AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja nå er det sånn det har blitt. Meg og han flørter, har allerede ligget sammen to ganger, og sender masse kosemld og alt i alt virker det som noe skjer mellom oss. Damen hans bor ikke her engang, selvom hun er på besøk av og til så er det ingen kjemi sier han. Hun er bare sur og kontrollerende, og eneste grunnen til at han er med henne fortsatt er vel av vane nesten. Så noen tips? Jeg liker ikke å være den "andre", men samtidig så ser det ut som de er nærmere og næremere¨å gjøre det slutt.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja nå er det sånn det har blitt. Meg og han flørter, har allerede ligget sammen to ganger, og sender masse kosemld og alt i alt virker det som noe skjer mellom oss. Damen hans bor ikke her engang, selvom hun er på besøk av og til så er det ingen kjemi sier han. Hun er bare sur og kontrollerende, og eneste grunnen til at han er med henne fortsatt er vel av vane nesten. Så noen tips? Jeg liker ikke å være den "andre", men samtidig så ser det ut som de er nærmere og næremere¨å gjøre det slutt.. ?? Han kommer ikke til å dumpe hun for deg, spar deg bryet og finn deg en som er singel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja nå er det sånn det har blitt. Meg og han flørter, har allerede ligget sammen to ganger, og sender masse kosemld og alt i alt virker det som noe skjer mellom oss. Damen hans bor ikke her engang, selvom hun er på besøk av og til så er det ingen kjemi sier han. Hun er bare sur og kontrollerende, og eneste grunnen til at han er med henne fortsatt er vel av vane nesten. Så noen tips? Jeg liker ikke å være den "andre", men samtidig så ser det ut som de er nærmere og næremere¨å gjøre det slutt.. ?? Så du vil bli sammen med en som kommer til å være utro mot deg når han er lei deg?? Hold deg unna opptatte mennesker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Uff, høres ut som han jeg holder på med. Han sier akkurat det samme. Han begynner ikke på M og er fra Buskerud vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja nå er det sånn det har blitt. Meg og han flørter, har allerede ligget sammen to ganger, og sender masse kosemld og alt i alt virker det som noe skjer mellom oss. Damen hans bor ikke her engang, selvom hun er på besøk av og til så er det ingen kjemi sier han. Hun er bare sur og kontrollerende, og eneste grunnen til at han er med henne fortsatt er vel av vane nesten. Så noen tips? Jeg liker ikke å være den "andre", men samtidig så ser det ut som de er nærmere og næremere¨å gjøre det slutt.. ?? Oi for en klassiker. Den der har han tatt rett fra pensum i kurset "hvordan-være-utro-drittsekk-og-lure-både-partner-og-elskerinnen-trill-rundt". Mitt tips: Finn deg noen bedre enn dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Damen hans bor ikke her engang, selvom hun er på besøk av og til så er det ingen kjemi sier han. Hun er bare sur og kontrollerende, og eneste grunnen til at han er med henne fortsatt er vel av vane nesten. Ingen kjemi: Nei, er det rart da? Han er jo opptatt med en annen dame. Hun er sur: Ja, det hadde jeg også vært om jeg hadde en sånn kjæreste som ham. Hun er kontrollerende: Og det har hun visst all grunn til å være, han er jo utro mot henne. De er sammen av gammel vane: Hvis det bare er gammel vane, hvorfor går han ikke bare fra henne og går til deg istedet? Nei, kjære deg, her har du nok falt for en skikkelig drittsekk. Kom deg ut av det før det er du som blir beskrevet som sur og kontrollerende til neste erobring. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Oh my, enda en pose og sekk mann. Nei han dumper ikke henne når han får ha sex med begge. Hvordan orker du ligge med en mann som også deler godene til andre???? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Om det er like før de gjør det slutt, så synes jeg du kan vente til han er singel.. Det blir jo tydeligvis ikke lange ventetiden ifølge han...:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er et kjent fenomen at mange pleier å si "nei det går ikke se bra på hjemmebane.. jeg tenker å gjøre det slutt" osv. Det er det eldste lureriet i boka. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #10 Del Skrevet 3. juli 2011 TS her. Joda jeg kjenner til disse vanlige triksene, ikke av erfaring men... Med kontrollerende mener jeg bestemme hva han skal spise, ha på seg, snakke om osv. Men jo, kan jo være et godt triks fra hans side ja. . Jeg har forståelighet for at det kan være vanskelig å gjøre det slutt visst han mener han skal gjøre det. Han har feks ikke vært på besøk hos henne på mange mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 3. juli 2011 #11 Del Skrevet 3. juli 2011 Hvis hun virkelig var så jævlig så hadde han dumpa henne for lenge siden. Det er INGEN gutter som er sammen med en dårlig dame pga. gammel vane. Spesielt ikke dersom han er misfornøyd med forholdet. Snakk med han. Si at du ikke gidder å vente lenger. Enten får han slå opp med kjæresten sin, eller så forlater du han. Eneste måte å finne ut hvordan ståa egentlig er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. juli 2011 #12 Del Skrevet 3. juli 2011 For enkelhets skyld, kutt ham ut til han faktisk har slått opp med dama. Det gjør tilværelsen enklere for dere alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #13 Del Skrevet 3. juli 2011 Ja nå er det sånn det har blitt. Meg og han flørter, har allerede ligget sammen to ganger, og sender masse kosemld og alt i alt virker det som noe skjer mellom oss. Damen hans bor ikke her engang, selvom hun er på besøk av og til så er det ingen kjemi sier han. Hun er bare sur og kontrollerende, og eneste grunnen til at han er med henne fortsatt er vel av vane nesten. Så noen tips? Plutselig er du jenta han er utro mot. Garantert. Eller tror du at du er spesiell? At det dere har er helt annerledes og mer ekte..? Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #14 Del Skrevet 3. juli 2011 Med kontrollerende mener jeg bestemme hva han skal spise, ha på seg, snakke om osv. Men jo, kan jo være et godt triks fra hans side ja. . En sånn man vil du ha? Ingenting er mer usexy enn en tafatt guttevalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pia Skrevet 3. juli 2011 #15 Del Skrevet 3. juli 2011 Har han barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jadda Skrevet 3. juli 2011 #16 Del Skrevet 3. juli 2011 He he, en klassiker dette. Hun er ikke der for å forsvare seg og han rettferdiggjør sin utroskap. De bor ikke sammen og da er det jo enkelt å dumpe henne, hvis han ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icecream Skrevet 3. juli 2011 #17 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg klarer ikke annet enn å synes synd på dama hans i denne situasjonen, og alle andre damer med en slik type, for den saks skyld! Nei, det beste du kan gjøre i denne situasjonen er å droppe fyren og finne deg en som er singel, ærlig og ikke hadde hatt samvittighet til å gjøre noe slikt bak ryggen på dama si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 3. juli 2011 #18 Del Skrevet 3. juli 2011 så rart at han sier disse tingene de må han har hørt av en "kompis" som gjorde akkurat det samme mot meg for noen år siden, og han er merkelig nok fortsatt gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #19 Del Skrevet 3. juli 2011 De bor ikke sammen og da er det jo enkelt å dumpe henne, hvis han ville. Det er lett hvis de ikke bor sammen og. Alt annet er tafatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jadda Skrevet 3. juli 2011 #20 Del Skrevet 3. juli 2011 Det er lett hvis de ikke bor sammen og. Alt annet er tafatt. Eh, var det ikke det jeg sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå