bluebird Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Flere enn meg som drikker vørterøl med sitronbrus i julen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Vørterøl med sitronbrus :o :o BLander du disse sammen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 nei :o aldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg drikker sitronbrus, teller det? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 17. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2003 Jada, sitronbrus teller. Ja, jeg blander vørterøl og sitronbrus. Nam! Er jeg virkelig alene om dette? Mulig det er en bergensk greie. Vørterøl = Hansa = Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 18. november 2003 #6 Del Skrevet 18. november 2003 Vørterøl er jo kjempegodt, men jeg har aldri blandet det med sitronbrus. Drikker den "bar" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 19. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2003 Oi! Så gøy! :D Tjorven, du er mitt nye forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 20. november 2003 #8 Del Skrevet 20. november 2003 Oi! Så gøy! :D Tjorven, du er mitt nye forbilde. Tuuuusen takk! Det er iallfall kjempegodt. Kjøpte inn 1 kasse på tilbud for 1-2 uker siden, og koser med stadig med en flaske! Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #9 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg driker sitronbrus, men blander det heller med eggelikør enn med vørterøl....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2003 #10 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg gjorde det når jeg var liten, vi har alltid vørterøl i julen. Men nå liker jeg det ikke lenger.... kanskje jeg skal prøve i år igjen... For det står jo veldig godt til maten, og jeg liker ikke drikke øl, vin eller noe annet med alkohol til julematen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 20. november 2003 #11 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg drikker vørterøl!! :enig_animasjon: Men jeg liker og blande det med "en skvett" Solo, jeg...det er jul det!!! Har nå begynt og kjøpe litt for og tyvstarte jula bittelitt...for hos oss drikkes det nesten bare til jul Blir sikkert noe av den samme smaken - skal jammen prøve med sitronbrus neste gang....Solo anbefales også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå