AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Del Skrevet 3. juli 2011 Som tittel sier, hva er ditt syn på saken? Litt usikker selv, har ei jente som er interessert i meg og virker søt men tenker hun da kanskje er litt for ung og kanskje litt på en annen plass i livet enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 3. juli 2011 #2 Del Skrevet 3. juli 2011 Dere er antageligvis (forhåpentligvis) på forskjellige steder i livet og det kan derfor bli vanskelig. Sosialt sett er det vel heller ikke så veldig akseptert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes ikke 16 og 21 er en veldig stor aldersforskjell. Kommer an på modenheten til begge to. Begge vil sannsynligvis være skoleelever/studenter, dermed ikke på "forskjellige steder i livet". Sosialt uakseptert? Nei, uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 3. juli 2011 #4 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes det blir litt på kanten og ville nok ikke likt hvis min datter på 16 år datet en gutt 21 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Del Skrevet 3. juli 2011 TS Tror jeg lar det gå da, finnes sikkert noen rundt min egen alder jeg kan bli bedre kjent med heller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. juli 2011 #6 Del Skrevet 3. juli 2011 Ville ikke blitt glad hvis min sønn var 21 og datet en på 16. Hadde bedt han vente til hun ble litt eldre og nærmet seg 18, mest for hennes del. Men om han ville hørt på meg er en annen sak. Må innrømme at jeg er litt skeptisk til så unge jenter, de kan glemme p-pillen og leke med tanken på å leke familie... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. juli 2011 #7 Del Skrevet 3. juli 2011 Om noen jeg kjenner på 20+ år, hadde begynt å date ei jente i 15-18årsalderen hadde jeg først gjort narr av fyren. Lenge. Så mistet en del respekt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 3. juli 2011 #8 Del Skrevet 3. juli 2011 Min første ordentlige kjæreste fikk jeg da jeg var 16, og han var 21 år. Vi passet veldig fint sammen, og befant oss på nogenlunde samme nivå. Dette var litt på grunn av at jeg var moden for alderen, og litt at han hadde slitt psykisk i ungdomstiden sin, og derfor hadde "litt å ta igjen". Vi hadde et fint forhold som varte i et år, og ble avsluttet på en pen og pyntelig måte da vi etterhvert hadde vokst fra hverandre, og ikke orket tanken på et avstandsforhold da jeg skulle bo et år i utlandet. Jeg føler at vi skilte oss ut fra andre par på vår alder. Vi var sammen fordi vi ønsket å være sammen, var glade i hverandre og likte de samme tingene - ikke fordi han trengte sex og jeg trengte alkohol, røyk og sjåfør. Fikk mange kommentarer fra jevnaldrende jenter som ikke forsto hvorfor jeg ikke krevde at han skulle gi meg penger og gaver og kjøre meg rundt når jeg befalte det.... *sukk* Så du må nesten gå litt i deg selv og tenke deg godt om hva du vil med denne jenta. Er det bare en lettvint måte å få seg noe på, eller liker du henne for den hun er? Liker hun deg, eller liker hun bare statusen i vennegjengen og å ha fri tilgang til alkohol og tobakk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Del Skrevet 3. juli 2011 ^Awesome navn og bilde Har kun sett profilen hennes på en datingside så kjenner henne ikke i det hele tatt, men synes hun var søt og virket koselig. Desto mer jeg tenker på det desto mer tenker jeg at det nok bare blir rart. Får holde meg til 18+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #10 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg er 21 og min kjæreste er 16 å det går helt fint, både venner og familie har ingenting imot det, tvert imot! "Svigermor" liker meg godt å jeg er alltid velkommen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg er 21 og min kjæreste er 16 å det går helt fint, både venner og familie har ingenting imot det, tvert imot! "Svigermor" liker meg godt å jeg er alltid velkommen Sikkert fordi du bor på landet, og rånermiljøet aksepterer det fordi det ikke er så mye annet å velge mellom ? Sorry kunne bare ikke dy meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amable Skrevet 3. juli 2011 #12 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes folk begynner å bli altfor opptatt av alder og hva som er akseptert, enten det er sosialt eller av andre grunner. Alder betyr svært, svært lite. Den er bare veiledende. Du må heller se på hva dere har til felles. Så lenge dere er på samme nivå, og delvis på samme stadie i livet så spiller alderen ingen rolle her. Også ønsker jeg at trådstarter gir seg en god faen i hva som er sosialt akseptert eller ikke. Gjør det du føler for og hold deg innenfor loven, så kommer du til å få et godt liv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Del Skrevet 3. juli 2011 Var sammen med en på 24 sommeren før jeg fylte 17. Han syns tydeligvis det var litt flaut, ble ikke presentert for vennene hans, men likevel presentert for foreldrene. Samtidig var det viktig for han at det ikke så ut som han bare var ute etter sex. Så han ville sjelden gjøre noe. Jeg gjorde det slutt med han etter ganske kort tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #14 Del Skrevet 3. juli 2011 Ser ikke helt problemet. Når man går inn i et sånt forhold så er man fult klar over at det mest sannsynlig(men ikke alltid) ikke blir å vare mer enn 1-2 år. Begge sider vil være fult klar over dette. Er da bare å nyte det mens det varer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. juli 2011 #15 Del Skrevet 3. juli 2011 Om noen jeg kjenner på 20+ år, hadde begynt å date ei jente i 15-18årsalderen hadde jeg først gjort narr av fyren. Lenge. Så mistet en del respekt. Hva er poenget med å gjøre narr? Hvis han ikke er en notorisk flørt, da ville jeg gitt han bæng! Be han vente til hun blir eldre. Er de like forelsket i hverandre om et år eller to, er det kanskje litt dypere og de er meant to be? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. juli 2011 #16 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) En 21 åring er mange ganger moden nok til å etablere seg hvis han vil eller må det, en 16-åring er ikke det. Endret 3. juli 2011 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. juli 2011 #17 Del Skrevet 3. juli 2011 Jeg er 21 og min kjæreste er 16 å det går helt fint, både venner og familie har ingenting imot det, tvert imot! "Svigermor" liker meg godt å jeg er alltid velkommen Unntaket fra regelen. Regner med at hun har odel også og bor på nabogården? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 3. juli 2011 #18 Del Skrevet 3. juli 2011 Hva er poenget med å gjøre narr? Hvis han ikke er en notorisk flørt, da ville jeg gitt han bæng! Be han vente til hun blir eldre. Er de like forelsket i hverandre om et år eller to, er det kanskje litt dypere og de er meant to be? Fordi vi erter hverandre konstant uansett. En kamerat av meg var i lag med ei som var kun tre år yngre enn seg selv - en kort periode - men vi ertet han likevel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 3. juli 2011 #19 Del Skrevet 3. juli 2011 ^Awesome navn og bilde Har kun sett profilen hennes på en datingside så kjenner henne ikke i det hele tatt, men synes hun var søt og virket koselig. Desto mer jeg tenker på det desto mer tenker jeg at det nok bare blir rart. Får holde meg til 18+ Da hopper du elegant over den. Jeg har sett par der jenta er 16 og gutten over 20 der det har funka greit, men da har de blitt kjent i forkant av at forholdet ble et faktum. Når det er snakk om en person man bare vet litt om ut fra en datingside synes jeg blir det noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvina Skrevet 3. juli 2011 #20 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Fordi vi erter hverandre konstant uansett. En kamerat av meg var i lag med ei som var kun tre år yngre enn seg selv - en kort periode - men vi ertet han likevel! Hjelp, så dere er ikke The love-killers with gift, but with giftskilling-spray? Endret 3. juli 2011 av Alvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå