Gå til innhold

Har kvinner kraftigere orgasmer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nytelse? Nytelsen ligger i vissheten om barn.

??

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Nok en av disse som tror de har peiling på hva evolusjon innebærer. :filer:

Vel, det er feil. Det er intet mål at menneskeheten skal bli sterkere på noe som helst vis. Evolusjon er mutasjon som bringes til neste generasjon, og mutasjon er tilfeldig, uten noen bakenforliggende agenda.

De trekker her frem muteringer. Ved å utvikle kunnkap så vil menneskene etter hvert få full kontroll på genetikken. Da vil mutasjonene være styrt. Det er trist med mennesker som tenker snevert.

Gjest Gjest
Skrevet

De trekker her frem muteringer. Ved å utvikle kunnkap så vil menneskene etter hvert få full kontroll på genetikken. Da vil mutasjonene være styrt. Det er trist med mennesker som tenker snevert.

Jeg tror det er lite realistisk at man får full kontroll på genetikken. Allerede nå vet man at man ikke kan aktivere/deaktivere enkeltgener, uten at man faktisk opererer på en sekvens av gener. Kanskje vil man aldri komme seg rundt denne problemstillingen.

Men det er en digresjon i forhold til tråden.

Gjest henriett3
Skrevet

HAHAHAHA!!!! :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Jeg skulle likt å se en mann føde.

:fnise:

Skrevet

Syns du høres meget konservativ ut Mor Aase. At meningen m livet er å få barn eller om det gir livet mening?! Deg om det! Du kan ikke forvente at alle skal ha et like snevert syn på livet slik du har. Selv har jeg to barn, og for all del - de fyller livet m mye fantastisk. Men jeg vil også ha noe fantastisk m mannen min. Et samliv uten sex m avsluttende orgasme hadde vært grusomt! For meg er sex viktig i et parforhold.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ja tror dere det?

I forhold til hva eller hvem?

Elefanter?

Løver?

Mygg?

Fisk?

Katter?

Ha'kke peiling.............. :natti:

AnonymBruker
Skrevet

Det er vitenskapelig bevist at kvinners orgasmer er MYE sterkere enn menns orgasmer .

Faktisk er en kvinnelig orgasme så sterk , at den ville ha drept en mann , dersom han ble utsatt for like stor dose tetrabølger i hjernen som kvinnene hadde under orgasme .

En kvinnelig orgasme er mye sterkere , og dette er bevist via forskning på hjerneaktiviteten under orgasme på kvinner og menn .

Noe jeg er helt enig i . Har selv hatt kraftige orgasmer under samleie , som har vært helt utrolig sterke og satt meg helt ut av spill i flere minutter etterpå . Nesten så man frykter for å bli drept selv av dem .Om jeg f.eks var gammel og i dårlig form , TROR jeg at jeg kunne ha dødd av mine sterkeste orgasmer . Jeg er helt sikker på det . Nesten skummelt at enkelt orgasmer kan være så vanvittig sterke .HELDIGVIS er ikke alle orgasmer like sterke . For disse er dødelige deilige : ) he he

Er det så rart da ? Allt med kvinnekroppern er jo enten meget dramatisk eller spesielt : )

Ja, det er sant!

Jeg har noen ganger så sterke orgasmer at jeg ikke orker å fullføre. Det blir altfor mye for meg .. så jeg må ta meg en pause.. Så kan jeg fortsette igjen, og det er så altfor deilig.

Noen ganger orker jeg bare ikke å fullføre, for det blir for voldomst!!! Jeg okker og brummer og stønner dypt, for orgasmene sitter så dypt i meg, og jeg føler jeg blir helt palarysert.

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg... :bond:

Andre ganger får jeg normale orgasmer som er deilige :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men for å svare TS: Ja, jeg tror kvinners orgasmer er sterkere. Jeg klarer ikke komme uten å vri meg i nytelse, og det er det få menn som gjør (i det minste av de jeg har møtt).

Kanskje de du har vært sammen med ikke har følt at du er deilig nok? Det er jo faktisk en mulighet, no offense.

Du kan jo søke etter det selv på nettet : Kvinnelig orgasme dødelig for menn ...

Så finner du fram til kilder og artikler om det selv .

Faktisk er mine ALLER sterkeste orgasmer så vanvittig sterke , at jeg ville synes det var UTROLIG flaut å få en så kraftig en , med en fremmed og ny partner : ) Redd jeg hadde skremmt han jeg . Heldigvis , klarer jeg å unngå å komme alltfor sterkt , med en ny partner : ) Jeg vil jo ikke skremme han vet du . Høres jo ut som om jeg holder på å bli drept ....Det føles faktisk slik også , for meg . Jeg kødder ikke . Det er sant . Ikke noe gøy å skrike så høyt og helt uten selvkontroll . Jævlig flaut om dette skjedde med en helt fersk og ny partner . X var vant til det . Men det er ikke andre menn ...Noe jeg bare vet ! Ikke alle kommer så sterkt som meg så : )

Det kan skremme enhver mann , uansett hvor erfaren han påstår han er : )

Hæ? Jeansgutt?

Uansett, det du sier er så utrolig subjektivt at jeg kan bare le. Jeg håper da virkelig ikke at kvinners orgasmer er sterkere enn mannens!? Det vil jo i så fall bety at menn er deiligere enn kvinner, siden sex med menn gir sterkere orgasmer og større nytelse. Jenter, er ikke det et slag i ansiktet egentlig?

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Du kan jo søke etter det selv på nettet : Kvinnelig orgasme dødelig for menn ...

Så finner du fram til kilder og artikler om det selv .

Faktisk er mine ALLER sterkeste orgasmer så vanvittig sterke , at jeg ville synes det var UTROLIG flaut å få en så kraftig en , med en fremmed og ny partner : ) Redd jeg hadde skremmt han jeg . Heldigvis , klarer jeg å unngå å komme alltfor sterkt , med en ny partner : ) Jeg vil jo ikke skremme han vet du . Høres jo ut som om jeg holder på å bli drept ....Det føles faktisk slik også , for meg . Jeg kødder ikke . Det er sant . Ikke noe gøy å skrike så høyt og helt uten selvkontroll . Jævlig flaut om dette skjedde med en helt fersk og ny partner . X var vant til det . Men det er ikke andre menn ...Noe jeg bare vet ! Ikke alle kommer så sterkt som meg så : )

Det kan skremme enhver mann , uansett hvor erfaren han påstår han er : )

Syns det er supertennende at jenta gir seg hen til nytelsen å tør være seg selv. Og om hun har det megadigg, syns jeg bare hun skal hyle ut sine orgasmer, så høyt å vilt hun bare kan. Det skremmer ihvertfall ikke meg:) hehe.

Om menn dør av en kvinnelig orgasme, får vi vel aldri et svar på. siden dette ikke kan måles, ingen har kommet tilbake som det motsatte kjønn å kunne bekreftet dette!

Om at en manns hjerne ikke tåler belastningen en kvinnes orgasmer gir, høres for meg merkelig! Hvordan kan noen vite det, uten at det på noe vis er gjort forsøk eller tester som bekrefter dette. Høres bare ut som vage antagelser, uten at dette er tuftet på viten som er dokumentert og høres nesten om som en eller annen myte.

Skrevet

Kanskje de du har vært sammen med ikke har følt at du er deilig nok? Det er jo faktisk en mulighet, no offense.

Kanskje det :fnise:

Uansett, det du sier er så utrolig subjektivt at jeg kan bare le. Jeg håper da virkelig ikke at kvinners orgasmer er sterkere enn mannens!? Det vil jo i så fall bety at menn er deiligere enn kvinner, siden sex med menn gir sterkere orgasmer og større nytelse. Jenter, er ikke det et slag i ansiktet egentlig?

Nei, det vil det ikke si. Bare fordi jordbær som regel smaker bedre enn dritt betyr ikke det at du er en bedre kokk dersom noen liker jordbærretten din bedre ;) Muligheten til sterkere orgasmer ligger i kroppen selv, ikke i mannens utførelse. Dessuten får nok de aller fleste kvinner de sterkeste orgasmene med seg selv, ikke med en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Svada og ingen vitenskapelig basert kilde.

Jeg skjønner at denne informasjonen kan være litt sur for menn, men noen ganger må man bare svelge noen kameler og godta fakta.

Kvinner kan ha kraftigere og hyppigere orgasmer enn menn. Slik er det bare.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at denne informasjonen kan være litt sur for menn, men noen ganger må man bare svelge noen kameler og godta fakta.

Kvinner kan ha kraftigere og hyppigere orgasmer enn menn. Slik er det bare.

Hvilken "informasjon"? Fantasi-eventyr er ikke riktig det som går under terminologien "informasjon".

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken "informasjon"? Fantasi-eventyr er ikke riktig det som går under terminologien "informasjon".

Fremdeles bitter. :filer:

Jaja...

Gjest womenwomen
Skrevet

Kanskje det :fnise:

Nei, det vil det ikke si. Bare fordi jordbær som regel smaker bedre enn dritt betyr ikke det at du er en bedre kokk dersom noen liker jordbærretten din bedre ;) Muligheten til sterkere orgasmer ligger i kroppen selv, ikke i mannens utførelse. Dessuten får nok de aller fleste kvinner de sterkeste orgasmene med seg selv, ikke med en mann.

Min aller sterkeste orgasme har jeg fått med en mann under samleie, og den var så sterk at jeg var skikkelig kraftig ruset i hodet og fikk nok en slags blacout hvor jeg ble borte vekk en stund før jeg ble tilsnakkende eller kunne svare han , t.o.m synet mitt ble uklart en stund etter orgasmen , da han faktisk ble litt engstelig for meg , spurte han om det gikk bra med meg , jeg hørte han , men greide ikke å svare han , for musklene i asnsiktet var stivnet , så jeg klarte ikke si noe . Det er en kjent sak at kraftige g punktsorgasmer ER mye MYE MYE sterkere enn klitorisorgasmer , + ved g-punktsorgasmer

utskilles mye større mengder endorfiner enn ved andre orgasmer .

Dette er også grunnen til at eks et samleie kan virke smertestillende og fjerne helt vekk selv de kraftigste menstruasjonssmerter . Onani fungerer ikke på å fjerne menssmerter . Mens samleie merkelig nok fungerer utmerket .

Så det er stor forskjell på stimulering utvendig eller innvendig . Selv er jeg mye mer fornøyd og " mett " etter et godt samleie , enn x antall klitorgasmer .

Gjest Gjest
Skrevet

Fremdeles bitter. :filer:

Jaja...

Hehe, ingen her som er bitter, men det er jo alltids som alltid er påståelige og helt ukritiske til kilder. Du er nok ikke blant de skarpeste knivene i skuffen, det er nå sikkert. Om du hadde greid å lese noen av artiklene, så ser du også at det står "potentially", altså har funnene en stor grad av usikkerhet.

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet

Hehe, ingen her som er bitter, men det er jo alltids som alltid er påståelige og helt ukritiske til kilder. Du er nok ikke blant de skarpeste knivene i skuffen, det er nå sikkert. Om du hadde greid å lese noen av artiklene, så ser du også at det står "potentially", altså har funnene en stor grad av usikkerhet.

Fikk du ikke med deg at de våger ikke å utsette en mann for like stor dose tetrabølger i hjernen som kvinner har under sin orgasme , da de frykter at en mann ville dø under forsøket ... Hvem gidder å risikere å dø , for å prøve det selv ?

For det første er det ulovlig å ta livet av folk under forsøk , og ingen melder seg vell frivillig heller , med visshet om at dette kan bli det siste de gjør .

Har du som mann noengang fått blacout , fått slørete uklart tåkesyn , mistet evnen til å snakke eller uttrykke deg i flere sekunder ETTER orgasmen pga muskler som har stivnet , så du ikke klarer å bevege deg eller uttrykke deg ? I tillegg en kraftig rus som gjør at du er i en egen verden ??? Har menn opplevd dette under sine orgasmer ? Har aldri sett dette hos noen menn . Kunn jeg som har det slik .

Kanskje derfor enkelte kvinner ikke ønsker eller våger å få kraftige orgasmer sammens med fremmede partnere . For det første er man utrolig sårbar og hjelpesløs under en slik orgasme , man settes ut av spill i flere minutter rent fysisk . Dersom en fare truet deg , ville man ikke klare å komme seg vekk eller yte noe som helst motstand . Man må virkelig STOLE på partneren sin , for å våge å miste fullstendig selvkontrolen og stille seg så sårbar , hjelpesløs og utrolig svak ovenfor et annet menneske . Dette er ikke noe man gjør frivillig med hvem som helst .

Slike kraftige Orgasmer er en mye mer personlig og intim ting for kvinner enn for menn . Tydeligvis .

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk du ikke med deg at de våger ikke å utsette en mann for like stor dose tetrabølger i hjernen som kvinner har under sin orgasme , da de frykter at en mann ville dø under forsøket ... Hvem gidder å risikere å dø , for å prøve det selv

Vel, dosen av tetrabølger eller av enhver fysisk, kvantifiserbar mengde er en ting, men det sier null og niks om den subjektive opplevelsen ved ulike doser. Det er også derfor forskerne bruker begreper som "mulig sterkere orgasme" for å presisere at det er usikkerhet ved forsøkene. De måler bare den fysiske -konsekvensen- av en orgasme uten at det sier noe om opplevelsen. Det vet forskerne godt, men det er tydelig at mange her inne og andre forståsegpåere er helt ukritisk til tolkningen av slike forsøk.

For det første er det ulovlig å ta livet av folk under forsøk , og ingen melder seg vell frivillig heller , med visshet om at dette kan bli det siste de gjør .

Har du som mann noengang fått blacout , fått slørete uklart tåkesyn , mistet evnen til å snakke eller uttrykke deg i flere sekunder ETTER orgasmen pga muskler som har stivnet , så du ikke klarer å bevege deg eller uttrykke deg ? I tillegg en kraftig rus som gjør at du er i en egen verden ??? Har menn opplevd dette under sine orgasmer ? Har aldri sett dette hos noen menn . Kunn jeg som har det slik .

Ja, jeg har hatt det slik. Og du vet ikke en dritt om hvordan andre menn enn du har hatt det selv opplever det.

Kanskje derfor enkelte kvinner ikke ønsker eller våger å få kraftige orgasmer sammens med fremmede partnere . For det første er man utrolig sårbar og hjelpesløs under en slik orgasme , man settes ut av spill i flere minutter rent fysisk . Dersom en fare truet deg , ville man ikke klare å komme seg vekk eller yte noe som helst motstand . Man må virkelig STOLE på partneren sin , for å våge å miste fullstendig selvkontrolen og stille seg så sårbar , hjelpesløs og utrolig svak ovenfor et annet menneske . Dette er ikke noe man gjør frivillig med hvem som helst .

Slike kraftige Orgasmer er en mye mer personlig og intim ting for kvinner enn for menn . Tydeligvis .

Igjen, svada og synsing, som du ikke har noen forutsetning for å vite noe om. Men det føyer seg vel bare inn i rekken av resten av dine mer eller mindre intetsigende innlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror menn nekter å tro på dette fordi de ser på det som en konkurranse mot kvinner. Er det sant at kvinner har sterkere orgasmer, taper de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...