Gjest Badabing Skrevet 4. juli 2011 #21 Skrevet 4. juli 2011 Jeg ville sagt til moren min at jeg visste, og gitt henne litt tid til å rydde opp i det. Hun må ha forståelse for at du ikke vil være illojal mot din far.
Naos Skrevet 4. juli 2011 #22 Skrevet 4. juli 2011 Dette skjedde meg for noen år siden, men motsatt vei - far var utro mot mor - og jeg fant det ut ved en tilfeldighet. Det er en forferdelig situasjon å sitte i, og jeg hadde det helt grusomt! Hva skulle jeg gjøre, hvem skulle jeg snakke med? Jeg fortalte det hulkende til moren min fordi jeg ikke klarte å holde på hemmeligheten og fordi jeg ikke torde fortelle det til faren min i frykt for at han skulle forsøke å få meg til å tie om det, og det ville jeg ikke klare. Da var det bedre å si det til henne, så kunne hun spørre ut han. Jeg sa akkurat hva jeg så og hørte, så fikk hun finne ut av hva det lå i det om hun ville. Jeg syns ikke barnet som finner ut plikter til noe som helst, det er en fortvilet situasjon man må føle på selv. Men man må gjøre det som er riktig for seg selv. Om jeg ville ha gjort det samme om moren min var utro vet jeg faktisk ikke. Lykke til !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå