Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2011 #21 Del Skrevet 9. juli 2011 send han en melding, før det er for sent og dere mister kontakten helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2011 #22 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg vet dere ikke kan svare på vegne av han, men bare lurer på hva dere tror! All kontakt var virtuell/digitalt/elektronisk? Datafolk er ikke som andre folk som fysisk og personlig gjør ting sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #23 Del Skrevet 10. juli 2011 Nei, vi har møttes in real noen få ganger. Har tenkt å sende han melding, men vet bare ikke hvorfor jeg er den som må ta kontakten igjen. Skjønner virkelig ikke hvorfor han plutselig droppa hele greiene med oss:/ Hva burde jeg skrive? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2011 #24 Del Skrevet 11. juli 2011 bare skriv noe enkelt, som hvordan går det? eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2011 #25 Del Skrevet 11. juli 2011 Synes ikke du skal sende noe dersom du er den som har vært mest på i det siste. Han får sende deg melding dersom han er interessert, tenker jeg. Litt må man kunne forvente av gutta. Lev ditt eget liv, med deg selv i hovedrollen. Denne gutten er bare en statist som eventuelt kan byttes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2011 #26 Del Skrevet 11. juli 2011 Han har nok ikke mistet mobilen, for å si det sånn. Han er dessverre ikke interessert, så det beste er nok å komme seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2011 #27 Del Skrevet 13. juli 2011 synes du skal sende melding til han. hvis han ikke vsarer på den ville jeg ikke sendt noen fler meldinger. Svarer han der i mot, vet du vel hva du burde gjøre ut i fra svaret du får:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå