Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag?


Agurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1/2 rundstykke med litt smør, ruccola, ost og paprika.

1/2 rundstykke med skalldyrsalat, ruccola, skinke og agurk. En dæsj pepper over det hele. 1 nektarin, 1 stor kopp te og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregrøt kokt på melk med kanel og litt sukker.

Er blitt helt hekta! Trikset er å bruke lettkokte havregryn og la det putre en ti minutters tid, uten at den blir alt for fast i fisken, men myk og god. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havregrøt kokt på melk med kanel og litt sukker.

Er blitt helt hekta! Trikset er å bruke lettkokte havregryn og la det putre en ti minutters tid, uten at den blir alt for fast i fisken, men myk og god. Nam nam!

Ti minutter? Blir det ikke bare seig gugge da? Bruker aldri koke mer enn rundt to minutter jeg. Og så har jeg i et lite dryss med gryn som jeg bare vender inn før jeg spiser sånn at det er litt mer "struktur" i grøten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti minutter? Blir det ikke bare seig gugge da? Bruker aldri koke mer enn rundt to minutter jeg. Og så har jeg i et lite dryss med gryn som jeg bare vender inn før jeg spiser sånn at det er litt mer "struktur" i grøten min.

Tja, den koker vel ikke i ti minutter akkurat. Jeg står og rører hele tiden, og når den har begynt å ryke så skrur jeg ned varmen og rører til jeg synes konsistensen er passelig. Den blir ikke seig. :) Blandingsforholdet melk og gryn slumper jeg bare til.

Edit: Trykkleif.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havregrøt med litt solsikkekjerner og sukrin, med et halvt beger yoplait dobbel 0 % kokosyoghurt som jeg rørte inn når den var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor brødskive med cottage cheese, kalkunskinke, ost og salat. Pluss et glass soyamelk til :)

Endret av Sofie_22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...