fjærestein Skrevet 4. juli 2011 #44 Skrevet 4. juli 2011 Hovmod.Usj Ikke så bra det kanskje, men ikke så uvanlig her heller virker det som... Men det kunne jo ikke akkurat blir noe bra ut av den testen heller da. :gjeiper:
Xaphan Skrevet 5. juli 2011 #47 Skrevet 5. juli 2011 Jeg blir litt redd for dere som har vrede som dødssynd. Det høres så skummelt ut
FantasDick Skrevet 5. juli 2011 #48 Skrevet 5. juli 2011 Jeg blir litt redd for dere som har vrede som dødssynd. Det høres så skummelt ut Det synes jeg også!
KaDust Skrevet 5. juli 2011 #49 Skrevet 5. juli 2011 Hovmod, faktisk. Føler ikke at det stemmer i det hele tatt.
Vulpes Skrevet 5. juli 2011 #52 Skrevet 5. juli 2011 Begjær! Trodde jeg skulle få grådighet jeg. Men begjær stemmer vel det og. Egentlig tror jeg de fleste kan kjenne seg igjen i alle dødssyndene, til en viss grad
HiCog Skrevet 5. juli 2011 #53 Skrevet 5. juli 2011 Fikk hovmod, mest sannsynlig fordi jeg svarte "det beste" på hva jeg helst vil gå med. Den synden jeg kansje er nærmest er latskap. Ikke at jeg forventet at testen ville være bra, men alltid litt skuffende når en skal velge mellom alternativer når ingen passer på deg. Det kan jo tas som et dårlig hint om at en ikke har noen av syndene. Men det ville vel vært hovmod i følge visse definisjoner. På den andre siden er det moralsk og være hovmodig med en slik definisjon.
Mermaid Blues Skrevet 5. juli 2011 #54 Skrevet 5. juli 2011 Begjær. Og det stemmer nok ganske bra. Nå fikk jeg lyst til å se Se7en igjen
Gjest Hannee Skrevet 5. juli 2011 #55 Skrevet 5. juli 2011 Ja, jeg så nettopp seven, men får lyst igjen jeg og.
Gjest Raindrops Skrevet 6. juli 2011 #60 Skrevet 6. juli 2011 Vrede Lurer på hvorfor. Spørr hvem som helst av vennene mine, jeg har et rolig temperament :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå