Gå til innhold

Venne-julebord

sirka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi pleier å samles hele gjengen - ca 20 stk - hvert år. Vi har pleid å ha det hjemme hos oss hvert år, men i fjor var jeg veldig gravid med termin rundt julebordstider, og i år holder vi på med husprosjektet vårt og har ikke plass... Så i år spiser vi pinnekjøtt på restaurant, og tar kaffe avec hos et annet vennepar. Vi pleier å ha det ganske så gøy på festene våre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Pleier å ta en jentekveld hvor det blir konsumert uante mengder urtelikør, te og sjokoladekake, samtidig med at vi lager småting til jul. De siste vi lager blir som regel ikke så veldig... pene... :)

Men vi koser oss og har det kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å samles en gjeng jenter hjemme hos en av oss og kose oss god mat og masse skravling :) Veldig hyggelig, det er en tradisjon jeg håper vi klarer å holde på lenge. Særlig fordi det ikke er alle man ser så ofte ellers. Det er liksom en av de få gangen i året hvor vi klarer å samle (nesten) alle jentene fra "gamle dager" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, vi har jentejulebord! Kjempehyggelig! Spiser ute på restaurant og går ut på byen etterpå.

Skal på jentejulebord nå til lørdag faktisk. Gleder meg! :P

Vi har også juleverksted. Hvor vi baker julekaker og evt. lager andre ting. Effektivitetn på disse verkstedene har dabbet av med årene. Nå er det mest skravling og spising av julekaker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...