjekke opp veldig pene jenter. Tror de at de har sjans?

Av og til har det det, veldig pene jenter kan også slite med selvtilliten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Det er noe stakkarslig ovr kvinner som må jakte etter menn. Det er nok å avvise de tilbud menn kommer med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe stakkarslig ovr kvinner som må jakte etter menn. Det er nok å avvise de tilbud menn kommer med.

Jeg synes det er noe stakkarslig over de kvinner som avviser tilbudene de ikke vil ha, også venter på ræva på det neste beste :)

Jeg venter ikke, jeg stikker ut og finner meg en mann, steinalderen der kun menn kunne approache kvinner er forbi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vært mye på byen, og både sjekket og blitt sjekket mye. Da har det vært på tvers av min egen og hans "league", i det minste rent utseendemessig. Jeg ser mer på personligheten og hvordan kjemien er på det aktuelle tidspunktet.

Så ja, som en jente med gjennomsnittlig utseende hender det at jeg prøver meg på dødskjekke gutter, men ikke dersom jeg merker at de har en "jeg er bedre enn deg"-holdning. Da vil jeg ikke ha dem uansett, for da er de ikke i min leauge på det mentale plan. Så på en måte er jeg like ille som dem, men jeg syns fremdeles det er veldig uattraktivt når noen tror de er bedre enn meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Jeg synes det er noe stakkarslig over de kvinner som avviser tilbudene de ikke vil ha, også venter på ræva på det neste beste :)

Jeg venter ikke, jeg stikker ut og finner meg en mann, steinalderen der kun menn kunne approache kvinner er forbi.

En ekte kvinne nedlater seg ikke til å løpe etter en mann. Hun godtar kun henvendelser fra en mann som er mer enn god nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte kvinne nedlater seg ikke til å løpe etter en mann. Hun godtar kun henvendelser fra en mann som er mer enn god nok.

En ekte kvinne sitter tydeligvis og kjeder seg mens livet farer forbi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En ekte kvinne nedlater seg ikke til å løpe etter en mann. Hun godtar kun henvendelser fra en mann som er mer enn god nok.

Vet ikke om det er naturlig for kvinner å løpe etter menn, men det er helt naturlig å vise at en er åpen for tilbud fra noen en er interessert i og de fleste kvinner gjør dette uten å tenke over det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går utelukkende for topptrente astrofysikere. Heldigvis går de for meg også. Jeg får knapt fred her jeg sitter. Vurderer å utvide preferansene til også å omfatte Nobelprisvinnere i økonomi, bare for å få en slags pustepause. Dersom jeg oppdager at han bruker truse fremfor boxer blir det imidlertid kroken på døren uansett.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

En ekte kvinne sitter tydeligvis og kjeder seg mens livet farer forbi.

Nå, for noen av oss er det ikke så mye igjen av livet da det har blitt levd til fulle i veldig mange tiår allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, for noen av oss er det ikke så mye igjen av livet da det har blitt levd til fulle i veldig mange tiår allerede.

Du blir vel 100 før en passende make vandrer inn over dørstokken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg går utelukkende for topptrente astrofysikere. Heldigvis går de for meg også. Jeg får knapt fred her jeg sitter. Vurderer å utvide preferansene til også å omfatte Nobelprisvinnere i økonomi, bare for å få en slags pustepause. Dersom jeg oppdager at han bruker truse fremfor boxer blir det imidlertid kroken på døren uansett.

Haha, that's the spirit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Om jeg har rett på en hot mann er vel strengt tatt opp til den hotte mannen det er snakk om.

Tror ikke det finnes noe hotness-skala-politi som splitter par meg beskjed om at "Han er for kjekk for deg!" eller "Hun har altfor store pupper til å være sammen med en sånn pusling".

Synes hele problemstillingen er rare. Det er nå ikke slik at alle hotte menn har samme smak heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det var vel strengt tatt ikke det TS mente heller-At alle hotte menn har samme smak. Tror ikke hun mente alt fra en hot mann sitt synspunkt heller.

Man ser jo som oftest at parene man ser på gaten kler hverandre. I den form at de "ligner". Hvis jenten er god og rund er gjerne mannen god og rund også. Har jenten harry klesstil og stygt hår, er ofte ikke gutten noe bedre. Er jenten pen med stelt hår og pyntete klær, så er mest sansynlig ikke gutten en vandrende slask som ikke bryr seg om utseende. And so goes on.

Tiltrekker man seg rett og slett "like som en selv" ?

Jeg merker at de guttene jeg gir ett ekstra blikk, de har gjerne fått øye på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er trent og fit, jeg velger og finner meg kjekke menn med stramme magemuskler, ikke nødvendigvis boleaper og folk som tydelig er avhengig av styrketrening, men jeg finner meg kjekkaser av den typen man snur seg etter på gaten.

Venninnen min elsker god mat og vin like mye som jeg liker å være aktiv og sunn, hun sikter på de samme mannfolkene som jeg gjør, og blir veldig såret og skuffet hver gang de ser forbi henne og ser på jenter som er slanke og trente, altså i deres league.

Så hvordan velger dere, et speilbilde på dere selv, eller noen du ikke kan satse på at liker deg tilbake?

:popcorn:

Vel, kjekke veltrente sexy menn velger alltid meg selv om jeg ikke er så trent og fit. De sier de ikke liker veltrente damer som de finner "harde", kvinner skal være myke og gode..dog ikke smellfeite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...