Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2011 #61 Del Skrevet 5. juli 2011 Oi! Her var det mange bitre damer som har blitt dumpet til fordel for ei annen, ja Ikke ennå, men tanken på å dele typen min med noen er... helt feil. Blir litt som å få vite at venninnen min har prøvekjørt tampongene mine uten tillatelse, ikke at jeg er så knyttet til tampongene, men ville grøsset ved tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2011 #62 Del Skrevet 5. juli 2011 hmmm han kan hørest litt ut som meg, jeg har akurat vert så dom at jeg har hadd en elsker vi hadde det fint i lag til han dompet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 5. juli 2011 #63 Del Skrevet 5. juli 2011 Oi! Her var det mange bitre damer som har blitt dumpet til fordel for ei annen, ja Jeg har ikke blitt dumpet for en annen kjerring. Men man trenger jo ikke tenke så langt for å vite at det bare er direkte slemt å holde på med en opptatt person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodil Skrevet 5. juli 2011 #64 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg syns alle er så kyniske. Det kan jo være ekte kjærlighet. Jeg syns det er lett å forestille meg at man er sammen av gammel vane, jeg. Enig i at han må gjøre det slutt så fort som f... men det er jo faktisk sånn at man kan treffe noen selv om man er i et forhold - og plutselig stemmer alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2011 #65 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg syns alle er så kyniske. Det kan jo være ekte kjærlighet. Jeg syns det er lett å forestille meg at man er sammen av gammel vane, jeg. Enig i at han må gjøre det slutt så fort som f... men det er jo faktisk sånn at man kan treffe noen selv om man er i et forhold - og plutselig stemmer alt! For all del. Det kan være at TS og denne mannen er perfekte for hverandre og at mannen's (nå eks?) dame stod i veien for dem, det skal ikke jeg dømme. Men sier bare at som TS forstår jeg ikke at man orker å "dele matfat" på denne måten. Mannen sin (eks)dame kjente vel ikke til TS, så hun delte ingenting bevisst, men må være ekkelt for henne å få vite også, på toppen av sviket. Mulig det er bare meg som synes det er ekkelt å dele leker på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå