AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #41 Del Skrevet 4. juli 2011 Forhold eller bare en flørt, spiller ingen rolle. Jeg ble bare litt iritert når folk kaller deg for ei tøyte og fremstiller deg som den store stygge ulven. Det synes jeg blir HELT feil! TS her. Takker for din støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. juli 2011 #42 Del Skrevet 4. juli 2011 Forhold eller bare en flørt, spiller ingen rolle. Jeg ble bare litt iritert når folk kaller deg for ei tøyte og fremstiller deg som den store stygge ulven. Det synes jeg blir HELT feil! Hun er jo ikke akuratt uskyldigheten selv heller. Hun kunne jo begynt med å holde seg unna OPPTATTE MENN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #43 Del Skrevet 4. juli 2011 Hun er jo ikke akuratt uskyldigheten selv heller. Hun kunne jo begynt med å holde seg unna OPPTATTE MENN. Visst man treffer en type og blir betatt/i det hele tatt, så kan man ikke bare skru av det visst man får vite i ettertid at han er opptatt! Høres ut som det er dem som har vært offer for utroskap som synes dette, for de skal vel skylde på begge parter for å unnskylde partnern sin mest mulig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullamore Dew Skrevet 4. juli 2011 #44 Del Skrevet 4. juli 2011 Nei, ts er ikke den store stygge ulven her, men hun sitter ikke langt unna den. It takes two to tango. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. juli 2011 #45 Del Skrevet 4. juli 2011 Visst man treffer en type og blir betatt/i det hele tatt, så kan man ikke bare skru av det visst man får vite i ettertid at han er opptatt! Høres ut som det er dem som har vært offer for utroskap som synes dette, for de skal vel skylde på begge parter for å unnskylde partnern sin mest mulig ... Hun blir nok tvunget til å være hos han ja stakkars litt selvkontroll er det lov å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juli 2011 #46 Del Skrevet 4. juli 2011 Forhold eller bare en flørt, spiller ingen rolle. Jeg ble bare litt iritert når folk kaller deg for ei tøyte og fremstiller deg som den store stygge ulven. Det synes jeg blir HELT feil! Hun er jo årsaken til utroskapen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 4. juli 2011 #47 Del Skrevet 4. juli 2011 Min x var utro med ei på jobben. Ja, jeg har tenkt tanken "hadde det ikke vært for hu så hadde jeg fortsatt hatt han", men jeg har aldri vært sint eller bebreidet henne for bruddet! det var HAN som var utro, det er HAN som er en dritt. ...og nå synes jeg mest synd på "den nye" som sitter der med en utro-dritt-jævel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juli 2011 #48 Del Skrevet 4. juli 2011 Min x var utro med ei på jobben. Ja, jeg har tenkt tanken "hadde det ikke vært for hu så hadde jeg fortsatt hatt han", men jeg har aldri vært sint eller bebreidet henne for bruddet! det var HAN som var utro, det er HAN som er en dritt. ...og nå synes jeg mest synd på "den nye" som sitter der med en utro-dritt-jævel! Selv om hu visste at han hun knullet var sammen med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 4. juli 2011 #49 Del Skrevet 4. juli 2011 Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juli 2011 #50 Del Skrevet 4. juli 2011 Jepp.. Da hørtes hun ikke helt uskyldig og helt uvitende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #51 Del Skrevet 4. juli 2011 TS her.. Da har han faktisk byttet status på facebook fra i et forhold til singel.. Jada, det er facebook, men likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampoline Skrevet 4. juli 2011 #52 Del Skrevet 4. juli 2011 TS her.. Da har han faktisk byttet status på facebook fra i et forhold til singel.. Jada, det er facebook, men likevel? Da vil tiden vise om han fortsetter med deg videre, eller om han jakter videre... Jeg redd for at det blir det siste som kommer til å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marionette Skrevet 4. juli 2011 #53 Del Skrevet 4. juli 2011 Da hørtes hun ikke helt uskyldig og helt uvitende ut. Hun er hverken uskyldig eller uvitende, men det er alikevel ikke hennes feil at min x valgte å gå bak ryggen min!! Det er KUN han som kan klandres for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. juli 2011 #54 Del Skrevet 4. juli 2011 herregud da. Det går an å være medskyldig. Om du venter i en bil utenfor en bank som blir ranet fordi du ventet på dem for å kjøre ranerne, så blir du dømt for medvirkning selv om du ikke var inne i banken. Typen din sine handlinger ville vært umulig å gjennomføre om ikke hu dama var med på det. Hva skal vi gjøre med damer som tenner på å ligge med andre damers menn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. juli 2011 #55 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) TS her.. Da har han faktisk byttet status på facebook fra i et forhold til singel.. Jada, det er facebook, men likevel? gratulerer. Du har vært med å ødelagt ett forhold! Editt:endrett en merkelig skriveleif Endret 4. juli 2011 av mirandaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #56 Del Skrevet 4. juli 2011 Hratulerer. Du har vært med å ødelagt ett forhold! TS her. Jo takk skal du ha. Det viser seg at det var sant det han sa da, at de var i ferd med å gjøre det slutt. Hun damen tok det veldig bra sa han, hun var enig og de skiltes som venner. Ødelagt? Tja.. Kanskje jeg heller ga ham den dytten de trengte fordi de ødela forholdet selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 4. juli 2011 #57 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) TS her. Jo takk skal du ha. Det viser seg at det var sant det han sa da, at de var i ferd med å gjøre det slutt. Hun damen tok det veldig bra sa han, hun var enig og de skiltes som venner. Ødelagt? Tja.. Kanskje jeg heller ga ham den dytten de trengte fordi de ødela forholdet selv? Ja dama blir sikkert kjempe god venn, når hun finner ut han har vært utro. Å unnskylde seg med at du hjalp dem er bare idiotisk. Du kunne pent ventet til forholdet var over. Endret 4. juli 2011 av mirandaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zuperduper Skrevet 5. juli 2011 #58 Del Skrevet 5. juli 2011 Visst man treffer en type og blir betatt/i det hele tatt, så kan man ikke bare skru av det visst man får vite i ettertid at han er opptatt! Jo, vet du, at voksne mennesker kan fint klare å holde seg unna mennesker man blir betatt av. Det er bare å bestemme seg for at følelsen skal få dø ut, i stedet for å gi den næring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. juli 2011 #59 Del Skrevet 5. juli 2011 Oh my, enda en pose og sekk mann. Nei han dumper ikke henne når han får ha sex med begge. Hvordan orker du ligge med en mann som også deler godene til andre???? A thousand times this. Jeg hadde en venninne som ble sveket på denne måten. Typen rota rundt med en dame i nesten ett år før han hadde baller nok til å avslutte forholdet de holdt på med. På en fest litt senere, møtte min venninne denne nye damen, de var begge bedugget og ikke noe kattetendenser. gliste og hilste pent og begynte å snakke med henne og min venninne kvitret om hvor heldig hun er for han er så god til å slikke. Og avsluttet med "Vi hadde jo sex til siste slutt og... AHAHAHA tenk, vi kjente hverandre ikke, men du har jo på en måte klint med musa mi i ett år." Fjeset på nyedamen tror jeg aldri at jeg kommer til å glemme. Har aldri vært lykkeligere for å ha vært festsjåfør for kvelden. Verdt det å være edru bare for å huske det utrykket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #60 Del Skrevet 5. juli 2011 Oi! Her var det mange bitre damer som har blitt dumpet til fordel for ei annen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå