Gå til innhold

Hva er din dødssynd?

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Begjær.

Var sikker på det skulle bli latskap etter noen av spørsmålene. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovod. Hva betyr det? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hovmod er litt det samme som stolthet. Når du er hovmodig så godter du deg kanskje litt over at du har det bedre enn andre, er mer sexy enn venninna di, osv.. Hovmod står for fall sies det, og det er når man hoverer over noe man har, feks finere kropp, finere bil, finere liv enn andre.

AnonymBruker
Skrevet

At majoriteten her inne havnet på latskap og begjær er ikke overraskende i og med at samtlige er en gjeng trygdede latsabber som hele tiden ønsker seg mer uten å gi noe for det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok testen. Den va forresten dårlig. Men jeg trenger ikke ta en test for å vite hvordan dødssynd jeg er.

Og det er misunnelse!

Kan dere ikke svare uten å ta testen? Hva mener dere selv?

Skrevet

At majoriteten her inne havnet på latskap og begjær er ikke overraskende i og med at samtlige er en gjeng trygdede latsabber som hele tiden ønsker seg mer uten å gi noe for det.

Synd at ikke idioti er en dødssynd. Da hadde du lett havnet på den på testen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok testen. Den va forresten dårlig. Men jeg trenger ikke ta en test for å vite hvordan dødssynd jeg er.

Og det er misunnelse!

Kan dere ikke svare uten å ta testen? Hva mener dere selv?

Jeg vil heller begjære, jobbe hardt for det og få det, enn å sitte der og misunne andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller begjære, jobbe hardt for det og få det, enn å sitte der og misunne andre.

Jeg jobber da jeg også, har kjæreste og slikt, men går da ann å ha misunnelse som dødssynd. Burde jo vite mer om grunner til at en person har den og den dødssynden.

Skrevet

Beklager, jeg siterte feil innlegg i mitt tidligere svar. Nå blir det rett.

Skrevet

Latskap.

(Skjønte det da jeg svarte "kosebukse" :ler: )

Skrevet (endret)

Latskap, haha, ikke så overraskende, svarte jo både kosebukse og TV ;) Og jeg er absolutt ikke en trygdesnylter som bare vil ha uten å gi, men jeg er glad i å slappe av når jeg kan og vil :)

Endret av jenta90
Skrevet

begjær :gjeiper:

Skrevet

Begjær på meg og :P

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Det ante meg allerde før testen at det ville bli LATSKAP! Nesten merkelig at jeg gadd å ta testen,så lat som jeg er :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...