Gå til innhold

Har kvinner kraftigere orgasmer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har ikke kvinner så mange orgasmer, og må jobbe mye mer for en orgasme enn en mann.

Nåja. Det kommer jo an på kvinnen. Jeg kjenner flere jenter som alltid kommer før kjæresten. Selv har jeg ikke noe problem med å få 3 orgasmer på ti minutter, og det tror jeg det er få menn som får til.

Men for å svare TS: Ja, jeg tror kvinners orgasmer er sterkere. Jeg klarer ikke komme uten å vri meg i nytelse, og det er det få menn som gjør (i det minste av de jeg har møtt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen

Og så? En ting er å måle fysiske tegn på orgasmens styrke, en helt annen er å utlede hva slags nytelse dette faktisk fører med seg. Det er tull at kvinner har mye sterkere orgasmer enn menn. Det er en ganske populær mye etter tiår med fokus på kvinners seksualitet og nytelse. Det er forsket og granske lite på menns "orgasmepotensial" i den vestlige verden. Praktikanter av noe mer østlige teknikker og lignende har dog opplevd annerledes, inkludert orgasmer som kan være flere minutter også for menn.

Du kan jo søke etter det selv på nettet : Kvinnelig orgasme dødelig for menn ...

Så finner du fram til kilder og artikler om det selv .

Faktisk er mine ALLER sterkeste orgasmer så vanvittig sterke , at jeg ville synes det var UTROLIG flaut å få en så kraftig en , med en fremmed og ny partner : ) Redd jeg hadde skremmt han jeg . Heldigvis , klarer jeg å unngå å komme alltfor sterkt , med en ny partner : ) Jeg vil jo ikke skremme han vet du . Høres jo ut som om jeg holder på å bli drept ....Det føles faktisk slik også , for meg . Jeg kødder ikke . Det er sant . Ikke noe gøy å skrike så høyt og helt uten selvkontroll . Jævlig flaut om dette skjedde med en helt fersk og ny partner . X var vant til det . Men det er ikke andre menn ...Noe jeg bare vet ! Ikke alle kommer så sterkt som meg så : )

Det kan skremme enhver mann , uansett hvor erfaren han påstår han er : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herer linken Womenwomen sikter til. Regner med at det er denne siden du har postet den i tidligere tråder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo søke etter det selv på nettet : Kvinnelig orgasme dødelig for menn ...

Så finner du fram til kilder og artikler om det selv .

Med andre ord, det er for vanskelig for deg å gjøre det selv?

Det er din påstand, kan du ikke underbygge den er den død og verdiløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at en kvinnes orgasme er generelt kraftigere, mens mannens varer litt lengre. Var bl.a illustrert i et diagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hvor mange timer en fotballkamp kan vare?

Sist jeg sjekka varte en fotball kamp i 90 minutter. Og det er en lag sport. Det er ikke en mann som løper rundt på banen og gjør alt selv. Du kan jo prøve å ha rier i over 20 timer og skvise en halvmeter baby ut av vaginaen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herer linken Womenwomen sikter til. Regner med at det er denne siden du har postet den i tidligere tråder.

Den har en journalist, ikke en forsker, som kilde.

Jeg kan henvise til en masse rart som står i Se & Hør også, det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har en journalist, ikke en forsker, som kilde.

Jeg kan henvise til en masse rart som står i Se & Hør også, det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Jeg stoler heller ikke på linken (de oppgir jo ingen kilder), bare fant den fram for diskusjonens skyld ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekka varte en fotball kamp i 90 minutter. Og det er en lag sport. Det er ikke en mann som løper rundt på banen og gjør alt selv. Du kan jo prøve å ha rier i over 20 timer og skvise en halvmeter baby ut av vaginaen din?

Får orgasme av å føde

Naturlig fødsel kan bli en euforisk opplevelse, ifølge amerikansk dokumentar. - Det er på tide å ta tilbake denne hellige begivenheten, sier filmskaperen.

kilde: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/fodselen/article450557.ece

Uff da, litt som en god fotballskamp, med andre ord? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen ganger hatt så kraftige orgasmer at jeg holdt på å få blackout. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sist jeg sjekka varte en fotball kamp i 90 minutter. Og det er en lag sport. Det er ikke en mann som løper rundt på banen og gjør alt selv. Du kan jo prøve å ha rier i over 20 timer og skvise en halvmeter baby ut av vaginaen din?

Jepp, og så har vi det vanlige pisspreikargumentet til kvinner. :filer:

"Prøv å føde" trekkes frem i tide og utide i slike diskusjoner. Si meg, har man virkelig ikke noe bedre å komme med? Det vil aldri kunne bevises om menn kan føde bedre enn kvinner eller ikke, av det enkle faktum at menn ikke kan føde.

Men jeg skjønner at det er enklere for folk som deg å komme med argumenter som hverken kan bevises eller motbevises - bare for å fremstå litt mer troverdig i debatten mens du egentlig fremstår som en tulling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får orgasme av å føde

Naturlig fødsel kan bli en euforisk opplevelse, ifølge amerikansk dokumentar. - Det er på tide å ta tilbake denne hellige begivenheten, sier filmskaperen.

kilde: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/fodselen/article450557.ece

Uff da, litt som en god fotballskamp, med andre ord? ;)

Noen får orgasmer av smerte også, så det er sikkert noen som ville likt å løpe rundt på en fotballbane med brukket ben.

Men dette er off topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får orgasme av å føde

Naturlig fødsel kan bli en euforisk opplevelse, ifølge amerikansk dokumentar. - Det er på tide å ta tilbake denne hellige begivenheten, sier filmskaperen.

kilde: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/fodselen/article450557.ece

Uff da, litt som en god fotballskamp, med andre ord? ;)

Hvor mange er det som har en slik fødsel tror du? Ta deg en tur inn på Graviditets-underforumet og spør om noen av de kvinnene syns at å føde var så utrolig godt at de fikk orgasme. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen får orgasmer av smerte også, så det er sikkert noen som ville likt å løpe rundt på en fotballbane med brukket ben.

Men dette er off topic.

Kanskje kvinnen i dokumentaren er masochistisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og så har vi det vanlige pisspreikargumentet til kvinner. :filer:

"Prøv å føde" trekkes frem i tide og utide i slike diskusjoner. Si meg, har man virkelig ikke noe bedre å komme med? Det vil aldri kunne bevises om menn kan føde bedre enn kvinner eller ikke, av det enkle faktum at menn ikke kan føde.

Men jeg skjønner at det er enklere for folk som deg å komme med argumenter som hverken kan bevises eller motbevises - bare for å fremstå litt mer troverdig i debatten mens du egentlig fremstår som en tulling.

Menn kan jo aldri prøve å føde. MEN de kan faktisk få prøve hvordan rier føles. Er ikke det fint da? Da kan du jo faktisk få oppleve hvordan kvinnen har det rett før selve babyen kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det i det minste nok med en utløsning for å oppnå formålet med fysisk samkvem mellom mann og kvinne.

Hvis formålet er å lage barm så er det sant, men hvis formålet er nytelse så er det ikke nok med utløsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis formålet er å lage barm så er det sant, men hvis formålet er nytelse så er det ikke nok med utløsning.

For MorAase handler alt om å få barn. Det er menning med livet, parforhold og sex. Så da holder det med utløsning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Hvis formålet er å lage barm så er det sant, men hvis formålet er nytelse så er det ikke nok med utløsning.

Nytelse? Nytelsen ligger i vissheten om barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

For MorAase handler alt om å få barn. Det er menning med livet, parforhold og sex. Så da holder det med utløsning ;)

Å få barn er ikke meningen med livet, men de gir livet mening. Meningen med livet er å utvikle menneksheten til å blir smartere og sterke for hver eneste generasjon. Da er fysisk samkvem for å få barn en nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å få barn er ikke meningen med livet, men de gir livet mening. Meningen med livet er å utvikle menneksheten til å blir smartere og sterke for hver eneste generasjon. Da er fysisk samkvem for å få barn en nødvendighet.

Nok en av disse som tror de har peiling på hva evolusjon innebærer. :filer:

Vel, det er feil. Det er intet mål at menneskeheten skal bli sterkere på noe som helst vis. Evolusjon er mutasjon som bringes til neste generasjon, og mutasjon er tilfeldig, uten noen bakenforliggende agenda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...